Test kitabından başımı kaldırıp saate göz attım. Gece 10.24
Alnımı masaya düşürüp şu iki hafta içinde yaşadıklarımı düşündüm. Berat her gün arayıp canıma okuyordu derslerim için, baya ihmal etmiştim.
Bugün arayarak tam 450 soru verdiğin de ona karşı çıkıp telefonu kapatacaktım ki yine tehdit edildim. Gece evime gelmekle tehdit ettiği için ve yapabileceğini bildiğim için ne telefonu kapatabiliyordum ne de çözmemezlik yapıyordum.
Çözdüğüm bütün testlerin sayfasını bir de ona gönderiyordum. Çok akıllı ya hepsini şikayetsiz incelemesi beni deli ediyordu. Hayır bir iki yanlış harici ne arıyordu bilmiyordum.
"Çilem nedir benim?" omuzlarım sarsılarak delirmiş gibi güldüm. Sınav yaklaşıyordu ve o benden daha heyecanlıydı.
Bir kaç günlüğüne Yurt dışına gitmişti ve bana oradan getirdiği şey beni felç bırakacaktı. Resmen bana parfüm almıştı ama benim hayal edemeyeceğim bir fiyata. Gözüme ilişen parfüm kutusuna korkuyla baktım kullanamıyordum bile.
Telefonum titredi, sıkıntıyla elime aldım.
K. Berat: "Bitti mi test?"
Akşın: "Evet, yani 2 soru kaldı. O dursa olabilir mi?"
K: Berat: "Hayır."
Akşın: "Ya 2 soru ne olacak?"
K. Berat: "Hayır dedim?"
Akşın: "Lütfen ya..."
K. Berat: "Zorlama, çöz."
Kaşlarım çatıldı.
Akşın: "Sen iyi misin?"
K. Berat: "Evet."
İçimden bir his beni dürttü.
Akşın: "Korkut?"
K. Berat: "Ne var?"
Allah cezamı versin ki bu Korkut. Berat, diyerek beni düzeltmemişti çünkü.
Akşın: "Nasılsın?"
K. Berat: "Ne fark eder?"
Kafamı masaya vurup kendimi öldürmeyi düşündüm. Bu nasıl tavır böyle?
Akşın: "Sinirlisin."
K. Berat: "Seninle şu şekilde konuşmak beni daha da geriyor. Daha fazla o sümsük taklidi yapamıyorum."
Akşın: "Ben sanki anlamadım?"
K. Berat: : "İkiniz de salaksınız anlamazsın sandım."
Bir insanın bu kadar değişebileceğine inanamıyordum. Sabırla nefes alıp Berat için sabrettim.
Akşın: "Baksana,"
Akşın: "Neden bunu yarın vakit geçirerek konuşmuyoruz seninle?"
K. Berat: "Senin yüzünü görmeye tahammülüm yok."
Akşın: "Sana yardım edebilirim belki?"
K. Berat: "Bu beden benim ve sen de o sümsüğün sevdiği kızsın bana mı yardım edeceksin?"
Akşın: "Belki bir şeyleri atlatabiliriz diye düşündüm. Bana bir şans veremez misin Korkut?"
K. Berat: "Hayır."
Sabır Akşın...
Akşın: "Bu kadar katı olma lütfen, küçük bir şans."
K. Berat: "Belki..."
K. Berat: "Bir isteğim olacak sonra?"
Akşın: "Nedir?"
K. Berat: "Mezarına gelmek isterim."
Yanlış okudum sandım ama 66 kere okuyunca mezarımdan bahsettiğini gördüm. Bu neden beni öldürmek istiyordu be? Korkma Akşın, bu Berat değil. Ne dedi Berat: O sözleriyle yıkıyor, dedi.
Akşın: "Komik değilsin!"
Akşın: "Buluşuyor muyuz? Korkuyor musun yoksa benden?"
K. Berat: "Korkmak?"
K. Berat: "Derken?"
Akşın: "Benimle yüzleşmek yerine böyle masajlar atarak beni Berat'tan soğutmaya çalışıyorsun. Yalnız şunu söyleyeyim. Tık yok. Ondan vazgeçmiyorum, bunu sende kabulleneceksin!"
K. Berat: "Yarın 09.30 da şirkette ol!"
K. Berat: "Defol şimdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNG
Historia CortaKaranlığın sardığı bir gece de salıncağın üzerinde ağlayan beyaz tenli kız ve onun ağlamasına dayanamayan adam. Bu Akşın Alçin Yürekyakan'ın hikayesidir. 01.09.2018 başlama tarihi. 11. 10. 2018 bitiş tarihi.