Berat: "Bir daha öyle yapma tamam mı?"
Berat: "Üç gündür açarsın diye bekledim açmadın. Özlüyoruz."
Akşın: "Benimle iddialaşma bir daha. Orta parmakta sana girsin!"
Berat: "Sinirlendin mi sen? Sen sinirlendin mi bana?"
Akşın: "Biraz. Ama yapma yani, niye yapıyorsun sevişi güzelim."
Berat: "Kızım senin hâla beni sevdiğine inanamıyorum. Sindirmeme izin ver."
Berat: "Akşın, şunu yapıp beni sarsma. Cidden çok zararsın bana."
Berat: "Bazen yüzümde bir sırıtma oluyor. Farkında olmuyorum ve o ana dek gelince düşünüyorum beni gülümsetiyorsun."
Berat: "Sırf senin karşına daha iyi çıkabilmek adına tedaviye başladım. Sana layık bir adam olmak için, çünkü kimse senin yaptığını yapmaz."
Akşın: "Niye hep kendini alçaltıyorsun."
Akşın: "Sen böyle de güzelsin benim gözümde. Kusursuz denizinde ki o adasın. Dışarıdan ıssız olabilir ama içerisi cennet bence."
Berat: "Alçaltmıyorum Akşın. Sadece beni gördüğünde benden uzaklaşacağını biliyorum."
Akşın: "Niye?!? NİYE SÖYLER MİSİN BERAT!"
Berat: "İnan bana. İkinci tarafımı görünce bana hak vereceksin."
Akşın: "İkinci veya birinci ben ikisini de seviyorum. Bedenini değil ruhlarını seviyorum."
Berat: "Ama ikinci tarafım seni sevmiyor Akşın."
Akşın: "Olabilir. Sen bana çaba vermem için fırsat vermiyorsun Berat."
Berat: "Sınav senen de bir de benim psikolojik hastalığımla mı uğraşacaksın. Uğraşma benimle."
Akşın: "Sen neden uğraşıyorsun benimle?"
Berat: "Çünkü seni seviyorum. Sevdiğim kişiyle uğraşırım."
Akşın: "Salak. :) Ben de seviyorum, benim de seninle uğraşmam hoş olmaz mı?"
Berat: "Ben uğraşırım, sen uğraşma."
Akşın: "Sen beni böyle sevmen için ben ne yaptım?"
Berat: " Bir gece o Sami yine seni evden kovmuştu, baya uzun zaman oldu. Sen ağlamak yerine kaydıraktan kayıp sallanmıştın. Yaz ayı böyle üzerinde düz bir tişört, altında da kapri bir tayt. Olduğun konumdan şikayet etmek yerine eğlenceli tarafını buluyorsun. Olgunsun."
Akşın: "Çünkü o gün doğum günümdü."
Berat: "Sana söz veriyorum bu doğum gününde seninle beraber ben de o parkta kayacağım seninle."
Akşın: "Seni seviyorum."
Berat: "Seni çok seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TENLİ KADIN/ TEXTİNG
Short StoryKaranlığın sardığı bir gece de salıncağın üzerinde ağlayan beyaz tenli kız ve onun ağlamasına dayanamayan adam. Bu Akşın Alçin Yürekyakan'ın hikayesidir. 01.09.2018 başlama tarihi. 11. 10. 2018 bitiş tarihi.