Jeg hev mine sorte bukser på og en hvid hoodie over. Det var dagen, hvor jeg skulle møde Lisa og Lena, og jeg var faktisk lidt spændt. Marcus havde jo sagt, at de gerne ville møde mig? Vil det sige, at han har snakket om mig?.. Altså ikke at det ville betyde noget for mig, for vi er jo bare venner. Han har sikkert bare fortalt om vores venskab. :)
Jeg bankede forsigtigt på drengenes dør.
"Hej Signe!" Hilste deres mor, Gerd Anne.
"Hejsa," hilste jeg tilbage.
"De sidder ude på terrassen og laver vidst nok nogle musicallys," forklarede hun. Jeg nikkede og mimede et tak, og gik så ind i huset og ud mod terrassen.
Jeg stillede mig forsigtigt i døren. Der stod de alle fire. De lignede virkelig nogle, der havde det hyggeligt. Måske tog jeg fejl? Måske Marcus faktisk har noget med Lena? Og så hele den tale om at ham og Ashley var "tættere end nogensinde" bare var en tale for at dække over hans forhold til Lena?
Marcus vendte et kort sekund blikket mod mig. Han smilte stort, det var nok fordi Lisa og Lena var der...
"Hej Signe!" Hilste han og trak mig ind i et stort kram. Jeg krammede ham tilbage, og gik derefter hen til Martinus.
"Hej!" Hilste en pige og trak mig ind i et kram. Bagefter gjorde en anden pige, som var helt identisk med den første, det helt samme.
"Jeg hedder Lena," præsenterede den ene, "og jeg hedder Lisa," præsenterede den anden. De var virkelig kønne og virkede allerede vildt søde.
"Rart at møde jer!" Udbrød jeg glad.
"Årh i lige måde!" Svarede Lena.
"Vi var virkelig glædet os, man kan vidst roligt sige, at Marcus har fortalt en masse godt om dig," tilføjede Lisa.
Jeg kiggede spøjst over på ham. Han blev en smule rød i hovedet. Jeg fniste af ham, og så gik han hen til mig og holdt sine arme om mig. - På en venskabelig måde selvfølgelig.
"Og det er dig, der er kærester med Martinus?" Spurgte jeg med blikket rettet mod Lisa.
"Ja det er det," svarede hun, mens hun flettede sine fingre ind i Martinus. Han kyssede hende derefter forsigtigt på hovedbunden.
"Ej I jo vildt cute!" Hvinede jeg. Lisa fniste lidt.
"Og jeg er så bare femtehjulet her..." grinte Lena, og hentydede til at Lisa og Martinus er kærester og at Marcus arme var rundt om mig, men det var jo bare på en venskabelig måde?
Jeg kiggede lidt spøjst på hende, men smilede bare skævt for at være venlig.
"Vi var faktisk lige i gang med at lave musicallys, vil du være med?" Spurgte Martinus.
Jeg trak lidt på smilebåndet. "Sådan noget tror jeg ikke, jeg kan finde ud af..." forklarede jeg.
"Vi lærer dig det bare!" Udbrød Lisa glad. Jeg smilte forsigtigt. De var virkelig søde de piger.
Vi havde lavet en musical.ly til Lisa og Lenas profil og var så i gang med også at lave en til Marcus og Martinus profil. Mens vi lavede dem, kunne jeg virkelig ikke undgå at lægge mærke til hvor meget Lena og Marcus smilte til hinanden... og alle de flirtende blikke hun lavede til ham. Altså jeg havde jo selvfølgelig ikke noget i mod det som sådan, for Marcus er jo bare min ven og virkelig ikke andet, så hvorfor skulle det dog irritere mig, Ehh.
"Marcus, har du egentligt set min telefon?" Spurgte Martinus pludselig.
"Næh... Hvor havde du den sidst?" Spurgte han, mens han sad og grinte over et eller andet med Lena. Det var altid Lena!
Martinus tænkte sig grundigt om. "Det var nok i studiet," svarede han med et skævt smil.
"Er du seriøs?" Spurgte Marcus halvirriteret.
Martinus nikkede. "Hmm, tager du med mig? Spurgt han så. Marcus nikkede og rejste sig op.
"Vi tager ned og spiser donuts i mens," informerede Lena dem hurtigt om. Hyggeligt egentligt.
☼☼☼
"Ej dig og Martinus er altså vildt søde!" Fortalte jeg, da vi var på vej mod donutbutikken. Lisa fniste sødt.
"De giver en helt lyst til at få en kæreste," konstaterede Lena grinende.
"Du har da også næsten en kæreste!" Protesterede Lisa. Jeg kiggede overrasket op. Mente hun Marcus?
"Hvem er dog det?" Spurgte jeg interesseret.
"Altså vi ikke sådan rigtigt kærester, det mere sådan lidt en form for flirt vi har. Det ville være alt for kompliceret, hvis vi var kærester, kan man vidst roligt sige," forklarede hun.
Det var helt klart Marcus hun mente! Kompliceret forhold; han bor i Norge, hun bor i Tyskland, deres tvillinger er kærester, Marcus har allerede en kæreste og alt muligt andet.
"Så hvad hedder han?" Spurgte jeg, og trippede lidt.
Hun smilte forsigtigt til Lisa, som nikkede tilbage til hende.
"Marcus."
~~~~~
Så jeg har her på det seneste lidt mistet lysten til at skrive, så er ikke så aktiv, som jeg plejer at være, men der kommer dog stadig 1-3 kapitler om ugen, og så håber vi, at jeg snart får lysten tilbage hehe!;))
YOU ARE READING
Bare endnu en sommerflirt (MG)
FanfictionSigne hader Marcus og Martinus, men når man pludselig rejser til samme by som dem og med en tvillingesøster, der er helt skudt i dem, bliver det svært for Signe at undgå dem. Udgivet: 18/5/2018 Sluttet: xx Højeste i fan fiktion: #1