Part 32 - Besøg

981 48 19
                                    

"Ej vi poster altså det billede på vores Instagram!" Udbrød Lena.

Vi stod alle tre og kiggede på et billede, vi lige hurtigt havde fået taget under photoshootet.

"Skal vi tagge dig?" Spurgte Lisa så.

"Altså jeg har ikke nogle billeder på min bruger, men det gør I da bare," forklarede jeg halvfnisende.

Jeg gik ind på min Instagram og likede billedet på deres Instagram. Det strømmede pludselig ind med følgere på min Instagram. Det var virkelig vildt, hvor mange følgere Lisa og Lena havde. Jeg scrollede ned og tjekkede nogle af kommentarerne. En speciel kommentar fangede mig, og et lille smil plantede sig på mine læber.

"Wow hende pigen i midten er flot!🧡"

Den var skrevet af brugeren, marcusandmartinus, og jeg var ikke i et sekund i tvivl om hvem kommentaren var fra. Marcus havde ligesom en ting med at skrive orange hjerter til mig... friendzone hjertet. :)

Efter photoshootet var jeg sammen med Lisa og Lena i lidt længere tid, men så skulle de videre til noget interview, og selvom de havde tilbudt, at jeg kunne komme med, takkede jeg pænt nej tak og tog i stedet for hjem.

☼☼☼

Jeg låste mig ind i huset. Mærkeligt nok var der faktisk ikke låst, måske var Sofie taget tidligt hjem fra dagens Marcus og Martinus stalking?

Jeg trådte ind i entréen og smed mit overtøj. Derefter trådte jeg ind i stuen. Jeg tabte min taske af ren forskrækkelse.

To blikke vendte sig mod mig.

"Ehh hej," hilste Marcus akavet. Han vinkede mærkeligt til mig.

Han sad i min sofa. I min stue. Med min søster?! Sofie, jordens største fangirl, hende der for alt i verden ikke måtte møde Marcus eller Martinus.

"Hey Signe, kom og hils på min nye ven," fniste Sofie falsk, mens hun forsigtigt nussede hans arm. Jeg fnøs kort ved hendes berøring på hans arm. Det irriterede mig lidt, men Marcus er jo kærester med Ashley, så det burde jo ikke forstyrre mig?

Marcus rejste sig pludselig og gik hen i mod mig.

"Hej Signe..." hilste han usikkert. Sofie rejste sig hurtigt op, og gik efter ham, hvor hun så stille sig ved siden af ham, og flettede sine fingre ind i hans. Han smilte bare skævt til hende.

Var han bare kommet for at flirte med min søster?

"Øhh, kan jeg lige hurtigt snakke med dig, Marcus?" Spurgte jeg forsigtigt og nikkede mod mit værelse.

"Du bor da fint!" Komplimenterede han, mens han kiggede nysgerrigt rundt på mit værelse, som om det slet ikke var underligt, at han bare var dukket op ved mit hus.

"Hvorfor er du her?" Spurgte jeg undrende, mens jeg lagde min taske på min seng. Det kom faktisk til at lyde lidt hårdere, end hvad der lige var meningen.

Marcus satte sig i sengen. Jeg stod bare foran ham.

"Jeg vidste ikke rigtigt hvem jeg ellers kunne snakke med..." startede han. Han lød virkelig trist.

"Hva så?" Spurgte jeg.

"Jeg er ikke sammen med Ashley længere..." fortalte han.

Jeg kiggede overrasket på ham, og havde svært ved at holde min glæde inde.

"Hvad, hvorfor?" Spurgte jeg, og prøvede virkelig hårdt, at lyde som en ven, som var rigtigt trist på den andens vegne.

"Hun har åbenbart været mit utro, så jeg besluttede det var ovre," forklarede han. Jeg var virkelig chokeret, men samtidig virkelig glad. Men det var jo også synd for drengen! Han var tydeligvis såret.

"Åh nej dog, er du okay?" Spurgte jeg bekymret, og satte mig ved siden af ham.

Han nikkede. "Jaja... Så glad var jeg vel heller ikke for hende," fortalte han.

Jeg smilede skævt til ham. "Du kan altid komme til mig, hvis der er noget," forsikrede jeg ham om.

"Det er godt at høre... jeg tænkte på... Din søster virker ret sød, har hun snap?" Spurgte han.

Hele min verden braste fuldstændigt sammen. Marcus... mit crush, var endelig single, og så havde han spurgt mig om min søsters snap?

Jeg rejste mig frustreret op, da jeg var blevet hevet ud af vores ellers smukke moment.

"Nej det har hun ikke, og jeg er lige kommet i tanke om, at jeg har en aftale, du må hellere gå," sagde jeg bestemt og åbnede min dør, som en fin lille hentydning.

"Har jeg sagt noget forkert?" Spurgte han overrasket.

"Jeg skal noget, du kan ikke være her længere," forsatte jeg bare hurtigt.

"Jeg kan da bare snakke med Sofie?" Forslog han.

"Jeg sagde, du kan ikke være her længere," blev jeg ved. Hvorfor skulle han også gøre det så svært for mig?!

"Signe, jeg gider ikke det der pis, hvor du hele tiden skal være så røv pigesur!" Udbrød han surt.

Jeg kiggede chokeret på ham. Det var ham der havde ødelagt min ferie, ved at være så irriterende sød, og så kalder han mig pigesur?!

"Gå!" Kommanderede jeg, og gik hen og åbnede døren for ham.

Han kiggede først såret på mig, men gik bagefter ud af døren, og kort efter hørte jeg hoveddøren smække.

~~~~~

Dramaen stopper snart, I promise haha

Bare endnu en sommerflirt (MG)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora