Min telefon plingede. For første gang i lang tid var det ikke Marcus, der skrev til mig. Det var faktisk Lisa og Lena.
Marcus havde skrevet den ene undskyldning efter den anden all day long, men det hjælper jo ikke super meget. Han kyssede en anden dagen efter, vi havde kysset. Bare tanken om hvor glad jeg havde været efter mit og Marcus kys, gjorde mig ubehageligt tilpas. Men så igen ... Jeg kunne bare ikke lade vær' med at holde af Marcus, han er jo virkelig fantastisk.
Jeg rystede tankerne af mig og fokuserede i stedet for på det faktum, at jeg havde modtaget en besked.
"Kommer du i aften?" Havde Lisa skrevet.
Jeg samlede hurtigt min telefon op. "Aldrig skal jeg se Marcus igen," blev mit svar. Sødt skrevet af mig.
Lisa og Lena så hurtigt min besked, men hun svarede ikke. Det var lidt mærkeligt, normalt ville de være den slags veninder, der spurgte ind til problemet. What ever.
Jeg besluttede mig for at gå i bad. Jeg nød virkelig følelsen af det kolde vand, som forsigtigt ramte min barre hud.
Jeg havde kun lige fået tøj på, før det ringede på. Det var mærkeligt? Jeg var den eneste hjemme, for jeg havde sagt til min familie, at jeg skulle noget om aftenen, så de havde lavet andre planer uden mig...
Jeg åbnede forsigtigt døren, og blev mødt af et overraskende syn.
"Hvad laver I her?" Spurgte jeg overrasket. Foran mig stod Lisa og Lena, mens de kiggede strikst på mig.
"Hvad har han nu gjort?" Spurgte Lena bestemt.
"Hvor har I overhovedet min adresse fra?" Spurgte jeg igen.
"Martinus... Men det er ikke vigtigt, nu handler det om hans bror, og hvad han har gjort dig!" Svarede Lisa.
Jeg sukkede, men gav dem derefter tegn til at komme med ind, så jeg kunne forklare hele situationen.
☼☼☼
"Waow..." startede Lisa ud med, lige efter jeg havde forklaret situationen.
"Det er virkelig dumt, at drengen ikke fortalte det noget før..." sagde Lena. Jeg nikkede, mens jeg drak noget af den flaske vand, jeg havde stående foran mig.
"Men argh I har jo kysset!" Udbrød Lisa så. Jeg smilede skævt, og mærkede mine kinder blusse lidt op.
"Århh... og du kan vildt godt lide ham," konstaterede Lena.
"Men han kan jo også vildt godt lide dig!" Tilføjede Lisa.
Jeg rystede på hovedet, hvilket fik Lisa til at se surt på mig. "Jeg er kærester med hans tvillingebror, jeg ved ting."
"Jeg er altså sikker på, at der er en god forklaring... drengen er jo fuldstændigt skudt i dig!" Fortalte Lena.
"Du bliver nødt til at komme med i aften til deres musikvideo premiere..." bad Lisa. Jeg rystede bare på hovedet. Jeg ville jo faktisk rigtigt gerne med, da det jo også er en enestående oplevelse, man ikke lige får hver dag, men samtidig var det jo også en principsag.
"Gør det for vores skyld så!" Tilføjede Lena. Jeg var virkelig splittet.
Både Lisa og Lena gik på mig med bedende øjne.
"Okay så!" Overgav jeg mig til sidst.
"Yay!" Udbrød de begge.
"Ej kom, vi tager ind og køber tøj til i aften," sagde Lena så.
☼☼☼
Vi havde lige været inde i byen og shoppe. Lisa og Lena havde begge købt en ens hvid buksedragt, og jeg havde købt en anden hvid buksedragt. De syntes åbenbart vi skulle matche, men vi så også ret fine ud alle 3, så det var bare i orden.
"Godt så, er vi klar?" Spurgte Lena. Jeg proppede min telefon ned i min taske og nikkede derefter til Lena. Vi ses om lidt Marcus ...
~~~~~
Nyt afsnit lørdag morgen!!:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bare endnu en sommerflirt (MG)
Hayran KurguSigne hader Marcus og Martinus, men når man pludselig rejser til samme by som dem og med en tvillingesøster, der er helt skudt i dem, bliver det svært for Signe at undgå dem. Udgivet: 18/5/2018 Sluttet: xx Højeste i fan fiktion: #1