Marcus synsvinkel
"Den er i skabet, tak!"
Jeg trak mig hurtigt fra Avery, men hørte pludselig lyden af en dør, der smækkede. Signe? Mit blik faldt hurtigt over på sofaen, Signe plejede at sidde på, men den var tom. Havde hun set kysset? Og var det hende, der var gået?
Jeg tvivlede ikke et sekund, jeg skyndte mig hen til døren.
"Signe!" Råbte jeg, efter at have set en vellignende skikkelse gå på gaden lidt foran mig.
"Signe!" Råbte jeg igen, og denne gang vendte hun sig mod mig.
"Marcus... jeg troede faktisk, at der var noget i mellem os..." fortalte hun. Hendes stemme knækkede forsigtigt, mens hun sagde det.
"Signe, det er der jo også..." svarede jeg og lagde forsigtigt en hånd på hendes skulder, som desværre hurtigt blev fjernet af hende.
"Nej Marcus! Jeg var vel bare hende du lige skulle prøve på inden det rigtige kys! Men det er også helt fint! En eller anden super kendt dreng, og en anden kedelig, normal pige ville jo aldrig nogensinde kunne fungere, så jeg forstår dig godt..." sagde hun. Hun virkede både trist, sur og meget skuffet. Men det var jo slet ikke sådan, jeg havde det med hende?
Hun kiggede skuffet ind i øjnene på mig, vendte sig derefter om og gik sin vej.
"Signe forhelvede!" Jeg sukkede højlydt. "Lad mig please forklare det for dig!" Fortsatte jeg.
Hun vendte sig en sidste gang om. "Nu går jeg hjem og pakker mine ting, og så er jeg væk inden længe, og så ses vi nok ikke igen," sagde hun, og fortsatte videre.
Hvad havde jeg overhovedet tænkt mig at forklare Signe? 'Jeg troede ikke du ville se det..' - udover det faktum, at det er en musikvideo, der vil blive lagt ud over det hele på internettet. Hvor er du dum Marcus!
Signes synsvinkel
Tænk at jeg var så dum at falde for ham! Marcus, den 16 årige sanger fra den norske tvillingeduo.
Dumt. Dumt. Dumt.Jeg skyndte mig hen til deres lejlighed i New York, for at pakke mine ting. Jeg anede ikke hvordan jeg ville komme hjem, men det skulle bare være NU!
Marcus synsvinkel
"Når, det er vidst også på tide, at vi tager hjem..." fortalte min far.Jeg nikkede ivrigt. Måske Signe har skiftet mening? Tænk hvis hun er derhjemme. Jeg krydsede alt hvad jeg havde. Jeg vidste udemærket godt, at jeg virkelig havde lavet noget rod, specielt fordi vi jo lige havde kysset - mig og Signe. Signe er virkelig fantastisk, jeg kan slet ikke tåle at miste hende.
Min far låste langsomt døren til lejligheden op, mens jeg utålmodigt ventede ved siden af.
Klikket lød, og jeg skyndte mig ind. Jeg kiggede rundt, og skyndte mig ind på Signes værelse, men hun var der ikke.
"Hva så Marcus?" Spurgte min far, og lagde en hånd på min skulder. "Hvor er Signe egentligt henne?" Spurgte han så.
Jeg sukkede og forklarede ham det hele.
☼☼☼
"Det var virkelig en dum måde at håndtere den situation på... selvfølgelig skulle du havde sagt noget til hende inden kysset," udbrød min far, efter jeg havde forklaret det hele.
"Men far du forstår det ikke... Signe har altid tænkt om mig, som om jeg synes, at jeg er bedre end andre, fordi jeg er kendt, og det at jeg kysser med andre, mens jeg har noget med en anden på grund af min branche, ville alligevel kun gøre situationen værre..." forklarede jeg. Han nikkede, og kiggede tænkende om sig.
"Jeg skal nok prøve at hjælpe dig... Kommer hun stadig til musikvideo premieren?" Spurgte min far.
Jeg tænkte mig om. Hun havde jo sagt, at hun rigtigt gerne ville, men efter hvad jeg lige havde gjort... "Jeg ved det faktisk ikke..." svarede jeg.
~~~~~
Ej undskyld at der hele tiden er drama, det faktisk super nederen haha<33
- Nyt kapitel onsdag morgen!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bare endnu en sommerflirt (MG)
FanficSigne hader Marcus og Martinus, men når man pludselig rejser til samme by som dem og med en tvillingesøster, der er helt skudt i dem, bliver det svært for Signe at undgå dem. Udgivet: 18/5/2018 Sluttet: xx Højeste i fan fiktion: #1