Pludselig så jeg hans hoved ved en bås, men det lød som om, at han ikke var alene. Der var i hvert fald også to andre stemmer. Drengestemmer? Jeg gik nærmere mod bordet, og kunne pludselig se dem. Please sig det er en joke..!
"Hej Signe, prøv at se hvem jeg fandt," grinte Simon. Jeg gjorde store øjne, mens jeg smilte meget anstrengt.
"Det er Sofies store crushes, Marcus og Martinus," præsenterede han. Jeg nikkede langsomt.
"Det ved jeg godt..." hviskede jeg hurtigt.
Han kiggede mærkeligt op på mig, men lignede ikke en, der havde hørt hvad jeg havde sagt.
"Sæt dig bare, de er faktisk virkelig venlige," fortalte han. Jeg satte mig ned ved siden af Simon. Overfor mig sad Marcus, og jeg kunne slet ikke bære det. Det var forkert. Det føltes forkert, jeg burde ikke blive venner med ham. Han er en selvfed kendis.
"Er I søskende?" spurgte Martinus så.
Simon tænkte sig kort om. "Altså nej ikke biologisk, men vi er vokset op sammen, og det føles som om vi er søskende," forklarede han. Man kunne godt høre på hans tonefald, at det ikke var noget man skulle spørge mere ind til.
"Vi sad faktisk lige og snakkede om gårsdagens fodboldkamp," forklarede Simon til mig.
"Og jeg kunne ikke være mere ligeglad," tilføjede jeg flabet.
Simon kiggede mærkeligt på mig. "Hvad spiller du flabet for?" spurgte han grinende, mens han spiste noget af sin sundae. Det var faktisk et ret godt spørgsmål. Jeg er aldrig flabet overfor Simon, med mindre han har sagt noget virkelig dumt.
"Er det ikke sådan hun altid er?" spurgte Marcus.
Simon rystede på hovedet. "Overhovedet ikke, kun hvis det handler om... jer..." forklarede han akavet. Jeg nikkede langsomt og kiggede ned i bordet. Stemningssans Simon.
"Vent lidt, har I mødt hinanden før?" spurgte Simon pludselig. Han lød ret forvirret.
"Øhh, altså vi har mødt hinanden et par gange ja..." svarede Marcus.
"I har hvad?"
Se nu begyndte det at blive rigtigt mærkeligt. "Kan du huske Mark?" Spurgte jeg nervøst med et skævt smil. Simon nikkede som et ja.
"Mark...-cus," forklarede jeg. Først så Simon endnu mere forvirret ud, men ligeså langsomt faldt brikkerne vidst på plads i hans hoved.
"Ohh..." han kiggede skiftevis på Marcus og mig. "Se det forklarer en del," grinte han. Marcus anede ikke hvad vi mente, hvilket bare gjorde det hele ret så underligt.
Martinus var også lidt forvirret. "Okay så, jeg skal simpelthen lige på toilet," udbrød han pludselig.
Simon smilte kækt til mig. "What hvor sjovt, samme her!" udbrød han også. De smilte sjovt til hinanden. Jeg troede da kun det var piger, som gik på toilet sammen. Hver dag lærer man da også noget nyt altså.
Pludselig sad Marcus og jeg helt alene foran hinanden.
Marcus synsvinkel
Jeg følte mig virkelig heldig. Signe sad der lige overfor mig. Lyset fra vinduet stod skarpt og blændede hende lidt i øjnene. Hun var faktisk virkelig smuk, hvor ville jeg dog ønske, at hun ikke hadede mig. Vi sagde ikke et ord, det var faktisk lidt akavet, det besluttede jeg mig for, at sætte en stopper for."Så hvordan har LA været indtil videre?" Spurgte jeg sødt. Hun kiggede mærkeligt over på mig og rystede på hovedet.
"Jeg forstår ikke hvorfor du skal være sådan der overfor mig... hvad jeg egentligt gjort dig?" Spurgte jeg lidt muggent.
Hun tænkte sig kort om. "Jeg magter bare ikke jer kendte folk, som tror I er så meget bedre end alle os andre, bare fordi I lyder godt med lidt autotune..." forklarede hun. Det ramte mig faktisk lidt. Det var virkelig hårdt sagt.
Hun lignede dog hurtigt også en, der fortrød en smule, hvad hun havde sagt. Men hun sagde ikke undskyld eller lignende så måske ikke.
☼☼☼
Signes synsvinkel
"Når vi skal i studie, vil I med?" spurgte Martinus. Martinus og Simon var lige kommet tilbage fra toilettet. - Det lød lidt underligt...Simon rystede på hovedet. "Jeg har desværre en aftale med min far, men jeg ved at Signe ikke skal noget sååe," svarede han. Tak for lort Simon.
"Fedt nok!" udbrød Martinus. Jeg smilte bare falsk. Det skulle nok blive godt, specielt med det lort jeg lige havde fået sagt til Marcus. Mega hygge nygge!
~~~~~
Marathon
7/10
BINABASA MO ANG
Bare endnu en sommerflirt (MG)
FanfictionSigne hader Marcus og Martinus, men når man pludselig rejser til samme by som dem og med en tvillingesøster, der er helt skudt i dem, bliver det svært for Signe at undgå dem. Udgivet: 18/5/2018 Sluttet: xx Højeste i fan fiktion: #1