Part 37 - Poolen

947 49 5
                                    

"Velkommen til casa Gunnarsen!" Præsenterede Marcus glad.

Vi var lidt trådt ind i deres lejlighed i New York. Den var cirka lige så stor som den i Los Angeles. Forkælede unger.

"Signe, du kan få værelset med den røde dør, og så sover drengene i rummet lige overfor," forklarede Kjell Erik. Jeg nikkede et tak til ham som svar.

"Men mon ikke Marcus sniger sig ind til dig om natten?" Hviskede Martinus hurtigt til mig, før han skyndte sig videre, som om han intet havde sagt. Kjell Erik kiggede uforstående på ham. Jeg smilte skævt for mig selv.

Jeg trådte ind på mit værelse. Det var egentligt forholdsvist stort. En dobbeltseng, en kommode, et skrivebord, et spejl og nogle planter.

"Sååe?"

Jeg vendte mig forskrækket om.

"Ej undskyld, jeg ville ikke have givet dig et chok!" Udbrød Marcus forlegent.

Jeg smilede varmt til ham. "Hva så?" Spurgte jeg så endelig.

"Når vi har udgivet den musikvideo, som vi er her for at lave, så holder vi sådan en udgivelsesfest, hvor der kommer nogle forskellige mennesker... Vil du med? Det ville virkelig betyde meget for mig..." Spurgte han forsigtigt.

Jeg smilte stort. "Ja, det vil jeg da vildt gerne!" Udbrød jeg.

Han så pludselig meget lettet ud.

"Ooog så ved jeg tilfældigvis, at der er en pool på taget..." fortalte han. Jeg nikkede.

"Er klar om 2!" Informerede jeg ham om. Han nikkede smilende og var hurtigt ude igen, hvorefter jeg skiftede til badetøj.

☼☼☼

"3, 2, 1 - BOMBE!" Martinus sprang i vandet, og sørgede for at vand plaskede op på Marcus og jeg.

Jeg mærkede pludselig en hånd tage min. Jeg kiggede først ned på min hånd, som var holdt fast i Marcus hånd, og kiggede så op på Marcus.

"Er du klar?" Spurgte han forsigtigt. Jeg gjorde store øjne. Klar til hvad? Kramme, kysse, gå hjem, æde is... Hvad mener drengen?!

"Altså til at hoppe i vandet..." forklarede han.

"Ja totalt!" Svarede jeg, og følte mig pludselig totalt forlegen over de tanker jeg havde tænkt.

"3 - 2 - 1!"

Vi sprang begge i vandet sammen, mens vores hænder stadig holdte om hinanden. Jeg smilte stort, da vi ramte vandoverfladen. Ej hvor jeg dog egentligt elskede sommer. Og specielt denne sommerferie. Den har virkelig været noget særligt.

Vi svømmede lidt rundt i poolen, lavede plaskekonkurrence... ja generelt bare det sædvanlige.

"Når jeg tror jeg går op nu, hvad med jer?" Spurgte Martinus efter et stykke tid.

Jeg kiggede hen på Marcus. "Vi går nok også op lige om lidt," svarede han for os begge. Øv. Jeg kunne ellers snildt bruge resten af dagen her.

Jeg svømmede hen i den anden ende af bassinet.

"Signe?"

Jeg vendte mig om, og kiggede hen på Marcus, som havde et forsigtigt smil på.

"Hva så?"

"Må jeg godt sige, at jeg synes du ser utroligt flot ud i den bikini?" Spurgte han flirtende.

Jeg fniste forsigtigt, mens jeg svømmede lidt under overfladen, så han ikke ville lægge mærke til min rødme. Han skulle jo ikke til at tro noget.

"Skjuler man lige sin rødmen?" Dammit. Planen gik galt.

Jeg grinte forsigtigt og svømmede langsomt tæt på ham igen.

"Du ser også utroligt flot ud i de badebukser," flirtede jeg tilbage, mens jeg snoede mine arme rundt om hans nakke, og kiggede meget intenst på ham. Ærligt, vores forhold blev kun mere og mere indviklet.

Marcus kiggede mig nervøst i øjnene, jeg smilede skævt, hvilket fik ham til at grine.

"Du må ikke fakeflirte med mig!" Grinte han, og plaskede vand i hovedet på mig.

"Du startede altså!" Udbrød jeg og plaskede vand tilbage i hovedet på ham.

Pludselig dykkede han ned under overfladen, så jeg ikke kunne se ham nogle steder, lige indtil to skuldre pludselig bar mig op, så jeg sad på Marcus skuldre.

"Så nu går vi op," fortalte han, mens han bar rundt på mig.

"Marcus jeg falder altså snart!" Grinte jeg.

"Ærgerligt var? Så må du hellere holde godt fast," forslog han. Jeg rystede grinende på hovedet, mens vi fortsatte tilbage til lejligheden, men vi fik godt nok mange blikke på vejen ...

~~~~~

😘😘

Bare endnu en sommerflirt (MG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin