Part 8 - Fitness

1K 37 1
                                    

Jeg satte mig op i sengen og strakte mig langsomt. I går var en virkelig mærkelig dag. Min søsters største idoler havde kørt mig op hospitalet. Jeg havde egentligt stadig lidt ondt i hovedet...

"Godmorgen skat," hilste min mor, da jeg var kommet ud i køkkenet.

Sofie spærrede sine øjne op og kiggede intenst på mig.

"Hvor blev du af i går?" Spurgte hun surt og krydsede sine arme.

Det her kunne være liv eller død. Hun skulle for alt i verden ikke vide, at jeg havde mødt Marcus og Martinus.

"Jeg æhh... fik det dårligt..." løg jeg, "ooog så ville jeg tage en taxa, men så farede jeg vild," tilføjede jeg hurtigt, og var ret stolt af min lille improviserede løgn.

"Hvor er far?" Spurgte jeg så, for at skifte emne.

"I fitness," svarede min mor, mens hun satte nogle dagligvarer i køleskabet.

Jeg stoppede helt op. "Er der en fitness her omkring?" Spurgte jeg overrasket.

"Jaa, den ligger ikke specielt langt væk, din kusine arbejder der, så du kan få gratis adgang," fortalte hun.

"Yay, træning," udbrød jeg glad. Altså normalt ville jeg ikke være totalt glad for at skulle i fitness, og jeg plejede ikke at gøre sådan noget, men lige den dag, havde jeg vildt meget lyst.

Jeg gik ind på mit værelse og skiftede til noget træningstøj, som bare var et par sport shorts, en sportsbh, et par løbesko og en hoodie til at tage over, hvis det nu skulle blive koldt.

"Jeg smutter!" Råbte jeg, og gik ned mod fitness. Jeg havde allerede slået op hvor det lå, så jeg kunne sagtens finde vej.

☼☼☼

Lugten af sved ramte mine næsebor. Lidt klamt måske, men altså.

Jeg stillede mine ting i et skab og gik ind i den store træningshal. Der var overraskende lidt mennesker.

Jeg valgte at starte med løbebåndet. Da jeg kom derhen kiggede jeg mærkeligt på det. Det lignede slet ikke det i Danmark.

Jeg kiggede rundt og spottede hurtigt en anden bruge det samme slags løbebånd et andet sted. Så må han vel vide hvordan det fungerer?

"Æhh undskyld mig?" Jeg puffede forsigtigt til den trænende dreng.

Han kiggede knap nok på mig, før han slog min hånd væk. Flabede dreng.

"Jeg træner altså lige, undskyld" sagde han forpustet.

"Ja det ved jeg jo godt, det nok derfor jeg spørger lige præcis dig om hjælp," fortalte jeg og rullede øjne af ham.

Han hev sine høretelefoner ud af sine ører, og kiggede hen på mig. Vi fik øjenkontakt og han smilede pludselig kækt. Han stoppede løbebåndet.

"Sille?" Spurgte han overrasket.

Jeg krydsede armene. "Signe!" Rettede jeg.

"Tænk at støde ind i dig her," udbrød han kækt.

"Hvor er det dog fedt!" Svarede jeg sarkastisk.

"Ej undskyld jeg havde altså ikke lige set det var dig, jeg troede du var en fan," forklarede han.

"Selvfølgelig troede du det," konstaterede jeg og gik lidt væk fra ham.

"Ej Signe, jeg mener det," fortalte han uskyldigt.

"Jaja helt klart, træn du bare videre," svarede jeg ligegyldigt og gik væk fra ham.

Jeg kunne tydeligt høre et par skridt komme løbende efter mig.

"Så hvor lang tid har du boet her i Los Angeles?" Spurgte han interesseret og kiggede intenst på mig.

Jeg kiggede mærkeligt på ham. "Det gør jeg ikke, og hvorfor spørger du?" Spurgte jeg. Jeg havde fået en tennisbold i hovedet, og pludselig ville en eller anden kendis dreng vide noget privat om mig. Hvad er livet?

"Jeg tænkte bare vi kunne lære hinanden at kende, og se bare, jeg anede jo slet ikke at du ikke var fra LA!" Forklarede han entusiastisk.

"Det kan du godt glemme, smut du bare hjem til dit guldbelagte hus og flirt lidt med din fantastiske kæreste," svarede jeg flabet.

Han stoppede op. "Hvorfor blande min kæreste ind i det her?"

"Jeg overhørte bare en samtale i går, og tydeligvis ved hun ikke om hun dater dig eller Martinus," fniste jeg, men stadig med bestemt ansigtsudtryk.

"Hun var nok bare lidt forvirret, hun nåede sikkert bare ikke at sige mit navn færdigt," forklarede han. Helt klart mester!

"Martinuscus..? Så længe du selv tror på det," svarede jeg og smilede flabet.

Vi vendte os begge om af en pludselig stemme bag os.

"Der var du Marcus!" Udbrød en stemme, den stemme kendte jeg godt.

~~~~~

Marathon
4/10

Bare endnu en sommerflirt (MG)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora