~ Συγκέντρωση Πληροφοριών ~
-Πριγκίπισσα Ηλιάνα! Επανέλαβε έκπληκτος προσπαθώντας να σηκωθεί ο Ραουλ. Η Άλισον αντέδρασε άμεσα:
-Δεν είσαι με τα καλά σου! Ξάπλωσε πάλι! Ξέρεις πόση ώρα μου πήρε να σου δέσω τον ώμο. Άσε που-
Ο Ραούλ την διέκοψε:
-Άλισον θα συζητήσουμε αργότερα για αυτό το θέμα. Της απάντησε ψύχραιμα αλλά η σύζυγός του δεν ήθελε να βγει ηττημένη από αυτήν την λογομαχία:
-Άκου εκεί! Έχω δικαιώματα και θα-
-Καλά καλά, νίκησες! Αφού επιμένεις θα παραμείνω στο κρεβάτι. Όχου... Ότι Ραουλ υποχώρησε αναγνωρίζοντας ότι αυτό το καυγαδακι ήταν δεν θα οδηγούσε πουθενά.
Θαύμασα την υπομονή του Ραούλ.
Αμέσως μετά την διαφωνία μεταξύ του ζευγαριού η Ηλιάνα δεν στάθηκε, έτρεξε και τον αγκάλιασε χαρούμενη. Δάκρυα χαράς έτρεχαν από τα κατακόκκινα μάγουλα της Κάθριν. Η Άλισον κατσούφιασε.
+Σίγουρα τα δάκρυα για εκείνη σημαίνουν αδυναμία...
Συλλογίστηκα. Αλλά τελικά δεν ήταν αυτό που πίστευα. Ο λόγος ήταν ακόμα πιο παράλογος.
+Ζηλεύει, ο ναι...
Δάγκωσε ελαφρώς τα χείλη της που είχαν σχηματίσει μία λεπτή γραμμή.
-Φτάνουν οι αγκαλιές. Είπε. Λοιπόν τον είδατε και τώρα τι καταλάβατε; Ρώτησε δήθεν αδιάφορη.
-Πριγκίπισσα έχω άσχημα νέα που ίσως και να τα γνωρίζεται. Είπε π Ραουλ
-Η Χρυσή Ακτή έχει καταληφθεί από εισβολείς. Πρόσθεσε ξερά η Άλισον που δεν της άρεσαν τα περιττά λόγια. Ο Ραούλ απλώς συμπλήρωσε:
-Όπως σας ενημέρωσε και η σύζυγός μου η Δύση είναι κατακτημένη. Ο βασιλιάς Ντικίλ ευτυχώς είναι ζωντανός. Τον κρατούν όμηρο για να μην εξεγερθεί ο λαός.
Ανακούφισης διαπέρασε το κορμί της Ηλιάνας μαθαίνοντας πως ο πατέρας της ήταν ζωντανός.
Ο Πέτρος άρχισε τις ακατάπαυστες ερωτήσεις του:
-Πόσοι, ποιοι, με τι εξοπλισμό και πού είναι το ορμητήριό τους; Και το σημαντικότερο πως εισέβαλαν στον τόπο και γιατί; Ο Ραούλ χαμογέλασε σπασμωδικά στην ανάκριση μην περιμένοντας τέτοια μεταχείριση.
-Σε εκπαίδευσε καλά ο πατέρας σου. Είπε μονάχα σαν απάντηση πριν του δώσει τις λεπτομέρειες που ζητούσε. Ο Πέτρος ικανοποιήθηκε ιδιαίτερα με αυτό το σχόλιο. Πάντα ήθελε να του μοιάσει όσο γινόταν περισσότερο. Ο βασιλιάς Φοίνικ ήταν το παράδειγμά του.
-Όπως γνωρίζουμε ο μόνος τρόπος για να φτάσεις στην Καρλια είναι από τη θάλασσα με κάποιο πλεούμενο. Και μάλιστα για να μεταφέρει στρατό χρειάζεσαι πολλά. Στην Χρυσή Ακτή αποβιβάστηκε στην Κάρλια ένα μεγάλο πλήθος ενόπλων. Η επίθεση ήταν οργανωμένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Ήξερα ακριβώς που θα χτυπούσαν. Ορμητήριο που ρώτησε ς Πέτρο δεν χρειάστηκαν. Πήραν και τους τρεις πύργους μέσα σε μία μέρα.
-Δεν απαντήσατε ακόμη ποίοι ήταν οι εισβολείς και γιατί έγινε αυτή η επίθεση. Ο αντιβασιλέας δεν έχασε το θαυμασμό του αντίθετα όσο περνούσε η ώρα τον θαύμαζε όλο και περισσότερο.
-Είναι ιδέα μου ή δεν ρωτάς τυχαία;
-Δεν είναι ιδέα σας κύριε. Απάντησε ο Πέτρος. Ο ίδιος στρατός προσπάθησε να καταλάβει και το βασίλειο των Λιμνοφίδιων με αποτυχία βέβαια. Επίσης υποθέτω πως τμήμα αυτού του στρατού μας υποθέτω ήταν το ίδιο που μας επιτέθηκαν στο δάσος δολοφόνησαν τον δεύτερο ιππότη συνοδό μου τον κύριο Τζέιμ Ότμορ.
-Λυπάμαι πολύ. Μας απολογήθηκε ο αντιβασιλέας. Σιωπή επικράτησε για λίγη ώρα μέχρι που ο Ραούλ έδωσε την απάντησή του:
-Στα ταξίδια μου έχω γνωρίσει διάφορους λαούς που μιλούσαν περίπλοκες γλώσσες και διαλέκτους όμως... Αυτή μιλούσα Καλριανά και εκεί είναι το παράλογο.
-Σύμφωνω είναι παράξενο μα αληθεύει. Διέκοψε δεύτερη φορά τον Ραούλ η Άλισον καθ αυτή τη φορά είχε σοβαρό λόγο:
-Μία μέρα μετά την άλωση μπήκα στο Χάλβερ κρυφά για να συλλέξουν πληροφορίες. Ραούλ νην αρχίζεις τη μουρμούρα, δεν σου το είπα για να μην υπάρξουν αντιδράσεις. Μείναμε κατάπληκτοι από τα νέα.
+Αυτό σημαίνει τελικά "Άλισον Μόργκαν". Όνομα και πράμα!
-Άλισον! Φώναξε εξοργισμένος ο σύζυγός της. Δεν του άρεσε καθόλου αυτή η ανακοίνωση.
-Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς! Αντέδρασε εκείνη. Δεν θα άφηνα στα χέρια των άγριων των Άρειων'! Εξάλλου εμαθα και χρήσιμες πληροφορίες... Ο αντιβασιλέας
αυτοχαστουκήθηκε. Ρώτησαν ανυπόμονη και με ήταν ίδια προσμονή η Ηλιάνα.
-Εμ... Έμαθα μονάχα ότι εσείς οι δύο δραπέτευσαν, ότι ο αρχηγός τους ονομάζεται Ντράγ ή το "Μεγάλο Αφεντικό" και φυσικά ότι μένει στον Βόρειο Πύργο -όπου βρίσκεται επίσης αιχμάλωτος ο βασιλιάς Ντικίλ. Ένα ακόμη χαστούκι δέχτηκε το προηγούμενο κοκκινίζοντας το έκπληκτο και ταυτόχρονα κατατρομαγμένο πρόσωπό του Ραούλ.
+Πόσα να αντέξει ένας άνθρωπος με μία τέτοια σύζυγο στο πλάι του;
YOU ARE READING
Στα Ίχνη του Φοίνικα: Πορφυρό Κόκκινο [1 Βιβλίο]
ActionΗ Κάρλια εδώ και χρόνια βιώνει την χρυσή της εποχή. Τα Τέσσερα Βασιλεία του νησιού συνυπάρχουν ειρηνικά, δίχως εντάσεις, όμως τα ΠΑΝΤΑ κρέμονται από μια λεπτή κλωστή. Ένα ον -μεν αθάνατο αλλά όχι άτρωτο- προφυλάσσει τον τόπο απ' όλη καταστροφή. Κανέ...