°° 18 °°

8 3 0
                                    

~ Σώστε τον Βασιλιά! ~

~ Μέσα από τα μάτια της Ηλιάνα ~

Ο συμβουλάτορας Πέτρος ήταν και θα παρέμενε ένας πολύ περίεργος άνθρωπος. Τα μυστικά που έκρυβε τα φύλαγε καλά και σπάνια έβγαζες άκρη από τα λιγοστά του λόγια. Ποια ήταν η "Ια"; Τι σχέση είχε με αυτήν; Γιατί την ψάχνουν; Πότε είχε ξαναέρθει στην Χρυσή Ακτή; Είναι γνωστός του πατέρας μου; Ερωτήματα αναπάντητα: Μα και άλλα πιο προσωπικά: Να τον εμπιστευτώ; Να κάνω ότι μου λέει; Βάζω τον λαό μου σε κίνδυνο έχοντάς τον εγκέφαλο της εξέγερσης;
Έδιωξα τις σκέψεις από το μυαλό μου. Η Άλισον με τράβηξε πάνω στο σώμα της και μου έκλεισε το στόμα -το ίδιο έκανε και στην Κάθριν.
-Βγάλτε το σκασμό! Οι φρουροί σε αυτόν τον διάδρομο ξεφυτρώνουν από το πουθενα! Μας είπε ψιθυριστά και βάζοντας το δείκτη στα χείλη της μας άφησε επιτέλους να πάρουμε ανάσα.
-Δεν καταλαβαίνω πριγκίπισσα μου, γιατί τον εμπιστεύεστε; Είναι ένας ξένος. Από τα λόγια της Κάθριν συνειδητοποίησα πως είχε υποψίες και εκείνη για τον Πέτρο.
-Σταματήστε τις φλυαρίες και προχωράτε. Ο Πέτρος είναι μία χαρά παιδί. Μας ανέφερε η Άλισον.
+Πώς είναι δυνατόν να τον ξέρεις και εκείνη;! Υποτίθεται πως μισεί τους βασιλικούς! Μόνο εγώ δεν τον έχω ξαναδεί μπροστά μου;
Τίναξα το κεφάλι μου.
Περπατούσα κολλητά στους τοίχους επωφελούμενη από τις σκιές του κάστρου. Η Κάθριν για μία στιγμή μόνο παραπάτησε και δυστυχώς ένας φρουρός την είδε. Ολόκληρο το σχέδιο θα πήγαινε στράφι αν δεν είχαμε μαζί μας την Άλισον. Η κοκκινομάλλα τον μαχαίρωσε πισώπλατα δίχως οίκτο πριν προλάβει να βγάλει άχνα. Έκλεισα το στόμα της φίλης μου για να μην ουρλιάξει.
Η Άλισον με απόλυτη ψυχραιμία έβγαλε το μαχαίρι από τα σωθικά του άτυχου άντρα και σκουπησε το φονικό της εργαλείο που εσταζε αίμα με ένα πανι. Τόσο εύκολα μπορούσε να πάρει τη ζωή κάποιου. Η Κάθριν ήταν στα πρόθυρα λιποθυμίας...
-Έλα γλυκιά μου φιλενάδα, τι περιμένεις; Την έκανες την ανοησία σου και για αυτό θα μεταμφιεστείς πρώτη. Είπε η Άλισον με ειρωνικό τόνο. Βέβαια το χειρότερο ήταν πως ότι υπόθηκε το εννοούσε και μάλιστα πολύ στα σοβαρά.
-Μα τα ρούχα είναι γεμάτα αίμα!!! Αντέδρασε σπασμωδικά η Κάθριν ενώ φοβόταν έστω να ρίξει μια ματιά στο νεκρό. Η Άλισον χαμογέλασε.
-Είπα να βάλεις την πανοπλία όχι τα ρούχα του χρυσό μου.
+Άλισον... Τι να περιμένεις;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***

Στα Ίχνη του Φοίνικα: Πορφυρό Κόκκινο [1 Βιβλίο]Where stories live. Discover now