XVI | on altı

3.4K 265 37
                                    

euphoria: bana

euphoria: yardım

euphoria: et

euphoria: sana bir sesli mesaj yolladı.

euphoria: sana bir video yolladı.

Açmak için dokun.

Hiç bıkmadan iki yüze kadar sayabilir miydiniz? Ya da hiç bıkmadan mutlu olacağınız günü bekleyebilir miydiniz? 

Ben bıkmadan yapıyordum bunları, bir gün geleceğini umarak.

Yatağımda dört döndüğüm gecenin ardından kirpiklerim birbirine yapıştığından gözlerimi açmak zordu. Neden kirpiklerim birbirine yapışmıştı, oysa gözümde ne rimel vardı ne de gece ağlamıştım. Bunu düşünmeyi bırakıp komidinimin üzerindeki telefonumu aldım.

Snapchatten bildirimler vardı ve bir yenisi daha eklenmişti onlara. Asıl anormal olanı ise bildirimler gerçek hesabıma gelmişti, fake olana değil.

pjm: hey

pjm: seni kim çekiyor?

pjm: ya da sen kimsin?

pjm: iyi misin?

euphoria: hey

euphoria: neden bahsediyorsun?

pjm: o evden derhal çık.

euphoria: ne?

pjm: yalnız değilsin.

pjm: şimdi hemen o evden çıkıyorsun.

Kalbimin atışı hızlandığında ve kan damarlarımda hızla akmaya başladığında nefeslerim düzensizleşti. Bir mesaj, gerçek olup olmadığı belli olmayan bir mesaj nasıl bana bunu yapmıştı?

euphoria: beni korkutamazsın

pjm: odandan çıkma

Yutkundum.

euphoria: hiç komik değilsin

PJM SANA BİR SNAP YOLLADI!

AÇMAK İÇİN DOKUN.

euphoria: attığın snap'i açmayacağım

euphoria: kim olduğunu bilmiyorum

euphoria: beni rahat bırak

Acaba aklına bae hei gelmiş miydi? Oradan ona yazdığımda bana yazma diyordu ve şimdi ben ona beni rahat bırak diyordum. Tuhaftı, ama güzeldi.

Ama şimdi ne oluyordu? Evden çıkmakta neyin nesiydi?

pjm: beni tanıyorsun

pjm: siyah kağıdı hatırla

euphoria: size nasıl güveneceğim?

Boğazımın kuruluğu canımı sıkarken doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıttım. Doğru olabilir miydi? Onu tanıyordum, onunla konuşmak için fake hesaplarla uğraşmıştım ve şimdi ona güvenmeyecek miydim? Ona güveniyordum ve bu güven, korkuyu bana bahşediyordu.

Hayır, diyordu iç sesim. Bunca ay, yıl bu evde tek kaldın. Kimse yoktu, şimdi mi geldiler? Gelenler... kimdi ki?

Korktuğumda hıçkırırdım, şimdi olduğu gibi.

Ayaklandığım an soğuk parke içimi titretti. Yatağın üzerine bıraktığım telefonuma uzanırken bildirim geldi.

pjm: oraya geliyorum

park jimin | close your eyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin