Bir.
Yağmur damlaları odamın camına çarpıp kulağıma tanıdık melodileri bahşederken yalnızca yatıyordum. Gözlerim sanki tavana bakmak zorundaymış hissini beynime yolluyor, kirpiklerim kırpılmamak için direniyordu. Saat kaçtı?
21.35
Zaman artık tamamıyla anlamını yitirmiş gibiydi. Yaşamak için yaşıyordum ve tamamıyla bezmiştim. Umursamıyordum belki hiçbir şeyi, kendime acı çektiriyordum belki ama kimse yardımcı olmuyordu. Kimse farkına varmıyordu bazı şeylerin.
İki.
Gece yarısı oluyordu. Telefonum yorganın içerisinde titriyor, kimin aradığını umursamadan döküyordum gözyaşlarımı yastığıma. Burnumun kızardığını, göz kapaklarımın yavaşça ağırlaştığını hissediyordum. Yüreğimin tam ortasına hiç tanımadığım birisi oturmuş, elindeki balyozla yere vuruyordu ve o yer göğüs kafesim gibiydi.
Kelimeler, derdi adını bilmediğim psikoloğum. Sen nasıl anlamak istersen, başkaları nasıl anlatmak isterse silaha dönüşür bazen. Ve sen, cümlelerden kaçamazsın.
3.
Gece yarısı oldu. Gözyaşlarım durdu, kalbim ağırlaştı ve herşey anlamsızlaşmaya başladı. Önce ellerim titremeye, sonra dişlerim birbirine çarpmaya, en son dudaklarım kanamayı bıraktı. Ben bırakamadım. En son bir hafta önce gittiğim psikolog ilaç vermişti. Almazsam eğer daha da kötüleşeceğini öne sürdüğü bir hastalığa kapıldığımdan bahsetti. Adını hatırlayamıyordum ama 'e' harfiyle başlıyordu sanırım, yoksa 'p' miydi?
Uyumak istemiyordum, onunla konuşmak, dünyayı unutmak, hiçbir şey düşünmemek istiyordum.
İnce ve soğuktan kızarmış parmaklarım telefonun ekranında gezinirken yorganı boğazıma kadar çekip Snapchat'e girdim.
PJM
1 saat önce:Namjoon hyung havalı çıktığımı söyledi.
yanıtla;
bae hei: saçların gri değil miydi?
bae hei: akmış gibi sanki,
bae hei: niye??
pjm: sen sor diye
bae hei: saçlarını boyama
pjm: bu senin 'gri saç sana daha çok yakışıyo' deme stilin mi?
pjm: en kısa sürede rengini değiştireceğim
bae hei: çok kötüsün
(00.09)
görüldü.BAE HEİ
3 dakika önce:pjm: her şey gerçek ama sahte
pjm: küçükken biri söylemişti
pjm: bunun üzerinde düşünmelisin
bae hei: düşünmeyeceğim
pjm: cidden kimsin sen?
pjm: niye bana yazıyorsun?
bae hei: dedim ya eğlence arıyorum diye
pjm: eğlenceli konuşmuyorsun farkındasın değil mi?
bae hei: konuşalım :d
(00.20)
görüldü.BAE HEİ
1 dakika önce:şimdi sana hangi sözler söylenecek, benden ayrı gecelerde.
pjm: yüzsüz müsün sen?
pjm: attığın her hikaye oran buran
pjm: sıkıldım
bae hei: seni mi eğlendireyim?
pjm: eğlenmek için burada değil miydin?
bae hei: eğlenmek için evet
bae hei: ama ben şaklaban değilim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
park jimin | close your eyes
Fanfictioneuphoria: bana euphoria: yardım euphoria: et euphoria: sana bir sesli mesaj yolladı. euphoria: sana bir video yolladı. AÇMAK İÇİN DOKUN. - pjm: hey pjm: seni kim çekiyor? pjm: ya da sen kimsin? pjm: iyi misin? euphoria: hey euphoria: neden bahsed...