Podziękowania + info

513 30 31
                                    

Na początek chcę wam wszystkim podziękować. Dzięki wam mam ranking, mam ponad 2k wyświetleń i 1.5 k komentarzy.

Naprawdę jestem cholernie szczęśliwa i żadne słowa nie oddadzą tego, co czuję. 

Szczególnie chcę podziękować kilku niesamowitym osóbkom.

Są to między innymi:

Princess_Liama

Darkness0017

Woliii

berryveb

To szczególnie wasze komentarze nakręcały (albo wkurwiały) mnie najbardziej. Jesteście świetne!

Wyszczególniłam najważniejsze osoby, ale chcę podziękować wszystkim i każdemu z osobna. Gdyby nie wy, w życiu nie zaszłabym tak daleko! 

Jesteście najlepsi! JEDNO WIELKIE DZIĘKUJĘ!

kocham was!

xxxxxxxxxxxx

Soooo

Sprawa wygląda tak, że mam dwie wiadomości: dobrą i złą.

Ta zła jest taka, że owszem, to już koniec KDR.

Zdaję sobie sprawę, że możecie być na mnie wściekli. Zakończenie nie jest szczęśliwe i Lou z pewnością was zawiódł. Na pocieszenie mogę dodać, że mnie też, mimo że to ja nim sterowałam.

Niemniej jednak, to jest dobre zakończenie. Jedyna droga, żeby Harry był bezpieczny. Poza tym Louis nie miał za bardzo wyboru.

.

.

.

.

.

A teraz koniec pierdolenia. 

Dobra wiadomość to taka, że jest drugi sezon. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną:)

Drugi sezon nosi tytuł: New Game.

Zachowanie Louisa w końcu się wyjaśni! (naprawdę!)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zachowanie Louisa w końcu się wyjaśni! (naprawdę!)

Louis się zmienił, naprawdę, ale...

Mając do wyboru bezpieczeństwo całej rodziny, a miłość, nie ma dobrego wyboru...

Co więcej mogę powiedzieć, to tyle, że będzie nieco inaczej niż pierwszy sezon, bo nie zawsze to wampir musi mieć przewagę nad człowiekiem ;)

xXxXxXx

Jeszcze raz dziękuję i kocham was ♥

(jeśli będziecie baaaaaaaaaaaaaaardzo chcieli, to wstawię rozdział pierwszy jeszcze w tym tygodniu)

xXxXxXx

Kto zostaje niech zostawi jakiś ślad :)

Kwiat Dzikiej Róży||Larry ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz