✨4.rész

2.6K 309 10
                                    

Reggel fáradtan keltem ki az ágyamból, és mentem el a konyhába valami ételért ,ami dob egy kicsit hangulatomon.
Már korán kaptam egy üzenetet Siwontól, hogy felébredt Jimin .Nincs jogom bemenni hozzá, elvégre majdnem meghalt miattam .Majdnem tönkretettem az életét, és ezzel egy roppant nehéz súlyt akasztottam magamra.
Félek.
Ha egy cseppnyi törődést is mutatnék felé ,nem csak a saját ,de az ő érdekeit is figyelembe kéne vennem ,és az nem megy. Nem tudom hogyan tegyem .Egész életemben egyedül voltam ,csak anya volt nekem.

A hűtőből kivettem egy pirítós kenyeret ,amit még tegnap anyu csinált nekem, de nem ettem meg .A történtek után nem volt étvágyam .Nem fáradoztam az étel megmelegítésével sem ,csak számhoz emeltem ,és enni kezdtem.

Mikor végeztem ,elmentem tusolni ,hogy felfrissítsem magam. Gyorsan megmostam a fogam ,majd felöltöztem, és elindultam a könyvtár felé. Lépteimmel lassítottam mikor a tegnapi helyszínre értem. Jimin vére még néhol látszódott a zebrán, és csendben átkoztam  a fentieket, hogy nem esett az eső. Eszembe jutottak a történtek ,de megpróbáltam kicsit sem figyelni rá .A könyvtár elé érve érdeklődve vettem tudomásul, hogy nyitva van. Kíváncsian lépkedtem bentebb és a beszélgetés foszlányok felé indultam.

- Így vagy szép ahogy vagy .- mondta valaki halkan de még így is tisztán hallottam hangját.

- De akkor miért nem vesz észre?- értetlenkedett, a hang alapján Lisa, az egyik itt dolgozó lány. Fura, hogy hamarabb jött mint én ,hiszen általában mindig én érek be előbb.

- Mert valószínűleg nem lát a szemére se .- mondta gúnyosan a számomra még mindig idegen férfi hang.

- Ne mondj ilyeneket. Attól, hogy ilyen, több szeretet van a szívében mint benned valaha is lesz .- sziszegte fogai közül a lány.

- Csinálj amit akarsz .- vágódott ki az ajtó és, mikor megláttak engem két féle reakciót vettem észre rajtuk .Lisa kikerekedett szemekkel vizslatott, a fiú meg lenézően mért végig ,majd a lányhoz fordult .

- Komolyan?- kérdezte kicsit sem kedvesen ,majd egy utolsó pillantást vetett rám és feldúltan kisietett könyvtárból.

- Bocsi, néha megzakkan . - rakta haját füle mögé zavartan, mire csak bólintottam egyet és a könyvek felé mentem. Tegnap nem jöttem be dolgozni, és valószínű, hogy nem rakta el azokat senki.
Lisa mintha csak hallotta volna gondolatom, megszólalt.

- Elraktam őket tegnap .- mosolygott rám kedvesen, mire hálásan néztem íriszeibe.

- Arra gondoltam ,hogy kiválogathatnánk együtt a mostani könyveket .- emelte rám gyermeki tekintetét, egy bólintás kíséretében a raktárba sétáltam Lisaval a hátam mögött .

Miközben válogattunk, közelebbről is megtudtam nézni a lány hibátlan vonásait .Haja világosbarna lett a fekete helyett ,ami tökéletesen kiemelte sötétbarna szemeit .Sosem láttam kihívó ruhákban, általában ha szoknyát is vett fel, sosem volt térd fölött az anyaga. Lehet ,hogy ezt mások öregesnek gondolták ,de ez engem hidegen hagyott. Remekül állt a lányon ,mint minden amit felvett.

- Ez az utolsó .- adta kezembe a könyvet ,majd mikor elhúzta kezét bőrünk egymáshoz ért .A lány arca egy halványabb pirosas színt vett fel ,amit nem igazán értettem ,de betudtam a raktár meleg helyének. Itt valahogy sose volt olyan kellemesen hűvös, mint a könyvtár többi részén.
Lassan megérkeztek a többiek is ,és mivel nem volt más teendőm, elfoglaltam a megszokott helyemet az egyik asztalnál ,majd táskámból kihálásztam a még Jimintől kapott olvasmányt, és elmélyültem a szövegben.

- Nagyon szerettem ezt a könyvet. - ült le a mellettem lévő székre Lisa. Mostanában nagyon sokszor keresi a társaságom ,és valamiért az ő esetében nem is bánom.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now