A nap további részében összepakoltunk, és csak feküdtem az ágyamban, vagy pedig Lisaval beszélgettem minden hülyeségről .Reggel sajnos a szokásosnál is nyűgösebben keltem, hiszen a gép korán indul, és anya kinyirna ha miattam késnénk le.
Mellém nézve a Lisa még nyálát csorgatva aludt, mire felsóhajtottam .Lekellett volna terítenem valamivel a párnát, hogy ne tudja összenyálazni.
Csendben keltem fel mellőle, és indultam a konyha felé .Gyorsan csináltam magamnak egy kévét, majd csukott szemmel adtam át magam a csendnek ami körülvett.- Jó reggelt .- jött egy hang hátam mögül, mire ijedten ugrottam egyet, majd a hangforrás felé néztem . Teljesen kiment a fejemből, hogy itt aludtak .Egy bólintással adtam tudtára, hogy "jó reggelt" még ha az nem is volt az.
- Sajnálom Jungkook.- hajtotta le fejét . Nem akartam vele kettesben lenni, pontosan ezért. Túlságosan is fontos volt számomra ahhoz, hogy elviseljem azt ahogy fájdalmasan néz rám, és ejti ki szavait.
-A képeket te dobtad ki, igaz?- emelte rám kérdőn tekintetét, mire egy hazug bólintást kapott válaszul.
- Sajnálom ha nem tetszettek .Nem így képzeltem el a szülinapod .- sóhajtott fel gondterhelten .
- Én sem .- válaszoltam komoran, de mielőtt válaszolhatott volna megjelent Lisa az ajtóba.
- Jó reggelt .- jött mellém, majd csapott tarkón, hogy álljak arrébb . Úgy látszik nemcsak én felejtettem el, hogy itt vannak.
- Miért vagy ennyire önző Jeon?Sohase csinálsz nekem kávét, pedig tudod, hogy szeretem . - vágta be a szokásos reggeli hisztit, majd bokán rúgott.
-Lisa... - suttogtam neki, hogy nem vagyunk egyedül, és nem lenne jó ha már most lebuknánk.
- Miért suttogsz te ütődött.... - mielőtt bármit is csinálhatott volna Jiminnel szembe fordítottam aki meghökkenve nézegetett minket.
-Szia Jimin.- vakarta meg kezét a lány, majd felém fordult komoran.
- Tudod, már régóta együtt vagyunk, tudhatnád, hogy reggel mindig az ágyba szeretem kapni a kévét .- hisztériázta túl ezt az egészet.
- Ha most nem mennénk sehova reggel, még a szokásos szex is beleférne .- mosolyodott el, majd elindult a kávéfőzőhöz újra. Jimin lesokkolt arca rengeteg mindenről árulkodott, de szerintem rólam is ez íródott le.
- Azt hiszem felkeltem Taehyungot.- indult el sietősen a fiúhoz.
- Ez túl sok volt Lisa.- álltam a lány mellé, mire megrántotta a vállát.
- Hatásos volt nem?- dobta hátra haját pont úgy, hogy szemen találjon.
-A melegekkel csak a baj van.- forgatta meg szemét, és elkezdte inni kávéját.
- Ez durva volt, még tőled is. - tettem magam előtt keresztbe kezeim.
- Megszokhattad volna .- rántotta meg vállát nem törődve velem.
- Téged nem lehet megszokni .- hagytam volna ott, de még egy utolsót visszaszólt.
- De megteszed, mert szeretsz. - kiabálta úgy, hogy még az utcán is meghalják. Soha többé nem mutatkozom vele.
***
A repülőút csendben telt, ahogy a megérkezés is.Lisat szerencsére letudtam némítani egy hülye játékkal a telefonomon, amit egész végig megállás nélkül játszott, még a taxiba is.
- Sikerült. - ugrott fel hirtelen a szálloda előtt, mire felhorkantottam.
- Akkor talán vihetnéd a bőröndöd te is.- utaltam arra a nagyon nehéz valamire, amit egész végig én cipeltem.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...