✨15.rész

2.4K 245 1
                                    

- Jungkook.- lökdösött Jimin. Egész nap csak tévéztünk ,vagy egymás szájába kutakodtunk ,ezért elaludtunk a kanapén .Hümmögtem egyet csukott szemmel ,hogy figyelek rá.

- Elfogsz késni .- húzta meg fülemet ,mire grimaszba torzult arcom .Ha tudtam volna ,hogy ilyen a pároddal kelni reggel ,nem vágok bele ebbe az egészbe.
Fejemre húztam a szobámból kihozott párnát és elfordultam tőle a kanapén.

-Hát oké.- éreztem, hogy megrántja a vállát, majd egy erős lökést éreztem hátamnál, és földre kerültem .Miért van az ,hogyha együtt fekszünk valahol ,én mindig a padlóra kerülök?
Dühösen néztem irányába ,mire elnevette magát.

- Én mondtam, hogy kelj fel.- feküdt vissza én pedig megforgattam szemem .Most ez komoly ?Senkinek se kívánom ezt a fajta ébresztési módot .Gyorsan felöltöztem, és elvégeztem reggeli rutinomat, morcosan .Jiminnek hála ,most valószínűleg mindenkire a gyilkos tekintetem vetítetem majd.

- Ne hagyd itt a táskád .- kiáltott valahonnan, miközben a konyhába csináltam a kávém .Innen tökéletesen láttam a kanapét, ahol egyáltalán nem érzékeltem szememmel már őt ,ott feküdni .Hova lett?
Később felöltözve ügyeskedte magára cipőjét .Egy problémám volt. Az én egyik pólóm volt rajta aminek normális esetben örülnék de pont a legutálatosabb ruhámat kellett magára aggatnia.Kivolt az egész mellkasa ,és úgy látszik őt ez egyáltalán nem zavarta.

- Mehetünk?- állt elém mosolyogva ,mire leraktam mindent ami a kezembe volt ,és megfogva kezét visszahúztam a szobába.

- Ugye nem akarsz ide bezárni?- nevetett fel hangosan ,én pedig elengedve őt a szekrényemből kihalásztam egy tökéletesen fedő fekete pólót.

- Vedd le.- nyújtottam kezem irányába ,hogy megszabaduljon végre a ruhától. Kezét mellkasa elé emelte ,ezzel is védve magán a ruhát.

- Nem adom, ez tökéletesen megfelel nekem. - most csak szórakozik ugye?

- Nekem nem tetszik .Add ide .- néztem rá szigorúan mire megrázta fejét.

- Hogy lehetsz ilyen makacs?- dobtam le a kezembe tartott ruhát ,majd felé lépkedtem.

- Ez marad rajtam .- akadékoskodott tovább. Megfogtam mellkasánál lévő kezét ,és magamhoz rántva őt, próbáltam leoperálni róla a pólót.

- Engedd már el ,Jimin .- mentem távolabb tőle és túrtam bele hajamba. Legalább 10 perce folyamatosan próbálom róla leszedni, de a kezével mindig megakadályoz ebbe. Már alig van hajam úgy tépte, a hülye ruháért.

- Nem.- mondta röviden ,mire felsóhajtottam .Ez a kölyök komolyan.
Nagy erőt merítve nyúltam pólója aljához és húztam volna fel ,ha ő nem kezd el kapálózni.

- Had vegyem már le rólad .- toltam el arcomból kezét ő pedig fokozatosan hátrált.

-Jungkook ne csi....- kezdett bele ,de egy nagy nyekkenéssel zuhantunk az ágyra.

- Vesztettél .- húztam fel pólóját ,de mivel nem ellenkezett megálltam tettembe és ránéztem. Hatalmas íriszeivel bámult engem ,majd elpirulva fordította oldalra fejét. Most mi baja ?Szinte véresre harapdálta ajkait ,amit nem hagyhattam annyiba .

- Most mi bajod?- fordítottam szembe magammal. Kezét szájához emelve méregette most már kicsit véres kezét, majd újra rám pillantott.
Szemeibe újra a vágy tükröződött.

- Kookh akarlakh.- helyezte kezeit nyakam köré.

-Jimin mennem kell dolgozni, ha hazajövök bepótoljuk ,jó?- toltam volna el magamtól de lábát csípőmhöz akasztotta és így nyomott lentebb magához.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now