✨5.rész

2.6K 333 22
                                    

A napom eleve rosszul kezdődött, hiszen reggel ügyesen elvágtam a kezem a konyhakéssel. Nem volt otthon se fertőtlenítő ,se pedig kötszer, ezért egy régi pólómból téptem egy darabot, ezzel is segítve elállítani vérzésem. Senki se láthatta, hiszen egy hatalmas fekete pulóver volt rajtam, ami takarta kezem.
Később jöttem dolgozni, mivel nem kaptunk mára semmit, így nem kellett kipakolni a raktárt se. A könyvek elrendezésén fáradoztam, és szidtam azokat az embereket, akik nem képesek visszarakni az olvasmányokat a helyükre.
Mikor kiejtettem a negyedik könyvet is kezemből, betelt a pohár .Idegesen fújtam ki a benntartott levegőm, és ütöttem fejem a polcnak .Miért nem akar ma semmi sikerülni?

- Aranyos vagy ilyenkor .- kuncogott valaki mellőlem, mire odakaptam fejem .Lisa állt előttem ,hatalmas mosollyal arcán.

- Segítek .- jelentette ki, gondolom nem akarta nézni bénázásom.

Mikor a könyvet felemelte a földről, és a polcra rakta valami érdekeset vettem észre rajta. A lány nem ezt a parfümöt szokta használni, és mikor végignéztem öltözékén elcsodálkoztam ,nem így szokott öltözni .A szokásos hosszú anyag  ,ami takarni szokta lábát ,helyette egy combközépig érő sötét szoknyát viselt.
Pólója szintén rövid volt, így mikor felrakta a könyvet, kivillant soványka hasa .Haja a szokásosnál is jobban állt, hiszen felvolt kötve, és így tökéletes rálátást nyerhettem arcára.

-JeongGuk.- szólított meg engem pirulva, mire szemeibe néztem, elgondolkodásom félbeszakítva.

- Lenne kedved...nos... izé...- nézett össze-vissza , csak rám nem.

- Eljönnél velem munka után sütizni ?- hadarta el gyorsan a kérdést ,mire egy kicsit megugrottam ,a kelleténél kicsit hangosabban szólalt meg.

- Mármint ha van kedved .- nézett rám reménykedve. Mit veszthetek?Egy bólintással jeleztem neki ,hogy szívesen elmegyek, amit gyermeki mosolyával díjazott .

***

A munka végeztével megvártam Lisát a könyvtár előtt ,majd együtt indultunk el az egyik közeli cukrászdába. A lány közeledése valamiért nem zavart ,sőt örültem neki.Egész úton beszélt hozzám amit mosolyogva ,és olykor-olykor felnevetve hallgattam.
Mikor megvettük a sütiket, leültünk az ablak melletti székekre ,és elkezdtük enni azokat. Sose szerettem a sütiket ,túl édesnek találtam őket mindig ,de ezt a lány társasága elfelejtette velem.
Telefonom pittyegése zavarta meg kikapcsolódásunk ,mire egy bocsánatkérő pillantást vetettem a lány felé és megnéztem az üzenetet.

17:06
Jimin

Eltudnál értem jönni a korházba?

17:07
JeongGuk

Old meg magad.

17:07
Jimin

Szívesen megtenném ,de nem tudom.

17:08
JeongGuk

Kérd meg Siwont, hogy vigyen haza munka után.

Ezzel a válasszal ,el is raktam telefonom a zsebembe. Kár volt neki odaadni a telefonszámom.

-Anyukád volt?- kérdezett rá a mellettem ülő lány, mire megráztam nemlegesen fejem.

-A barátod?- faggatott tovább érdeklődve ,mire úgy szintén megráztam fejem. Nem nevezném barátnak ,csak egy idegesítő személynek aki nem hagy nyugton.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now