Az egész napban az alvás vitt mindent .És ennek meg is lett az eredménye .Hamarabb keltem fel mint Lisa aminek most kivételesen örültem is. Valószínűleg lekiabált volna a tegnapi viselkedésemért, amit valamilyen szinten meg is értettem volna .
Sikeresen kikeltem az ágyból és felöltöztem szokásos laza szettembe, majd telefonomat kezembe fogva léptem ki a szobánk ajtaján.
Alig volt pár szállodai alkalmazott a folyosókon, akik még csak rám sem néztek .Mikor megérkeztünk láttam egy kinti medencét, ami ehhez a szállodához tartozik szóval úgy gondoltam azt célzom meg elsőnek és csak utána megyek enni.
Sikeresen kiérve egy nagyot szippantottam a friss reggeli levegőből, majd lábaim hirtelen gyökereztek a földbe mikor szemeim megakadtak Jimin fedetlen felsőtestén .Nem vett észre, hiszen ugyan úgy a víz alá bukott.
Szőke tincsei vizesen hullottak homlokára, és nagyokat lélegezve nézett fel az égre.
Lefagyva álltam továbbra is helyemen, a lábaimnak nem tudtam parancsolni. Eszembe jutott ahogy tegnap beszéltem vele, és megint a szokásos rossz érzés kerített hatalmába. Sokszor tettem fel magamban azt a kérdést, hogy mi lett volna ha.... De nem kellett volna. Csak még jobban magam alá seprem azt a Jungkookot, akit magukkal vittek mikor eltűntek egy évre és itt maradt egy kőszívű szörnyeteg amit Jimin hiánya okozott, és nem tudom visszacsinálni .Nekem nem megy.
Lehajtva fejem szorítottam ökölbe kezem, és csuktam össze szemeim. Én nem akartam ilyen lenni, nem akartam ilyen életet magamnak, és ami a legfontosabb, nem szerettem volna bántani a szavaimmal se Jimint, se pedig a családom.-Jungkook?- jött egy hang előlem, mire ráemeltem tekintetem . Jimin aggódva nézett engem egy törölközővel aprócska kezei közt, és még a hülye is látta volna méterekről, hogy fázik, hiszen a reggeli szél nem volt a legmelegebb, főleg nem azok után, hogy kijött a vízből .
- Figyelj én saj....- kezdte volna el ,de kezéből kivéve a törölközőt terítettem rá, és nem törődve a meglepődött pillantásával megszólaltam.
- Ne fázz meg .- mondtam halkan hiszen úgy is hallotta, rajtunk kívül senki se volt kint .Ellépve tőle indultam el az ebédlő felé lassan ,elgondolkodva .Most tuti hülyének néz, egy döntés képtelen baromnak.
Pedig csak azt ettem amit jónak láttam.- Azt hittem nem jössz enni .- nézett rám meglepődve Lisa mikor megláttam őket az egyik asztalnál .
- Sétáltam egy kicsit .- mosolyogtam a lányra, majd leülve anyura néztem ,aki napszemüvegbe ült.
- Sajnálom ,hogy úgy beszéltem veletek tegnap .- néztem rá félszemmel Siwonra is akit úgy látszik nem igazán hatott meg a bocsánatkérésem.
- Semmi baj kincsem, mindenkinek van rossz napja .- mosolyodott el lágyan anya ,de nem túl őszintén.
- Miért van rajtad a napszemüveg idebent?- kérdeztem rá kíváncsian.
- Mert az egész éjszakát átsírta miattad kölyök .- mutatott rám idegesen Siwon és így talán még sohasem láttam .Mielőtt még bármit is mondhattam volna ,megérkeztek Jiminék is akik szintén leültek az asztalhoz.
- Történt valami Byul? - kérdezett rá Taehyung ,mire anya csak megrázta mosolyogva fejét.
Úgy látszik ma én leszek a kirekesztett egyén.
A reggelit csendben fogyasztottam el ,míg a többiek beszélgettek egy csomó baromságról.
Egy szó nélkül álltam fel a helyemről ,majd indultam el a szobám felé. Megértem, hogy haragszanak rám ,és ezért is nem próbálkoztam szóba elegyedni velük.- Hé, te világ szerencsétlen!- nyitott be Lisa nagyot sóhajtva, majd ő is lefeküdt az ágyára.
- Anyát nagyon megbántottam .- mondtam a plafont bámulva.
VOUS LISEZ
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...