✨21.rész

2K 201 13
                                    

Boldogan nyitom ki szemeim ,és újra megjelenik arcomon a lemoshatatlan mosolyom .Csak arra tudok gondolni ,hogy megtettük .Lefeküdtünk egymással .Jimin alvástól duzzadt arcára pillantok, majd le gyönyörű húsos ajkaira .Szerintem ő fáradt el kettőnk közül a legjobban .Legalább négyszer csináltuk az elmúlt este, különböző helyeken a lásom minden egyes pontján ,és őszintén ,imádtam.
Egy gyors puszit nyomok Jimin szájára, majd kikelve az ágyból indultam el a fürdő felé .Tegnap behoztam az alsómat ,de most az istenért nem találom .

-Megvagy .- mosolyodtam el újra ,mikor megtaláltam a ruhadarabot amit felvéve néztem meg magam a tükörbe .Egy nagy sóhaj kíséretében halásztam elő a Siwon álltál itt hagyott elsősegély dobozt ,hogy leragaszthassam az este történő kis akció utáni sebeim .Nem fájt de tudtam, hogyha meglátja Jimin  megint kilesz miatta, és nem akartam.
Miután végeztem visszaraktam a dobozt a polcra és a konyhába sétáltam valami ételt csinálni magunknak.
Kinyitottam a hűtőt és őszintén nem erre számítottam .Csak tojás volt benne .Mikor voltam utoljára vásárolni?
Vállamat megvonva kezdtem elkészíteni a számomra nem olyan jó rántottát .Annyit ettem mostanában ,hogy megutáltam.
A sóért nyúltam, mikor megéreztem két kezet fonódni derekam köré.

- Jó reggelt .- puszilt fedetlen hátamra ,mire egy hatalmas mosoly kíséretében leraktam a sót és szembefordultam Jiminnel.

- Jó reggelt .- hajoltam ajkaira és ízleltem meg őket újra.

- Fáj még a lábad?- váltam el tőle és kérdeztem rá.

-Nem ...- rázta meg fejét nemlegesen ,majd végigfuttatta szemét kötéseimen .Álla alá nyúlva bírtam arra, hogy ne azokat, hanem szemeimet nézze.

- Minden oké .- borzoltam össze haját ,majd újra a rántotta felé fordultam.

- Nem nagy rád egy kicsit az a póló?-kérdeztem meg , féloldalasan Jiminre nézve, hiszen az én pólóm volt rajta és lógott rajta szemmel láthatólag.

-Így legalább érzem az illatod .- bújt bele még jobban ,mire felnevettem.

- Hé ,itt van az illat bomba előtted ,a pólóm csak minta .- szedtem ki a tányérokba az ételt ,és Jimin elé helyeztem az egyiket.

- Ma megyek anyuhoz .- vett szájába egy falatot ,én pedig ránéztem.

-A pénz még nincs is meg .- értetlenkedtem.

- Mondjuk úgy ,hogy jókor voltam ,jó helyen .- rántotta meg vállát.

- Remélem nem bankot raboltál .- néztem rá komolyan ,mire felnevetett.

- Kinéznéd ezt belőlem ?- röhögött még jobban .

-A kamerákat is feltetted .- oké ,ez talán durva volt ,még tőlem is.

- Vigyázz a szádra Jeon ,még a végén kirakom a netre amit este csináltunk .- kacsintott és a tányért a mosogatóba rakta mosolyogva ,nekem pedig a szívem is megállt .Ugye csak viccelt?

- Nem raknám ki nyugi .Ezt a testet csak én láthatom .- fordított szembe magával.

- Be is perelhetnélek .- húztam az agyát ,mire közelebb hajolt hozzám.

- Csak próbáld meg .- suttogta ajkaimra, és megszüntette köztünk lévő távolságot. Mint mindig ,most is engedte ,hogy átvegyem a vezető szerepet ami rettentően izgató volt .Nyelvem gyorsan átcsúsztattam szájába ,ő pedig hajamba vezette kicsi kezeit .Felállva vettem Jimin ölembe, és raktam le az étkezőasztalra őt.

-Várj!- állított meg, mire kérdőn néztem rá.

- Biztos felakarod avatni azt a helyet ,ahol enni szoktunk ?- kérdezte ,mire elgondolkodtam. Igaza lehet. Rámosolyogtam ,mire összekulcsolta lábait derekam körül, így simán vihettem őt tovább a kanapéra.
Pont a bejárati ajtó előtt mentem volna el, mikor hirtelen kinyílt az ,és egy lesokkolt Taehyungal találtuk szembe magunkat.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now