-Jungkook...-Jimin erőtlen hangja ébresztett fel ,mire kinyitottam szemeim .Könnyáztatta arca látványa miatt egyből felültem az ágyon, és kérdőn pillantottam az említettre.
- Rosszat álmodtam és...és én..én...- sírt fel jobban, mire kezem arcára vezettem .Szörnyű volt így látnom őt.
- Azt hittem elhagysz .- pillantott rám fájdalmasan, mire megráztam nemlegesen fejem .Eszembe sincs elhagyni őt.
- A-azt hiszem kimegyek inni .- állt fel az ágyról és az ajtó felé sietett.
- Mint egy csecsemő .- ásított Taehyung mellőlem.
- Menj ,és nézd meg ,nehogy megfojtsa magát egy pohár vízbe .- paskolta meg hátam, én pedig tettem amit mondott .A konyhába érve egyből megláttam Jimint, kezében egy pohárral.
- Sajnálom ,hogy felkelltettelek titeket .- törölte meg ,még mindig könnytől ázott íriszeit.
Olyan védtelennek tűnt ,ami rettentően fájt .Szomorú ,én pedig nem tudom megvigasztalni ,nem tudok rákérdezni arra ,hogy mi nyomja a szívét ,ami miatt rosszat álmodott .- Ne nézz így rám .- takarta el arcát kezeivel.
- Útálom ha sajnálnak .- nevetett fel erőltetetten. Akkor hasonlítunk ,én is utálom ,de ha valaki olyan teszi aki közel áll hozzám valamiért nem feszengek miatta. Közelebb lépve hozzá kicsiny kezeit megfogtam, és elemeltem őket arca előtt . A sírástól szemei duzzadtak lettek, így úgy nézett ki int egy drogos .Még jó, hogy ezt nem mondhatom el neki, még a végén megjárnám.
- Tetszik ez a látvány .- mosolyodott el lágyan ,majd újra szólásra nyitotta ajkait.
- Szeretnék minden reggel melletted ébredni ,és kócos hajjal látni téged .- emelte fel tekintetét hajkoronámra .Az órára pillantottam ami hajnali hármat mutatott. Mit hadovál nekem a reggelről ilyenkor?
- Alszol velem a kanapén?- kérdezett rá ,mire egy grimasz vetült arcomra .Nem férünk el rajta ketten szemmel láthatólag sem ,akkor mit akar ?
- Igazából csak nem szeretném, hogy Taehyung mellett aludj .- vakarta meg tarkóját kínosan .Már megint kezdi ,hajnalok-hajnalán képes idegesíteni ,és lefárasztani a kelleténél jobban.
-De ha nem akarsz velem aludni akkor nem kell ,megleszek egyedül .- indult el a kanapé felé ,majd lefeküdt rá. Ez a kölyök kikészít .A szobámba lépkedve levettem az ágyról a párnám, és a takaróm, majd becsukva magam után az ajtót mentem a kanapéhoz.
Idegesen raktam le a párnát Jimin fejére ,amit aztán érdeklődve vett le magáról.
Nem törődtem a pillantásaival csak lefeküdtem mellé és a takarót magunkra terítve helyezkedtem el kényelmesen.- Tényleg nagyon kicsi a kanapé .- nevette el magát és így leheletét tökéletesen éreztem arcomon.
- Köszönöm Jungkook .- ölelt át szorosan ,és pár perc múlva egyenletesen szuszogott .
***
Roppant kényelmetlen volt a kanapén aludni ,amit meg is éreztem reggel ,mivel iszonyatosan fájt a hátam .Lassan ,és unottan csináltam rántottát ,a két idiótának akik nyugodtan aludtak a lakásomban ,az én ágyamon, és az én kanapémon.
- Jó reggelt .- éreztem meg derekam körül egy gyenge de határozott szorítást, mire megugrottam.
- Nem akartalak megijeszteni .- durmolta fülembe ,de elengedni az istenért nem akart.
- Hyung.- ütötte meg valaki, a hang alapján ,mire a kéz tulajdonosa elengedett.
- Mi lenne ha békén hagynád ?- sziszegte idegesen Jimin a szavakat .Taehyung fejét dörzsölve motyogott valamit és a kisebbet arrébb lökve ,ült le az asztalhoz.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...