✨22.rész

1.9K 200 9
                                    

+18

-Hogy mi?- kérdeztem meg, hátha rosszul hallottam.

- Ne nézz már így .- ütött vállon nevetve, de én nem mozdultam eredeti helyemről egy centit sem.

- Csak egy ötlet volt .- rántottam meg szomorkásán vállát ,majd elindult a járdán .Nem különösebben lenne vele bajom ,de mégis csak egy korház ,nem csinálhatunk ott akármit .Aish ,mit meg nem teszek ezért a kölyökért.

-Jimin.- szóltam neki, mire felém kapta fejét.

-A korház a másik irányba van.- böktem az utca másik oldalára ,ő pedig széles mosollyal arcán rohant vissza hozzám.

***

-Úgy menjünk be ,hogy Siwon ne vegyen észre minket .- szögeztem le a korház ajtajánál.

- Megértettem .- puszilt szájon és elindult a folyosón.
Kábé mindenhova benézett ami nem is lett volna baj ,ha nem lettek volna a szobákban .A második emeleten viszont az utolsó 3 szobába senki se volt szerencsénkre.

-Ez jó lesz.- húzott be a legutolsóba, majd be is csukta azt.

- Mi van ha benyitnak?- kérdeztem meg tőle, mert nem igazán lenne jó ha aktus közben vágódna ki az ajtó.

- Akkor zárd be.- adott nekem egy kulcsot ,mire kérdőn néztem rá.

- Ez ,hogy kerül hozzád?-értetlenkedtem.

- Amikor Taehyughoz jöttem volna, leejtette az egyik takarítónő .- rántott vállat.

- Miért nem adtad neki vissza ?- indultam el az ajtóhoz, hogy bezárjam azt.

- Mert akkor most feszengenél, hogy ránk nyitnak .- erre a mondatára felé fordultam és a kulcsot a szekrényre rakva mértem fel az előttem álló ,most már félmeztelen fiút.

-Te nem vetkőzöl?-kerekedtek ki szemei ,mire felnevettem.

- Hova sietsz ennyire?- lépkedtem felé mosolyogva.

- Úgy gondoltam ,hogy megkönnyítem a dolgodat . - kulcsolta kezeit nyakam köré, majd ajkamra hajolt.Finom, és érzéki csókunkat én szakítottam meg, egy sokkal vadabb ,és durvább száj mozfással .Kezemet levezettem Jimin combjára, mire egyből felugrott  csípőmre .Csókunkat meg nem szakítva lépdeltem oda a falhoz és és toltam oda hátát.
Pólóm aljához nyúlt amit nemes egyszerűséggel letudott kapni rólam ,és én ezt kihasználva hajoltam gyönyörű nyakára .Sóhajtozva díjazta minden tettem ami nagyon tetszett .Éreztem, hogy görcsösen szorítja kezeit és ajkába harapva próbálja magát visszafogni, hogy ne okozzon kárt rajtam.

-Csak csináld .- válltam el nyakáról és ránéztem .Mellkasa sűrűn emelkedett fel -le ,és láttam rajta ,hogy nem tudja mit kéne csinálnia .Egyrészt nem akart bántani, mást rész pedig tudta ,hogy úgy nem mehet el sehogy sem .

- Rajta Jimin.- löktem egyet csípőmmel ,mire hajamba markolva húzott közelebb magához egy csókra .Legalább is azt hittem .Alsóajkamba mart durván ,amire nem számítottam  ezért egy halk morgás hagyta el szám.
Kezeit levettem nyakamról, majd kitépve ajkai közül sajátom tettem feje fölé végtagjait .Először keze vonalát követve, amíg elértem hintettem be apró puszikkal, és szívás nyomokkal ,majd áttértem kulcscsontjára és ott kezdtem el harapdálni vékony bőrét .Kezét mozgatni kezdte de nem törődve vele fogtam azokat erősebben és durvábban nyomtam őt a falhoz.

-Kookh- nyögte nevem kéjesen, mire ráemeltem tekintetem.
Közelebb hajolva hozzám nyalta le ajkamról kiserkent vérem ,és kezeit kiszabadítva kezdte el marni hátam vonalát.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now