Idegesen csapom be magam után Taehyung kocsijának ajtaját, és döntöm fejemet az ablaknak. Rengetegszer próbáltam elérni Jimint, és sohasem sikerült .A telefont mindig kinyomja, az üzeneteket pedig meg sem nézni.
- Nagy gubanc van, igaz?- bökött oldalba Tae ,mikor ő is elfoglalta helyét a kocsiba ,ugyanis eddig a bőröndömmel volt elfoglalva.
- Elment .- néztem a fiúra akinek szemeiből az érthetetlenség áradt.
- Jimin tegnap elment .- suttogtam a kinti tájnak szentelve minden figyelmem .
- Biztos valamit elkell intéznie .- indította el a kocsit.
- Azt mondta ,hogy soha ne felejtsem el .- haraptam alsóajkamba ,majd folytattam.
- Nem ad magáról semmi életjelet ,és rohadtúl aggódok érte .- sóhajtottam fel fáradtan .
- Lehet, hogy időre van szüksége .- próbált meg nyugtatni a mellettem ülő, de nem igazán jött össze neki.
- Halasszuk el?- kérdezte meg, maga felé fordítva fejem.
- Nem kell ,már jobban vagyok .- mosolyogtam rá kedvesen ,mire ő is viszonozta ezt.
-A szüleim nem mindig kedvesek, általában belekötnek mindenbe ,de nem szánják bántásnak .- parkolt le egy hatalmas ház mellett, mire éreztem ,hogy a szívem a torkomba kezd dobogni.
- Minden rendben lesz .- paskolta meg combom ,majd kiszállt a kocsiból amit követtem én is.
- Hagyd ,viszem én . - tette maga mellé bőröndöm, majd bezárta kocsiját és elindultunk az ajtó felé.
- Csak csinálj úgy mint Jimin közelébe .- nyomta meg a csengőt .Hogy csináltam jimin közelébe? Össze vagyok zavarodva.
- Kicsim.- lépett ki Taehyung anyukája , és egy nagy ölelésbe részesítette fiát, majd rám pillantott.
- Jó napot asszonyom ,Jeon JeongGuk vagyok .- hajoltam meg illedelmesen ,mire a nő végigmérte teljes alakom.
-A külleméből ítélve nem gazdag .- tanácstalanul néztem Taehyungra aki megköszörülve torkánt állt be közénk.
-Apa itthon van?- kérdezte meg, mire a nő csak bólintott.
- Gyertek be .- mosolygott Taera, majd arca megváltozott mikor rám nézett .Taehyung megfogva kezem kulcsolta össze sajátjával és húzott bentebb .
-Apa.- lépett el mellőlem és ölelték meg egymást a férfival.
- Bemutatom a párom .- karolta át vállam ,mire meghajlást követően mutatkoztam be az úrnak is.
- Szóval te vagy az aki elcsavarta a fiam fejét .- nézett rám lenézőn mintha csak én lennék itt meleg.
- Akkor mi felmentünk kipakolni .- húzott magával Taehyung a szobája felé.
- Hú.- ejtettem ki ezt a szót ámulattal. Nagyobb szobája volt mint a lakásom.
- Érezd otthon magad .- csukta be az ajtót és kinyitotta szekrényét.
- Ide beférnek a ruháid .- mutatott egy üres részre ,mire bólintottam.
- Ne legyél lehangolt miattuk majd megszoknak .- ült le az, ágyra.
- Hidegen hagy ,mert nem járunk .- szinte köptem felé a szavaim amit persze nem így gondoltam .Tekintetét a szőnyegre szegezte ,mire felsóhajtottam.
- Sajnálom, nem úgy gondoltam .- vakartam idegesen tarkómat.
- Megértem .- feküdt hanyatt az ágyon .Nagyszerű ,sikerült őt is megbántanom.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...