Elgondolkodva sietek a korház felé idétlenül mindig máshova figyelve ,mint ahogy azt kéne, és természetesen így rengetegszer átkoznak is az utcákon.
-JeongGuk.- szólított meg valaki hátam mögül ,mire odapillantottam .
-Szia ,rég találkoztunk .- mosolygott rám Lisa kedvesen.
- Bocsi ,de sietnem kell.- mutattam a korházi ajtó felé, mármint annak helyére ,a tegnapi kis incidens miatt .A lány nagyokat pislogva ,és meghökkenve nézett rám mereven.
-Te beszélsz.- tette kezét szája elé, mire homlokomra csaptam .Persze ő nem tudta.
- Nem szeretnék róla beszélni.-előztem meg a kérdezősködést.
- Olyan fura, De tetszik, teljesen így képzeltem el a hangod .- igazította meg haját mely ma is gyönyörűen hullott vállára.
- Történt valami ami miatt a korházba kell menned?- aggodalmaskodott ,mire megráztam fejem.
- Velem nem .Jimin kerül be.- mosolyogtam a lányra halványan ,aki egy O-t formázott ajkaiból.
- Akkor bemegyek veled ,úgy is ott van dolgom .- indult el egyből ,mire érdeklődve követtem őt.
- Milyen dolog?- kérdeztem rá, mire lesütötte szemeit.
- Hát....izé....beütöttem a lábujjam a szekrény oldalába .- harapott bele alsó ajkába ,gondolom kínosnak találta a helyzetet.
- Értem .- röhögtem fel hangosan fejemet felfelé irányítva ,majd vettem észre az ablakból kifelé bámuló Jimint .Éppen ,hogy csak látszódtak szemei de tökéletesen láttam ,hogy minket néz .
- Megyünk?- lépett elém a lány ,mire újra ránéztem .
- Persze ,menjünk .- indultunk el egyszerre.
***
- Nem a másik irányba kellett volna menned?- kérdeztem meg mikor is ott fordult le mint én.
- Kíváncsi vagyok ,hogy van Jimin.- rántott vállat. Csak egyszer találkoztak ,azért ennyire kíváncsi ne legyen.
Óvatosan néztem be az ajtón, majd nyitottam ki azt ,így ráláttam a tolószékben ülő fiúra ,aki még mindig az ablakon kívüli tájat nézte.- Nem tudtam, hogy ilyen a helyzet .- suttogta mellőlem Lisa .
-Jimin jobban vagy?-tértem át egyből a tegnapi viselkedésére ,de meg sem moccant.
- Örülök ,hogy újra találkozunk .- próbálkozott Lisa is.
- Én nem örülök neki .- hangja elszánt ,és mogorva volt ,mire bocsánatkérőn néztem a meglepődött lányra.
- Haza akarok menni . - suttogta a fiú ,majd valamit kihajított az ablakon.
- Mi volt az Jimin?- kérdeztem rá miközben közelebb mentem.
- Csak egy jelentéktelen papír. - mosolyodott el fájón rám sem nézve.
- Akkor én azt hiszem megyek is.- intézte felém Lisa szavait ,mire egy "szia" után elköszöntem tőle, Jiminre pedig csak egy aggodalmas pillantást vezetett.
- Voltál ma már gyógytornán ?- kérdeztem érdeklődve.
- Talán.- mondta egyszerűen.
- Figyelj ,ezt neked is akarnod kell lehet, hogy ez most nehéz de...- kezdtem bele azonban félbeszakított.
-De mi Kook?Egy nyomorék lettem akinek az életében nincs semmi ,a rossz emlékeken kívül .- nézett rám szomorúan.
- Én is egy rossz emlék vagyok akkor?
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...