✨8.rész

2.5K 292 45
                                    

Örültem annak, hogy Siwon már ma hazaengedett ,annak viszont egyáltalán nem ,hogy egy beszédes alakkal több lett körülöttem .Taehyung addig nem hagyott békén amíg nem jöhetett el velünk .Jiminnek persze ez nagyon nem tetszett ,és úgy gondolta ,hogy egyáltalán nem szól az úton senkihez.
Ezzel ellentétben ,Taehyungnak be se állt a szája. Minden értelmetlen dolgot mesélt, a tökéletes életéről, a kutyájáról, a szüleiről, és őszintén irigyeltem őt. Rengeteg barátja van, és rettentően boldog ,pont úgy mint Jimin. Bár már tudom félig a történetét,de még mindig nem vagyok biztos abban ,hogy mindent elmondott nekem.

Kinyitottam a lakásom ajtaját és beljebb invitáltam "nem fogadott vendégeket".

-Azta Kook, ez a lakás eszméletlen .- tátotta el száját Taehyung ,mire megforgattam szemeim. Semmi különös nincs benne, nem értem mit van úgy oda érte.

-Kook ...- ejtette ki becenevem gúnyosan Jimin, mire ránéztem.

-Megyek és megágyazok "magunknak" .-nyomta meg a magunknak szót ,mire elmosolyodtam. Magam sem tudom miért de örültem, hogy így fejezte ki magát.

- Nem aludhatok Kookal? Ez igazságtalan .- karolt át drámaian. Komolyan most mit vár?Megágyazok neki is a saját ágyamban, miközben Jiminnel is alig férünk el rajta?

- Ott a kanapé .- mutatott rá az említett tárgyra Jimin.

- Kényelmetlennek tűnik .-húzta el száját a mellettem álló .Sokat spóroltam, hogy megvehessem, és még csak ülni se ült rajta, és azt mondja kényelmetlen?

- Akkor alszol a földön .- bontott ki Taehyung szorításából és a szobám felé kezdett el húzni.

***

- Idegesít .- dobta le a földre a párnát, mikor már az ágyazásnál tartottunk.

- Mi az, hogy Kook?Valami kicseszett süti vagy?- idegeskedett tovább.

- Ott kellett volna hagyni a korházba, a francba is !- feküdt le az ágyra fáradtan, pedig alig csinált valamit.

- Annyit beszél mint valami nő .- hüledezett ,mire csak elmosolyodtam .Ugyan annyit beszél mint Jimin ,sőt Taehyung még a jobbik eset.

- Ígérd meg ,hogy így nem fogsz mosolyogni rá soha. Csak én szeretnélek így látni. - nézett mélyen szemeimbe ,mire rádobtam a paplant. Mi ez ,valami romantikus film?

- Hé így nem kapok levegőt .- kezdett el kapálózni ,majd lehúzta fejéről az anyagot. Hatalmas nevetésben tört ki, mire kinyitódott a szobám ajtaja.

- Csináltam kaját ha nem baj .- mutatott a konyha felé Tae. Azta, nem kicsit lepődtem meg ,nem volt annyira rossz, hogy velünk jött.

- Majd megyünk ha kedvünk lesz .- morogta Jimin.

-Bocsi, a tejecskét még nem csináltam meg neked .-támaszkodott az ajtónak, diadalittas mosollyal arcán.

- Bocsi otthon hagytam a xanaxot ,pedig nagyon kellet volna neked.- nézett rá mérgesen.

- Nem kellene már lefeküdnöd?Elmúlt 8 óra, már rég csicsikálnod kéne és a nagyokat hagyni szórakozni .- tette keresztbe kezeit maga előtt Taehyung.

- És te nem akarsz véletlen elmenni a ...- kezdett volna bele, de a nemrég ledobott párnát felé hajítottam ezzel is csöndre bírva mindkettőt .Ha ezt csinálják egész este én megőrülök.

***

Megdöbbentem mikor megláttam a főtt ételt az asztalon, és elismerően bólintottam.
Viszont mikor megkóstoltam hirtelen torzult egy fintorba arcom. Rettentő sós volt minden.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now