Zsebredugott kézzel rugdosom a járdán található kavicsokat .Egy lélek sincs sehol, elvégre ki az az idióta rajtam kívül aki karácsonykor kint lófrál?
Jimin rengetegszer hívott, hogy anyuék elmentek és nyugodtan menjek vissza, de nem miattuk nem tettem, hanem magam miatt .Szégyelltem magam annyi évig sikerült betartanom ezt az egészet, és most valami potya dolog miatt megszólaltam .Szánalmas.
Halkan nyitok be a lakásba éjfél tájékán, és most már kicsivel nyugodtabban állok neki a fürdéshez .Jimin valószínűleg hazament amit most nem igazán bánok, mivel Taehyungot ismerem ,tuti elmondta neki ezt az egészet.
Benyitva sötét szobámba próbálom kezemmel kitapogatni az ágyam, mikor valami megakad a kezembe. Alakját nem is tudom mihez kéne hasonlítanom.-Kookhh.- jött egy elfojtott nyögés ágyamról, mikor megszorítottam azt a valamit,mire megugrottam ,hátam így nekiütközött a szekrénynek . Elpirulva figyeltem ahogy Jimin felkapcsolja a villanyt .Szakadozott levegővétellel csúsztam le a földre és néztem az ágyamon heverőre ,akinek talán pirosabb árnyalat terült el arca minden egyes pontján mint nekem.
Én most komolyan letapiztam?-H-hol voltál?- kérdezett rá, pár perc csend után.
- Taehyung elmondta, szóval nekem is nyugodtan válaszolhatsz .- nézett az ajtó irányába .Ezért még kinyírom azt az idiótát.
- Tudod azt hittem ,hogy tényleg néma vagy .De ha nem, miért nem szólalsz meg?Azt hittem ennél többet jelentek számodra. Nem tartom igazságosnak, hogy Taehyunghoz hamarabb szóltál, miközben én vagyok a pasid .- emelte rám dühös tekintetét.
- Sajnálom.- suttogtam alig halhatón és a földre szegeztem tekintetem.
- Mi?- kérdezett rá , mivel valószínűleg csak motyogásomig jutott el.
- Nagyon sajnálom .De nem értheted miért tettem ezt az egészet ,és igen rohadtúl hozzád akartam szólni elsőnek, az elmúlt 19 év után, de nem így sikerült .- fakadtam ki és Jimin meglepődött arcát fürkésztem.
- Gyönyörű .- ejtette ki ezt a szót ,mire furán néztem rá.
-A hangod Kook .- mosolygott rám ,majd az ágyról leszállva felém lépkedett és leült elém.
- Sajnálom, hogy úgy kiakadtam jogtalanul ,neked is vannak még titkaid ,ahogy nekem is ,majd szép lassan elmondjuk ezeket egymásnak rendben?- tette kezét arcomra, mire egy lágy mosollyal bújtam puha tenyerébe.
- Szeretlek .- hajolt volna közelebb de én kezemet mellkasára helyeztem ,ezzel is megállítva őt.
- Én is szeretlek téged, kimondhatatlanul .- suttogtam ajkaira, majd megszüntettem a köztünk lévő távolságot .Lassan mozgattuk párnácskáinkat ,majd elmélyítve csókunkat toltam át nyelvem szájába.
- Várjh.- lihegett elválva tőlem, mire kérdőn néztem rá.
- Ha tovább fojtatjuk, ennél nagyobb gondom is lesz .- mutatott le ágyékára ami miatt nagyokat pislogva bámultam farkasszemet merevedésével .
- Hé.- csapott vállon. nevetve.
- Ne bámuld így .Megyek és elintézem magamnak ,pár perc és jövök .- nyomott puszit ajkaimra, majd a fürdőbe rohant. Segíteni szeretnék neki .Azt akarom ,hogy miattam könnyebbüljön meg. Felállva eddigi helyemről, mentem a helységbe ahol Jimin tartózkodik .Bekopogva válaszát meg sem várva nyitottam be ,mire ő elfordulva szemezgetett a csempével.
- Menj ki ,még csak most jöttem be .- érezhető volt hangjában ,hogy most nagyon kivan rám akadva ,de én csak izmos hátát tudtam nézni. Halkan mögé osontam, és szám forró nyakára illesztve kezdtem el behinteni azt finom puszikkal.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...