✨24.rész

1.6K 195 13
                                    

Kotorászásra nyitom ki szemeim ,és hunyorítva keresem a zaj okát, amit igen gyorsan meg is találok.

- Kicsim, miért nem alszol?-kérdeztem meg Jimintől kócos hajamba túrva.

- Csak sétálni voltam .- rántott vállat ,mire az órára pillantottam.

- Hajnali három  van, hova mentél ilyenkor sétálni?- ásítottam egy hatalmasat mondandóm után.

- Csak nem tudtam elaludni, ennyi .- vette le pólóját és az ágyhoz lépkedve bújt be újra a takaró alá.

- Mit szólnál ahhoz, ha a holnapi nap csak a miénk lenne?- öleltem át hideg testét, mire megborzongott.

- Örülnék neki .- nyomott csókot nyakamra. Már rég elszerettem volna menni ,egy úgymond "randi" helyre ,de sohasem volt rá idő ,vagy ha volt is, fasírtba voltunk.

- Mindjárt jövök ,kimegyek a mosdóba .- mosolyogtam rá a sötét ellenére is ,majd kisétáltam az ajtón ,de nem a mellékhelységbe sietve ,hanem a konyhába ,hiszen otthagytam a telefonom tegnap. Kikerestem gyorsan Siwon nevét ,majd fülemhez tartottam a telefont.

- Kölyök, tudod te hány óra?- hallatszódott hangjából, hogy rettentő fáradt de nem volt mérges, vagy zaklatott miatta.

-Jimint elszeretném vinni randizni ,de ötletem sincs hova .- néztem gyorsan ajtóm felé ,ami szerencsémre még ugyan úgy állt mint amikor bezártam azt.

- Meleg bár ?- sóhajtott fel.

- Nem megdugatni akarom őt .- akadtam ki.

- Bocsi ,túl korán van még. Vidd el valami romantikus helyre ,például ahhoz a hídhoz ahova sokat jártál régebben.

- Egy zseni vagy Siwon.- köszöntem meg neki mosolyogva miközben a pultnak dőlve támaszkodtam meg.

- Kivel beszélsz ?- hallatszódott egy női hang a túloldalról ,majd egy halk szitkozódás. Semmi bajom se lett volna vele, de a személy hangja nagyon hasonlított anyáéra.

- Ott van nálad anya?- kérdeztem rá kíváncsian.

- Mi?D e, hogy is ,hogy lenne .- hadrata el gyorsan. Mmegrántva vállam köszöntem el tőle gyorsan, és siettem vissza Jiminhez majd feküdtem újra mellé.

***

- Hé, te ütődött .- lökött meg valaki erősen ,mire fáradtan emeltem rá tekintetem ,nyújtózva egyet ágyamon.

- Végigaludtad az egész délelőttöt, nem akarnál kikelni végre ?Unatkozok egyedül .- fordított Jimin magával szembe ,majd egy cuppanós puszit nyomott ajkaimra.

- Én is szeretlek.- mondtam cinikusan, mivel nem szettem  volna még felkelni.

- Este még egy egész napot ígértél nekem, most már csak egy felet tudunk együtt tölteni .- röhögött fel. Nem lehetne lemondani vagy valami?Fáradt vagyok én ehhez.

- Kezdésnek elmehetnénk boltba ha nem akarsz megint rántottát enni.- lökött arrébb és így sikeresen betudott ágyazni.

- Csak egy perc .- dőltem vissza a párnák közé .

-Jungkook .- jártatta ujjait fedetlen felsőtestemen , mire csak hümmögtem egyet.

- Ha nem kelsz fel, felavatjuk a lépcsőházat .- ezt ő sem gondolhatta komolyan.

- Megyek már.- keltem fel nyűgösen.

- Ez nem esett jól ,inkább felkelsz minthogy együttlegyél velem .- húzott vissza és pont úgy időzített, hogy ráessek.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now