Már korán reggel szét ment a fejem. Hogy miért?Mert karácsony van ,és szokásomnak híven az ajándék vételt is az utolsó pillanatokra hagytam.
Idegesen, és fáradtan csapom be magam mögött az ajtót, hogy aztán ledobhassam a kanapéra az ajándékokat. Mivel az elmúlt hónapokban túl nagy szívem lett, nem csak anyunak, és Siwonnnak vettem valamit ,hanem a két jómadárnak is.
Nagy sóhajaimat félbeszakította egy hangos kopogás. Kicsit sem vidáman lépkedtem az ajtó irányába, hogy aztán kinyissam azt.
Mikor ezt megtettem, Jimin hatalmas mosollyal arcán állt lábujjhegyre és nyomott egy csókot számra.-Szia.- vált el tőlem mosolyogva ,mire én is viszonoztam mosolyát .Mióta ez az egész elkezdődött közöttünk, minden nap adjuk egymásnak a finomabbnál, finomabb csókokat ,vagy éppen kis puszikat.
- Megvetted az ajándékokat?- kérdésére egyből eltoltam magamtól, és a nappaliba futottam ,hogy aztán a kanapéra ledobott csomagokat bevigyem a szobába .Hogy lehetek ekkora idióta?
- Bejövök !- nyitotta bentebb az ajtót, és mosolyogva fürkészte tettem .Éppen a csomagokat rugdostam a szekrényembe nagy hévvel.
- Remélem semmi törékenyt nem vettél. - jött közelebb és segített becsukni a szekrényt.
- Szörnyű vagy .- emelte tekintetét rám ,nevetve .Még szép ,hogy az vagyok, nem lehet mindenki olyan tökéletes mint te.
-A köztünk lévő dolog miatt jöttem korábban .- ült le az ágyamra ,mire én is követtem .Érdekelt mit akar kihozni belőle. Megnemtörténtté akarja tenni a dolgokat ,nem érezhetem többet a mézédes ajkait?
- Ne nézz így rám .- lökött oldalba, majd újra ölébe elhelyezkedő kezére nézett.
- Már pár hónapja csak
csókolózunk, és én őszintén arra vártam , hogy valahogy közöld velem az érzéseid vagy, hogy megkérj arra ,hogy legyek a párod .- tördelte ujjait. Rám várt?Francba ,azt hittem ez magától értetődött .- Figyelj Kook.- fordult felém hirtelen. Azokkal a szemekkel fogsz engem kinyírni ha így nézel tovább .Ajkaira tévedt tekintetem amiket számára feszült módon harapdált ,de én rettentően megkívántam őket.
- Szeretném ha meghallgatnál .- mondta tovább de én csak szájára fokuszáltam .Hogyan lehetnek ilyen puhák?
-Én szeretlek és sze...- kezdte volna mondandóját de eddig bírtam magammal .Ha tudtam volna ,hogy ezzel könnyedén ellehet csitítani, egész nap csak ízlelgettem volna párnácskáit. Elmélyítve csókunkat dugtam át nyelvem szájába .
Csóknál tovább még eddig nem mentünk ,ami nem is zavart annyira ,nekem tökéletes volt ez is ,addig amíg mellettem van ,és biztonságban tudhatom .
Jimin csókunkat meg nem szakítva dőlt le az ágyon, engem magára rántva ezzel .Egyik kezét nyakamra rakta ,így is közelebb húzva magához, de hirtelen éreztem meg másik kezét nadrágom övénél. mire elválva tőle estem hanyatt a földön. Csukott szemmel feküdtem a padlón, ezzel is el akartam felejttetni magammal hátam fájását amire ráestem.-Jungkook.- kiáltott Jimin, mire kinyitottam szemeim. Aggódón fürkészett továbbra is az ágyon fekve.
- Ne haragudj ,én azthittem akarod ...- nézett oldalra bűnbánón .Persze ,hogy akarom, de még nem tudom hogy kell . Nem volt egy kapcsolatom se ezelőtt, főleg nem egy fiúval ,és ennek az egésznek még utána kell néznem.
- Nagyon megütötted magad?- segített visszaültetni az ágyra ,mire csak megráztam fejem.
- Tényleg sajnálom .- nézett rám kínosan ,mire megfogtam arcát és egy gyors puszi után elindultam a konyhába.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...