✨25.rész

1.4K 199 12
                                    

Mondanom sem kell, hogy reggel rettentően fájt mindenem ,és őszintén ,nem is nagyon emlékszem az aktus végére se. Kezemmel próbáltam magam ülő helyzetbe tornázni de megéreztem valamit végigfolyni tarkóm vonalán, mire odakaptam kezem és megnéztem  az.

-Mi a....-pislogtam nagyokat, hiszen kezem véres volt.

- Basszus Jungkook ,direkt fordítottalak úgy ,hogy ne vérezzen ki újra .- sietett be Jimin ajkába harapva ,majd egy zsebkendőt vett le a polcról és fejemhez tartotta azt.

-Te voltál?- szorítottam össze szemeim a nyomás miatt.

- Sajnálom, nem akartam ilyen durván megütni .- simogatta karom szabad kezével.

- Forog velem a világ .- ütögettem fejem ,miután kinyitottam szemeim.

-Ne csináld már ,így rosszabb lesz .- állított le és a zsebkendőt kidobva a kukába, ült le elém az ágyon.

- Semmi más nem fáj?-nézett végig testemen érdeklődve.

- Azt hiszem nem.- ráztam nemlegesen fejem, mire egy lágy mosolyt küldött felém.

- Tudom, hogy ez most nem a legjobbkor hozom fel de elmegyek meglátogatni anyut .- simogatta meg arcom vonalát Jimin ,pontosabban 3 Jimin ,mivel a szédülésem még mindig erős volt.

- Feküdj vissza szerintem .- állt fel helyéről ,majd egy gyors csókot nyomott fejemre és egy halk "szia" után eltűnt. Még ha szeretnék sem tudnék most már visszafeküdni. Főleg úgy, hogy mennem kell dolgozni a boltba.
Nehezen de összekaptam magam és gyorsan elintéztem minden teendőmet, majd kiléptem a panelajtón .
Most már látni jól láttam, de amiket este csinált Jimin valahogy elkellett takarnom, és rettentően örültem annak, hogy a melegben hosszú ujjút kell felvennem.

-Jó reggelt.- hajoltam meg az idős úrnak ,majd tekintetemet végig vezettem a mellette álló fiún. Nem lehetett sokkal idősebb Jiminnél és rettentő inspiráló kisugárzása volt.

-Szia JeongGuk ,neked csak annyi lesz a dolgod ,hogy a kasszához állsz és kiszolgálod a vevőket ,és persze elég ha ma csak négyig maradsz .- jött elém és paskolta meg hátam.

- Sok szerencsét fiúk, aztán ne tegyetek tönkre semmit .- kacsintott ránk ,majd hagyta el a boltot.

-Izé...Szia JeongGuk vagyok, de szólíts nyugodtan Jungkooknak.- nyújtottam felé kezem ,amit egy határozott szorítással el is fogadott.

- Hoseok, örülök, hogy együtt fogunk dolgozni .- engedte el kezem ,majd tetőtől talpig végigmért.

- Mond csak ,depressziós vagy?- mutatott rá az egyik kilógó sebemre ,mire visszahúztam rá a pólót.

- Dehogy vagyok az.- ráztam fejem intenzíven.

- Akkor az a verekedős fajta?- húzta fel szemöldökét érdeklődve.

- Nem értek a verekedéshez .- hajtottam le fejem ,nem azért mert cikinek éreztem ,hanem mert útálom ha kérdezősködnek.

- Akkor Jimin intézett el ennyire?- a fiú nevére Hoseok szemeibe néztem kérdőn.

- Ezt honnan veszed ?- léptem el mellőle ,torkomban dobogó szívemmel, hiszen ezt nagyon furcsának találtam.

- Én vagyok Jimin exe .- erre a fogalomra újból felé néztem meglepődve.

-Wozzival már találkoztál ,nos ő mondta, hogy valószínűleg új pasija van.- támaszkodott meg az asztalon nagy mosollyal ajkain ,de nem szólaltam meg, ez az egész hírtelen jött.

- Én is túlestem amin te, és hidd el ,ez nem fog sokáig tartani .- rázta fejét.

- Ezt ,hogy érted?- kérdeztem meg tágra nyílt szemekkel.

ш н у   м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘Where stories live. Discover now