+18
A kelleténél is hamarabb keltem fel. Hogy miért?
Mert a hívatlan vendégnek maxon kellett bömböltetnie a zenét.
Félszemmel Jiminre néztem aki ugyan úgy mozdulatlanul feküdt az ágyon, és édesen szunyókált .Egy fáradt sóhajt eresztettem el, majd kimászva az ágyból lépkedtem a hangforrás felé.- Jó reggelt! - nézett rám Yoongi, majd újra minden figyelmét az előtte heverő papírkupacnak szentelte.
- Nem vennéd le a hangját?- utaltam a mellette lévő telefonjára, mire érdeklődve nézett felém újra.
-Jimin azt mondta, hogy nyugodtan csinálhatom .- rántott egyet vállain.
- De nem korán reggel . - forgattam meg hihetetlenkedve szemeim.
- Már 10 óra, nincs olyan korán .- pimaszkodott tovább.
- Figyelj....- mosolyodtam el gúnyosan ,majd a kanapéra könyököltem.
- Utálom a hangzavart, és a tiszteletlen embereket. És nem érdekel mit mondott Jimin, és az sem ,hogy miért nincs munkád .De ha azt mondom ne csináld ,akkor hallgatsz rám, vagy különben repülsz .- intettem fejemmel az ajtó felé, mire felnevetett.
- Én is mondhatok valamit?- kérdezett rá ,majd folytatta.
- Nem érdekel te mit mondasz, csak Jimin szavaira hallgatok, szóval ha nem tetszik, te mehetsz ki azon az ajtón .- fordult vissza lapjaihoz ,mire idegesen martam ajkaimba. Feszülten indultam vissza a szobámba, majd Jiminről lehúzva a takarót ráztam meg vállait.
- Mi az ?- kérdezett rá szemeit még mindig csukva tartva.
- Nem érdekel mit csinálsz vele ,de itt nem fog lakni .- mutattam fel ujjam, mire rám nézett.
- Megbeszéltük ....- sóhajtott fel .
- Nem beszéltük meg, hanem idehoztad .- lettem egyre ingerültebb.
- Nem rakhatom ki az utcára Jungkook.
- Miért nem ment akkor Hoseokhoz?- kérdtetem rá értetetlenül.
-A-azt n-nem mondta .- vakarta meg tarkóját zavartan .Szóval tudja csak nem mondja el nekem.
- Most már titkolózni is fogsz?- tettem össze magam előtt kezeimet.
- Nem csak....ez nehéz neki .- szorongatta pólója végét.
- Pontosan ,neki.Semmi közünk hozzá .
- Nem fogom elküldeni innen, és ezt fogadd el .- állt fel helyéről és kiviharzott látókörömből.
***
Egész nap nem szóltunk egymáshoz, ő nem kereste a társságom inkább önfeledten nevetgélt Yoongival ami teljesen kikészített. Idegesített a fiú jelenléte.
Míg az ördög elment fürdeni, egyedül maradtam Jiminnel a konyhába .Nem törődtem vele, ahogy ő sem velem. Ezért úgy gondoltam ,hogy csinálok magamnak teát. Mikor viszont a bögrével kezemben elindultam volna a teafilterért, hirtelen elcsúszva értem földet a hideg padlón.
- Jesszus, Kook.- jött egyből hozzám Jimin aggódva.
- Jól vagyok .- toltam volna el magamtól.
- De, hogy vagy jól .- vezette le tekintetét kezemre, mire én is odapillantottam.
A bögre ami a kezembe volt szilánkosra tört, és tenyeremen egy hatalmas vágás éktelenkedett.-Kook... - motyogta nevem elhalón Jimin, majd íriszeimbe nézett.
- Most teljesen más minden . - mondtam ki hangosan gondolatom és sérült kezemmel arcára tapintottam.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...