Végre hétvége.Kipinhenhetem ezt a szörnyű hetet .Miután Jiminnel összevesztünk dolgozni indultam egyből ,de hazaérve már nem találtam sehol. Már nem is törekszem arra, hogy kibéküljek vele úgy is mindig kezdőik elölről az egész.
Dél tájékán dobott ki az ágy, és egy hatalmas ásítást követően sétáltam a fürdőbe tenni valamit kezemre, a tegnapi kis incidens okozta sebemre ,ami sikeresen kivérzett az este folyamán, majd a konyhába csoszogtam.
Összedobtam magamnak egy gyors szendvicset ,és ledobtam magam a kanapé elé, majd bekapcsoltam a tévét. Egy nagyon vicces vígjáték ment amin egész végig röhögtem, és valószínűleg ezt a szomszédok is hallották, mert nem egyszer szidtak le érte .Telefonom pityegésére, abbahagytam a nevetést ,és a készülék után nyúlva néztem meg az üzenetet.Taehyung
12:26Örülök ,hogy ennyire jó kedved van ,de beengedhetnél végre!
Nem is hallottam ,hogy kopogott volna. Az ajtó felé sétálva nyitottam ki azt, majd mikor szembe találtam magam Taehyung tégla mosolyával nekitámaszkodtam a falnak.
- Mostanában sokat dolgozol, és nem találkoztunk, szóval arra gondoltam elmehetnénk valahova kettesben .- mutatott a lépcsők felé ,majd szemét levezette kötésemre, de nem szólt semmit, amiért hálás is voltam, kijelentésén viszont elgondolkodtam .Talán jót tenne egy kis kiruccanás nekem is?
- De persze, ha a boszorkány engedi .- mondta ezzel is kizökkentve gondolatmenetemből.
- Boszorkány ?- kérdeztem rá értetlenkedve.
- Jimin .Szerintem mostanában kezd megőrülni .- suttogta a szavakat nehogy meghalja az említett személy.
- Csak fáradt .- engedtem bentebb a lakásba ,majd bezártam utána az ajtót.
- Neked kéne fáradtnak lenned Kook, nem neki. Többet dolgozol mint ő.
- De egy csomó gondja van. Nem akartam ezzel is terhelni őt .- mentem szobámba a fiúval hátam mögött.
-És neked?- ült le az ágyamra, mire kérdőn néztem rá.
- Neked is vannak gondjaid .- tudtam, mire céloz,, sejtettem és gondoltam, hogy valaki egyszer felfogja hozni.
- Rég volt, nem szeretek vele foglalkozni .- rántottam meg vállam.
- Még is játszottad a néma gyereket, Jungkook. Ne meséld be azt nekem ,hogy már nem érint a dolog.
- Hova megyünk ?- hagytam figyelmen kívül válaszát ,és a szekrénybe kezdtem el kutakodni.
-A parkba ,ott most nyugis minden mert csinálják .- terült el ágyamon.
- Nyílván akkor nem lehet oda menni Tae.- fordultam felé értetlenkedve.
- Na és?Nem lát majd meg senki .- rántott vállat.
- Na persze .- vettem ki egy mackónadrágot és egy fehér pólót .
- Kimennél?-intettem fejemmel az ajtó felé.
- Mindketten fiúk vagyunk .- azt kihagytad ,hogy képes vagy rám mászni minden egyes pillanatban.
- Nem vetőznék egy meleg fiú előtt ,ha nem haragszol .- mosolyodtam el ,mire Tae felröhögött.
- Ügyes húzás ,de nem vagyok meleg .- ült fel, majd megtámaszkodott kezén.
- Én pedig lány vagyok .- forgattam meg szemem, letagadja azt ami szemmel láthatólag ,szinte ordít róla.
- Látod ,akkor még sem vagyok meleg. -furán néztem rá, mire újra elröhögte magát.
- Ha lány vagy nem lehetek meleg miattad .- szám résnyire nyitottam mikor ezt kimondta .Szörnyű ez a fiú.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...