- Gyere nyugodtan bentebb .- hallottam meg Jimin hangját az ajtó felől, mire érdeklődve néztem annak irányába .Kijöjjön bentebb?
- Oda rakd le a bőröndöd nyugodtan .- hangja lágyan csengett, és hátborzongatóan kedves is volt .Remélem csak Hoseok cicáját hozta ide, mondjuk nem hiszem, hogy egy macskának bőrönd is kéne.
- Bemutatom Jungkookot.- jöttek bentebb. Egy kábé Jiminnel egymagas alakot pillantottam meg talpig feketébe.
- Kook, ő itt Yoongi .Yoongi, ő pedig a lakótársam Jungkook.- mutatott rám .Lakótárs?
- Heló! - intett egyet a feketehajú.
- Szia!? - indult kijelentésnek, de végül kérdés lett.
- Itt fog lakni addig amíg nem talál magának másik lakást. - mosolygott rám Jimin. Hogy mi?
- Beszélhetnénk?- néztem rá páromra, mire csak bólintott egyet.
- Mindjárt jövünk. - pillantott a Yoongi nevezetű fiúra, majd elindultunk a szobám felé.
- Igen?- kérdezett rá mikor becsuktam az ajtót.
- Igen?Jimin egy vadidegen embert hoztál fel a lakásunkba és azt mondod, hogy itt fog lakni?- kérdeztem tőle hihetetlenkedve.
- Nem idegen, Hoseok ismeri és azt mondta nagyon jó fej.-rántott egyet vállain.
- De Jimin, ez nem így működik .- ráztam fejem nemlegesen.
- Segítségre volt szüksége, és Hoseokon kívül nem ismer senkit .- sóhajtott fel .
- Akkor menjen át a te lakásodba, te úgy is itt alszol nálam. - válaszoltam, mire furán nézett rám.
-Kook, két hete ideköltöztem hozzád végérvényesen, az a lakás már nem az enyém .Még beszéltél is az új szomszéddal .- húzta össze szemöldökeit furcsállva a helyzetet .Nagyszerű.
-És még is miért mondtad, hogy csak lakótárs vagyok .- váltottam át egy másik témára.
- Fogalmazzunk úgy, hogy nem szereti annyira a melegeket .- tördelte zavartan ujjait.
- Remek, szóval nem csak idegen, de még homofób is.- röhögtem fel idegesen.
- Nem hagyhattam, hogy az utcán végezze .- rakta le telefonját az ágyra, majd közelebb sétált hozzám.
- Nem lesz olyan rossz, Hoseok szerint egy egész napot át tud aludni .- nézett rám boci szemekkel.
- Akkor se tetszik nekem ez az egész .- néztem ugyan úgy mint ő, mire vállon csapott.
- Megismerjük utána alkothatsz róla véleményt, de így nem .- mutatott rám fenyegetően, mire megforgattam szemeim.
-Jó .- egyeztem bele mert nem küldhettem csak úgy el .A mondottak szerint tényleg nincs hova mennie.
- Gyere akkor .- nyitotta ki az ajtót, mire egy sóhaj kíséretében követtem őt.
***
- Mesélj magadról egy kicsit.- kíváncsiskodott Jimin, mivel időközben leültünk a kanapéra.
- Min Yoongi a navem, 23 éves vagyok, és szeretek dalokat írni .- mosolyodott el halványan .Még szép, hogy nem szerez pénzt ha még rendes munkája sincs.
- Hallod Kook, fiatalabb nálad .- lökött oldalba Jimin, gondolom így rábírva arra, hogy mondjak én is valamit.
- Örülök neki.- néztem a fura fekete ördögre .Fogadni merek, hogy egy színes ruhája sincs.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...