A korház egyik szobája előtt ülök, ami mellesleg külön miattam van fenntartva .Kedves Siwontol, ugye?Mindig itt kötöttem ki akármi történt velem ,és most Taehyung eredményeire várok.
A fiú már a mentőbe felkelt, de szegény azt se tudta hol van. Dadogott össze-vissza, amivel őszintén ,a szívbajt hozta rám .A mérhetetlen bűntudat ugyan úgy felemészt belülről ,mint Jiminnél.-Hé.- lökdösött a hang alapján Siwon, mire ráemeltem tekintetem.
- Alultápláltság .- nézegette lapjait ,és röviden összefoglalta, mi miatt esett össze Taehyung.
- De persze, a stressz is rátett egy lapáttal .- bólintottam egyet válaszul .Az a stressz ami valószínűleg a földre kényszerítette én voltam.
- Bemehetsz nyugodtan.-mutatott az ajtó felé ,mire egy nagy sóhaj kíséretében felálltam helyemről ,és görcsösen ráfogva a kilincsre nyitottam be a fiúhoz.
- Szia.- zártam be magam után, és ráemeltem tekintetem a bennlévőre .A fehér ruházat miatt sápadt bőre egybeolvadt az anyaggal, ami takarta testét ,és őszintén ha nem látnám, hogy pislog valószínűleg már a hullaházba húznám.
-Szia.- ült fel az ágyon ,én pedig mellésétálva, leültem az asztallal szemben lévő székre .A csend ami beborította ezt a helyet rettentő rossz volt. Talán Jiminnek is elkellet volna jönnie.
- Mióta?- kérdezte meg hirtelen ,mire kérdőn néztem rá.
- Mióta jártok Jiminnel.- meglepetten pislogtam párat .Most mit tegyek ?Jimin azt mondta tartsuk még titokba .Hazudnom kéne?
- Nem járok velel .- ejtettem ki kissé cinikusan a szavakat.
- Ne nézz hülyének .Minden egyes tettetek arra utal .- horkant fel.
- Paranoiás vagy. Nincs Jimin, és köztem semmi .- rántottam meg nem törődve vállam.Jimin miért kell hazudoznom ?Látva Tae arcát, nagyon elszeretném mondani neki ,hogy igen mi Jiminnel rohadtul egy párt alkotunk.
Joga lenne tudni.- Akkor mi történt a nyakaddal?- sakk matt .Gyorsan Kook ,valami ésszerű magyarázatot.
- Kivakartam?- válaszomból inkább kérdés lett, és nem olyan magabiztosan ejtettem ki mint ahogy elképzeltem.
-A fogaddal?- nézett rám furán.
- Anya harapott meg .Elfelejtettem odaadni az ajándékát .- gratulálok, valószínűleg ezzel a kijelentésemmel eláshatom magam.
- Miért hazudsz?- fordult felém teljes testével és így két lábát csípőmre akasztotta.
- Nem hazudok .- hajoltam távolabb tőle .
-Akkor csókolj meg .- kijelentése meglepett .Mit csináljak ?
-Mi?Nem !- ráztam fejem hevesen és lábához nyúltam, hogy lehámozzam azokat magamról.
-Ha nem jársz Jiminnel, semmi akadálya .- tette karajit nyakam köré .Valaki akasszon fel ,kérem.
-Nem foglak megcsókolni Tae.- néztem szemeibe, mire elmosolyodott.
- De igen ,megfogsz .- hajolt közelebb.
- Hagyd már abba ezt a gyerekes viselkedést .- löktem rajta egyet aminek következtébe elterült az ágyon engem pedig magával rántott.
- Szeretlek.- szavára fentebb emeltem fejem ,és két kezemmel feje fölött támaszkodtam meg. Nem tudtam volna elmenni, hiába akartam volna ,hiszen úgy fogott mint valami édességet.
- Taehyung én....- keresgéltem agyamba a megfelelő választ lehetőséget, hogy ne bántsam meg.
- Mért olyan nehéz megtenned?- húzta fentebb hátamon a pólót .
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...