Siwon házába ülök, és épp várom őt. Szerencsémre Jimin hamar elment a lakásomból ,és összetudtam pakolni egy bőröndbe ,feltűnés nélkül. Szerettem volna ha ülepednek a dolgok ,ezért arra jutottam, hogy pár napra ide költözök .És persze erről Siwon még nem tud.
Régebben adott kulcsot a házhoz, ha egyedüllétre lenne szükségem nyugodtan jöhetek ide, mivel rengeteget van a korházba és nem lenne ereje külön bekocsikázni ha valami vészhelyzet van.
A telefonom állandó csörögésére megforgatom szemim, és lepillantok megnézni kinek lettem ilyen fontos, és persze Jimin nevét mutatja .Nincs kedvem beszélni vele most ,ezért inkább kikapcsoltam a készüléket és idegesen dobtam a falhoz .Nem tudom mi lehetett az idegességem oka, de valószínűleg a kamerák miatt van az egész. Nem tudta más felrakni őket csak ő.
Mikor dolgoztam csak ő volt a lakásba senki más ,és ez megőrjít .Szeretném azt hinni, hogy nem igaz ez az egész ,hogy csak álmodom, de a valóság ennél rosszabb.- Hé kölyök ,majdnem arcon dobtál .- rántott ki gondolatmenetemből Siwon, mire egy nagyot sóhajtva terültem el a kanapén kezemet arcom elé helyezve.
-Ha kidühöngted magad elmondhatnád miért jöttél .- hallottam, hogy leül az egyik fotelbe a kanapéval szembe .
- Annyira zavaros minden .- tépkedtem kezemmel hajszálaim.
- Nem tudod eldönteni ,hogy kopasz legyél ,vagy sem?- értetlenkedett kirohanásom miatt.
- Igen ,valószínűleg ezért jöttem hozzád bőrönddel .- néztem rá szúrósan .Alap esetben röhögtem volna a béna viccén, de így nagyon nem.
- Ennyire komoly?- kérdezett rá ,aggódó teli íriszekkel.
- Miért nem maradhatott minden úgy ahogy volt?- szemeztem mondandóm közben a plafonnal.
- Mindig jön valaki aki megváltoztatja .- jött a szokásos bölcsességével. Rossz ,vagy jó felé hajlott az életem Jimin miatt?
- Ki a szerencsés?- kérdése hirtelen jött ezért le is fagytam.
- Miről beszélsz?- húztam össze szemöldököm rápillantva.
- Régóta ismerlek JeongGuk és ezt az arcodat még nem láttam .Valószínűsíthetem, hogy prosztatád van.- kijelentésén kérdőjelek repkedtek fejem fölött ,hogy jutott el erre a következtetésre?
- Csak viccelek .- emelte maga elé kezeit mosolyogva.
- Szerelmes vagy , ugye?- döntötte közelebb fejét. Őszintén ,már fogalmam sincs .Jimin a mindenem, de amit tett érthetetlen ,és ez valószínűleg nem egy magabiztos kapcsolatra utal.
- Az vagyok .- adtam végül választ neki. Az érzéseim nem fognak megváltozni, soha. Bíztattam magam.
-És, milyen nemű az illető?- kíváncsiskodott tovább.
- Fiú.- motyogtam halkan orrom alatt .Tudom ,hogy nem ítélne el miatta, de akkor is fura így .Fiú egy fiúval ebben a társadalomba nem normális.
-Taehyung?-húzta érdekes mosolyra ajkait ,mire hevesen kezdtem rázni fejem.
- Nem?Akkor ki?-nézett rám furán.
- Jimin.- tördeltem ujjaim zavartan.
-Ohhh.- mondta ki, majd csend telepedett ránk. Nem értettem miért nem szólt semmit .Zavart, hogy Taehyungra egyből ugrott volna valószínűleg.
- És ,hogy alakul?-állt fel helyéről és a konyhába ment.
- Együtt vagyunk .- néztem utána tanácstalanul, mire a pohár megállt kezében és felém nézett.
YOU ARE READING
ш н у м е ? ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡✘
Fanfiction❀ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴍɪ ʟᴇʜᴇᴛ ɴᴀɢʏᴏɴ ʜᴀɴɢᴏs? ᴇɢʏᴇᴅüʟ ᴀ ɴéᴍᴀsáɢ. ᴀ ᴍᴏᴢᴅᴜʟᴀᴛʟᴀɴ ᴄsᴇɴᴅ, ᴀᴍᴇʟʏʙᴇɴ sᴢéᴛᴘᴀᴛᴛᴀɴ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀ, ᴀᴋáʀ ᴀ ʟéɢüʀᴇs ᴛéʀʙᴇɴ.❀ ❝ ᴍɪéʀᴛ ɴᴇᴍ sᴢóʟᴀʟsᴢ ᴍᴇɢ?-ᴋéʀᴅᴇᴢᴛᴇ ɪᴅᴇɢᴇsᴇɴ.ʜᴀ ᴛᴜᴅɴáᴅ ᴍᴇɴɴʏɪʀᴇ sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ʙᴇsᴢéʟɴɪ ʜᴏᴢᴢáᴅ ,ᴅᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴇʜᴇᴛᴇᴍ. ❞ ②⓪...