De dupa pistolul indreptat catre el ii puteam vedea ochii cum ma privesc fulgerator. La randul lui si-a indreptat pistolul spre mine si ceva in adancul meu a inceput sa arda, un foc ce ma mistuie de cand l-am cunoscut.
Ezitand sa raspund persoanei de la celalalt capat al castii wireless pe care o apasam cu cealalta mana, am facut un pas in fata si am lasat arma jos.
— A reusit sa scape, nu mai este nimeni in casa, am spus rece in timp ce respiratia imi este sacadata, cotinuand sa il privesc in timp ce lasa si el pistolul in jos.
— Al naibi sa fie!
Atat am mai putut auzi inainte ca un bazait lung sa imi zgarie timpanul si sa ma faca sa stramb din nas. Pentru cateva zeci de secunde am avut impresia ca nu mai respir si asta datorita pasilor lui apasati care isi croiesc drumul spre mine.
Imediat s-a apropiat de mine atat de aproape incat rasuflarea lui imi viola simturile. Puteam simti atractia dintre noi si dorinta arzatoare a fiecaruia de a-l avea aproape, trup si suflet, pe celalalt. S-a uitat la mine cu ochii aceia verzi, hipnotizanti si sub privirea lui arzatoare am simtit ca ma topesc si ca inima mi-o ia la galop. Pentru o clipa, am avut impresia ca ochii ii sclipesc de fericire atunci cand smaraldele lui au intalnit ochii mei asemanatori carbunilor.
A ridicat o mana in aer si mi-a pus-o pe obraz mangaindu-l incet, fiecare atingere a lui electrizandu-mi pielea si facandu-ma sa inchid ochii. A continuat prin a-mi contura ochii, ca mai apoi sa ajunga la buzele carnoase si rosiatice pe care le-a atins brutal cu buricele degetelor aspre si reci. Am incercat sa inghit nodurile ce se formau in gatul meu fara a-mi da libertatea de a respira, dar in prezenta lui imi este imposibil sa mai fac ceva.
Rup contactul vizual, dar il restabileste imediat si ii simt degetele lungi si reci dupa urechea mea. In incercarea de a-mi da parul de dupa ureche, acesta ii aluneca printre degete in nestire, dar nu se opresre si isi coboara mana spre gat, conturandu-mi clavicula. In tot acest timp ma priveste neincetat, si pot zari in coltul gurii lui un zambet sters. Buzele acelea perfecte si umede m-au tentat de fiecare data sa cad in mrejele lui si de fiecare data ii reusea. Inghit in sec la aparitia acestor ganduri si fara sa imi desprind ochii de ai lui raspund vocii subtiri de femeie care se aude acum in casca.
— Perimetru liber! spun tare si clar inca privindu-l pe brunet in ochi.
— Trimit o echipa de teren imediat.
Apas casca in scopul de a incheia conversatia si ma indepartez de el lasandu-ma in jos pentru a-mi ridica pistolul.
Speram ca atunci cand ma voi intoarce sa nu mai fie acolo, sa nu ma faca nevoita sa mai suport chinurile pe care trupul meu le suporta in urma prezentei lui, dar se pare ca destinului ii place tare mult sa ma chinuie.
— Trebuie sa pleci! i-am spus neprivindu-l.
Mi-am descarcat pistolul si l-am potrivit in suportul de la spatele pantalonilor. Fara sa il privesc, respir usurata atunci cand cred ca am scapat de el, dar mana lui ma prinde brutal si imi lipeste trupul de al lui. Ii puteam simti corpul lipindu-se de al meu la fiecare strigat disperat al organismelor noastre pentru aer. Abdomenul tare ca piatra, care este vizibil prin tricoul lui mulat imi trezeste mii de dorinte trupesti, iar sanii torturati de stransoarea ca de menghina a trupurilor noastre se simt tari si excitati.
Ma priveste in ochi si isi muta privirea spre buzele mele care acum ii mangaiau gatul cu aerul cald expirat. Se apropie de urechea mea si imi atinge usor lobul urechii cu buza inferioara inainte sa imi mai spuna ultimul cuvant.
— Multumesc!
Atat. Am simtit cum inainteaza, iar cealalta mana o lasa sa alunece si sa-mi inconjoare abdomenul apoi pierde contactul cu trupul meu. A plecat...
____________________
Am spart gheata cu aceasta noua poveste. Recunosc ca mi-a trebuit ceva curaj sa incep sa postez si aici pe langa "Dorinte infranate":)).
Sper ca misterul si personajele bine conturate ale acestei povesti sa va starneasca interesul si nu pot sa va urez altceva decat lectura placuta!
Tin sa mentionez si sa promit ca urmatoarele capitole vor fi mai lungi :D acesta este doar un intro.
Kisses!
CITEȘTI
Răzbunarea
RomanceDupa dureroasa pierdere a parintilor ei, se pare ca destinul nu vrea sa ii zambeasca Hannei Weaver. Anthony Parker, logodnicul ei si un agent de elita al Miami PD este omorat intr-o misiune sub acoperire. De atunci aceasta si-a facut o promisiune ei...