Author POV
Seperti biasa, Lee Hee Rin akan keluar lmbat sikit daripada kelas dia. Kadang-kadang, pukul 1.20 p.m. baru dia akan keluar dn Jungkook menunggunya dengan setia. Walaupun lmbat, Jungkook tetap tnggu Hee Rin. Walaubagaimanapun, Hee Rin takut menyusahkan Jungkook smpai kadangkala tu Hee Rin suruh Jungkook balik jer terus. Tpi tulah, Jungkook tetap degil.
Hee rin: Kookie... Sorry tau buat kau tnggu lama sangat.
Jungkook: Takpe Rin. Okay jer. Jom.
Hee Rin: Kookie? Kookie dah ade gf ke?
Jungkook: Takde.
Hee Rin: hbis tu, Yeri tu siapa?
Jungkook: Mcam mna kau kenal dia?
Hee Rin: Aku nmpak kau accept cinta dia tadi.
Jungkook: Tu cuma nak buat hati dia senang sikit. Knapa kau tnya?
Hee Rin: Mane lah tau kau nak tipu aku. (Buka pintu kereta).
Jungkook: Aku tak pernah cintakan prmpuan dengan hati yg ikhlas lah.
Hee Rin: Jngan nak mengata pula. Nanti kau sayang btul kat Yeri, baru kau tau.
Jungkook: Taklah. Mustahil. Selama ni pn aku tak pernah serius. Takkan hari ni aku nak serius.
Hee Rin: And stop playing with their feelings.
Jungkook: Diorg yg nak permainkan aku. Aku terpaksa bertindak lah.
Hee Rin: Takkan Yeri main-mainkan kau, dia jdi mangsa yg seterusnya?
Jungkook: Mungkin... Tpi aku dah nak berhenti buat tu....
Hee rin: Sebab ape?
Jungkook: Sbab kau suruh aku berhenti.
Hee Rin: Knapa kau berhenti sbab aku?
Jungkook: Aku dah anggap kau mcam adik aku dah. (Memandu keluar pagar).
Hee Rin: By the way kan Kookie, jngan ulangi kesilapan yg sama atau kau akan kehilangan org yg kau sayang.
Jungkook: Aku sayangkan kau lebih daripada sesiapa tau. Walaupun kita ni skadar kawan dn adik beradik angkat jer.
Hee Rin: Jadi kalau kau memang dah sayangkan aku, Please.... Jngan ulangi kesilapan tu lagi.
Jungkook: Sya akan cuba.
Hee Rin: Boleh kita trus blik?
Jungkook: Knapa?
Hee Rin: Aku nak tidur. Aku pening sikit. Bnyak assignment yg nak siapkan.
Jungkook: Tpi kita kena singgah kat klinik, nak cek knapa kau asyik pening jer.
Hee Rin: Kookie? (Pgang bahu Jungkook). Takpe, ubat kan msih ada kat rumah.
Jungkook: (memegang tangan Hee Rin). Btul ni?
Hee Rin: Yups. Jom. Nak tidur.
Jungkook: Kau demam.....
Hee Rin sesak nafas tpi di cuba biarkan.... Dia tak nak susahkan Jungkook lagi... Satu benda yg korang tak tau pasal Jungkook ni..... Dia psycho sikit. Dia ni baik sangat dengan Hee Rin, dia akan buat ape saja untuk Hee Rin, dn tiada siapa berani buli Hee Rin. Prcaya atau tak, Jungkook pernah bunuh bnyak lelaki yg kacau Hee Rin. Wow?
•
Skip
•Jungkook: Hee Rin? Bngun. Kita dah sampai. Mama ada kat rumah.
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...