√second√

81 33 4
                                    

Jungkook POV

Yeri: Hi Jungkook?

Jungkook: Sorry.....

Yeri: Knape ni?

Jungkook: Mm... Hari ni first time kita dating. Order lah makanan yg kau nak order.

Yeri: Mm. Sya tak nak makan, tngok kau jer pn, aku dah kenyang.

Jungkook: (muka meluat). Aku pun tak lapar. Ade apa-apa kau nak tau tentang aku?

Yeri: Ade tpi kau jngan marah. Okey?

Jungkook: takkan dia nak tnya pasal hidup aku? Hah, tanya lah...

Yeri: Kau pernah msuk hospital sakit jiwa ke?

Jungkook: (mnahan marah). Pernah. Knape?

Yeri: Kawan-kawan aku takut-takutkan aku sbab kau ni gilerr sikit , diorg yg cakap tpi aku tak takut sbab aku suka dengan kau.

Jungkook: Aku sakit. Aku perlu makan ubat tiap masa. Tu sbab kadang-kadang aku hilang kewarasan. Aku dah bagi tau kau sdia jdi bersabarlah.

Yeri: Aku tetap bersabar. Lagipun, aku suka tngok kau main guitar. Cool.

Jungkook: Sbab tu ke kau jatuh hati pada aku?

Yeri: Ye....

Jungkook: Mm.... Btul ke kau tak nak makan?

Yeri: Tak, minum jer pn dah cukup. Kau?

Jungkook: Kalau macam tu, aku bayar, kita jalan-jalan kat tepi pantai?

Yeri: Tak sangka kau ni romantik juga kan?

Jungkook: ni lakonan semata-mata, Yeri. Mm.. hihi. Taklah sangat.

Yeri: Mm... HEE Rin tu ade ape hubungan dengan kau?

Jungkook: Dia adik angkat aku. Knapa?

Yeri: Oo, takdelah. Saja tnya. Korang tinggal serumah?

Jungkook: Yah, aku tumpang rumah diorg. Eomma dia jaga aku dri kecil.

Yeri: Mm... Ok. Kau ade berapa adik beradik?

Jungkook: bnyak tnya lah pula dia ni. 3... Kau?

Yeri: Aku seorg jer. Aku anak tunggal. Ayah kerja hakim, mama pula kerja peguam bela.

Jungkook: Wow...

Yeri: Tapi, diorg langsung takde masa untuk aku. Aku hdup lonely...

Jungkook: dia hidup lonely? Mcam aku lah sebelum ni.... Knapa pula kau hdup lonely?

Yeri: Yelah, diorg sbuk dengan kerja diorg tiap masa. Aku pun di abaikan.

Jungkook: Takpe. Sekarang kau dah ade aku. Aku akan ada kat sisi kau tiap masa.

Yeri: Betul ke?

Jungkook: (mengangguk). Aku kena balik, Hee Rin tinggal seorang kat rumah.

Yeri: Oo okay. Tpi, boleh temankan aku beli air kelapa tu?

Jungkook: Boleh.

              Setelah aku dan Yeri berjalan ke arah gerai yg menjual air kelapa , aku menghantarnya ke restoran tadi dn aku terus balik. Perasaan tdk sedap hati aku muncul lagi. Aku rasa macam ade jerr yg tak kena. Aku tngok jam di tangan, pukul 3.25 p.m. Msih awal lagi.


Skip

Jungkook: Ade yg terjadi sesuatu kat Hee Rin ke?

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now