Jungkook P.O.V
Sewaktu pelayan bilik tu prgi ke satu-satu bilik, dia berhenti sekejap di pintu yg tak jauh dari bilik Hee Rin.
Dan sekarang lah misi aku bermula. Aku meletakkan air merah ke atas troli si pelayan itu. Dan cuba teka. Air merah tu ade apa?
Darah aku.
Aku nak bagi HEE Rin minum darah aku. Aku nak dia mati time tu juga. Tpi dari jauh lagi, aku nmpak dia brjalan longlai.
Terdetik rasa simpati di dalam hati. Eh! No. Tak boleh ade rasa simpati. Aku kena bunuh dia sebelum Jiyeon yg bunuh dia.
Aku bersembunyi di tembok dan melihat HEE Rin. Knapa pula dia lemah sngat tu?
Aku pergi tinggalkan kawasan tu dan terjumpa dengan dua orang llaki. Sempat lagi aku langgar diorg.
Aku saja langgar diorg sbb nak lekatkan satu cip yang boleh mengesan kemana pun diorg pergi.
Aku tau diorg brdua tu orang suruhan adik aku. Knapa dia ambil yang masih budak ni?
Dua-dua macam bodoh pula... Heihhh. Aku cuba call Jimin Hyung.
Jungkook: Jimin-shi?
Jimin: Knapa?
Jungkook: Ala, marah-marah ni knapa?
Jimin: Aku ade nak buat lah Jungkook. Cakap Cepat..
Jungkook: Takde apa lah Hyung.
Aku mematikan panggilan telefon Jimin. Aku melihat pelayan yg ke bilik Hee Rin.
Bukan HEE Rin yg kluar tetapi, salah seorg dari biliknya.
Knapa bukan HEE Rin? Hurm... Menghairankan. Tiba-tiba nombor telefon tak dikenali call aku.
Aku tak jawab sehinggalah aku pusing ke belakang tiba-tiba bahuku disentuh.
Dan itu LUCAS.
Lucas: Hyung....? Ape Hyung buat di sini?
Jungkook: Lucas!?
Lucas: Ape Hyung nak buat di sini? Nak racuni HEE Rin?
Jungkook: Kita ke sini kejap. Aku nak cakap sesuatu dngan kau. *Dngan cool nya*.
Lucas: Jngan cakap Hyung nak bunuh HEE Rin pula. Dia dah jadi gf aku. Dan aku nak lindungi dia. *Mengikut Jungkook dari belakang*.
Jungkook: Kau nak lindungi dia? Bukan kau bekerjasama dengan Polis ke?
Lucas: What? No.... Aku....
Jungkook: Tak payah nak berdalih lagi lah Wong Yukhei.
Lucas: Even aku ni spy pn, aku takkan tangkap dia.
Jungkook: Ah.. Dasar penipu.
Lucas: Aku tak tipu lah Hyung. Aku takkan tangkap dia.
Jungkook: Kita tunggu dan lihat...
Lucas: Hah, Hyung buat apa di sini?
Jungkook: Awasi dia lah. Apa lagi.
Lucas: It's too late actually. Dah ade dua orang yg pantau dia dan nak bunuh dia....
Jungkook: It's not too late for me.
Lucas: Atau mungkin aku yg akan hantar Hyung p lokap tak lama lagi.
Jungkook: Tak perlu. Lpas habis misi aku, aku akan menyerah diri pada polis. Mari lah kita bekerjasama untuk prngkap dia.
Lucas: No way. I love her. I will protect her.
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...