58 | as easy as ABC

10 4 0
                                    

Author P.O.V

[DI MALAYSIA]

Perlawanan Bola keranjang di Malaysia telah tamat dan kedua-dua team Korea memenangi pingat emas.

Tapi malangnya...

Hee Rin hilang sehari sebelum mereka hendak balik ke KOREA.

Walaupun mereka sudah sedaya upaya untuk cari HEE Rin dn call polis untuk cari dia,

Tapi

Dia tidak dijumpai. Smua balik ke Korea dngan hati yg berat.

Kecuali Jungkook dan Lucas.

Lucas: Hyung! Kau dah culik HEE Rin kan?

Jungkook: Brapa kali aku nak cakap? Aku tak culik dia....

Lucas: Habis tu kau letak dia kat mana?

Jungkook: Aku tak buat apa-apa lagi. Aku berani bersumpah , aku takde culik dia... Tpi aku ade nmpak dua org llaki mencurigakan kebelakangan ni...

Lucas: Aku tak nak dengar tu. Aku nak kau dn aku kerjasama cari dia...

Jungkook: Kau dan aku? Huh... Aku tak nak. Aku rela cari dia tanpa kau.

Lucas: Dia lebih percayakan aku dripada prcaya kau lah.

Jungkook: Tak bermakna aku ni abang tiri kau, aku nak layan kau baik-baik.

Lucas: Knapa? Kau cemburu ke bila Appa layan aku bagus-bagus?

Jungkook: Kalau boleh, aku belasah kau sini juga.

Lucas: Belasah lah... Aku senang jer jentik kau. *Smirk*.

Jungkook: Macam mana HEE rin boleh jatuh hati dengan kau hah? Hairan aku...

Lucas: Eii. Blah lah kau. Bsing...

Jungkook: Okay. Aku ingat baru nak kerjasama dengan kau, kau nak halau. Okay aku jalan.

Lucas: Wait...

Jungkook: Kau nak ape?

Lucas: Bagi tau aku siapa dua orang llaki yg mencurigakan tu?

Jungkook: Actually diorg orang suruhan adik aku... Adik tiri kau lah. Apa lagi.

Lucas: Oo... Yang sekelas aku? Jiyeon si gedik...

Jungkook: Macam mana kau tau nama sebenarnya?

Lucas: Aku tau lah...

Jungkook: Cukup lah. Aku rasa diorg brdua yg culik HEE Rin.

Lucas: Kau nak tangkap dan bunuh dia kan?

Jungkook: Kau buat ape nak tau urusan aku?

Lucas: Lebih baik kita hantar jer dia ke pihak polis. Biar pihak mahkamah yg tentukan hukuman untuk dia..

Jungkook: *smirk* Kurang pengetahuan ni... Kau masih tak tau ke yg dia tu bukan MANUSIA?

Lucas: Ape maksud kau?

Jungkook: Aku ingat kau dah kenal dia. Dia tu bukan manusia. Kau tak dapat bunuh dia dngan snang. Oky?

Lucas: Jadi apa yg boleh bunuh dia?

Jungkook: Kau pernah nmpak dia lemah atau sakit ke? Takde kan? Kau nmpak dia sakit hari tu?

Lucas: Nmpak... Jadi? Ape masalahnya?

Jungkook: Aku bagi dia minum darah aku...

Lucas: Euww. Darah kau? Kau ingat darah kau sdap ke kau nak bagi dia minum? Takde test btul kau ni.

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now