45| perubahan

14 5 0
                                    

Hee Rin pov

Aku dn Yoona berada di hadapan bilik kami. Yg lain pun sama. Bilik Lucas dn Tao berada di hadapan kami tpi selang satu bilik lagi.

Manakala, yg lain pula dah msuk bilik. Hnya aku dn Yoona jer yg tak msuk sbb kami tidak menjumpai kunci kami.

Dan baru aku ingat. Kunci kami ade dngan Lucas. Jdi aku brlari lah ke bilik diorg, nak ambil kunci. Tanpa sengaja. Aku nmpak diorg takde baju.

Hee Rin: Wehyy. Minta kunci.

Lucas: Yah! Ketuk lah pintu. Dahlah tak tutup mata.

Hee Rin: Aku oky jer... Cepat.

Tao: Ni ke?

Lucas: Yerrrr. Buang sini. Nah. *Buang kunci*

Hee Rin: Online k.

Lucas: Okay.

Aku trus brlari ke arah bilik kami. Aku trus meminta maaf dengan Yoona. Dan nasib baik dia tak marah cuma gurau sikit jer.

Yoona: Bilik ni lawa lah......

Hee rin: Apesal Bilik ni besar sngat? Brapa harga agaknya Coach bayar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hee rin: Apesal Bilik ni besar sngat? Brapa harga agaknya Coach bayar.....

Yoona: Unnie pn terkejut juga. Unnie tak sangka yg bilik ni.... Wow....

Dan smua barang-barang Yoona dikeluarkan dari dua beg bagasinya. Dan beg bagasi dia yg pertama mmang berisi Make up dn smua pakaian entah ape...

Dan aku.... Ade satu beg bagasi besar dn satu beg kecil tmpat letak kasut. Aku mnghempaskan badan aku ke atas katil yg bersaiz QUENN.

Yoona: Unnie nak mandi k.

Hee Rin: Awalnya?

Yoona: Yer. Nak bagi fresh sikit setelah 6 jam dalam kapal terbang.

Hee Rin: Okay Unnie. Hee Rin pn nak mandi tpi lpas ni. Hee Rin nak gi jmpa Lucas jap.

Yoona: Kau nak tukar baju ke tu?

Hee Rin: *tertawa*. Seperti yg Unnie nmpak. Yer.

Yoona: Okay! Gotta go...

Hee Rin: Hee Rin kluar dulu Unnie!

Aku brjalan kluar setelah aku mengganti seluar Jean aku kpada seluar pendek paras lutut. Aku juga memakai baju t-shirt brwrna putih.

Aku ke bilik Lucas. Dan yahh, aku dah text dia untuk kluar. Kitorang nak ke Shopping Mall yg ade kat bawa hotel ni jer.

Hee Rin: *mngetuk pintu bilik LUCAS dn TAO*. Lucas...

Lucas: I'm here lah babe...

Hee Rin: Xuxi.....

Lucas: I told yaaaa, not to call me that name.....

Hee Rin: Why XUXI?

Lucas: YOYOOOOOO.. *kluar Dari bilik*.

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now