Hee Rin p.o.v
[7.49 malam]
Hee Rin: This will be the last person that I kill tonight. Sorry and I really sorry. Sorry but not sorry for this. (Snyum sinis).
Aku brjalan masuk ke dalam rumah llaki tak berperikemanusiaan ini. Untuk pengetahuan korang. Aku pakai pakaian macam deliver makanan.
Aku pakai cermin mata dan topi. Aku pakai baju tukang hantar makanan. Tapi memang betul llaki ni ada pesan pizza dan KFC so aku datang nak hantar. Sementara penghantar sbnarnya dah mampus.
Aku dah buat dia pngsan. Well, knapa aku nak bunuh llaki yg tak berperikemanusiaan ni? Sbb dia prnah kacau aku. Dia culik aku. Dia pukul aku. Dia curi duit dn kad bank aku. Nsib aku dpt lepaskan diri.
Dan aku sedang berada di depan rumah dia. Tapi pada masa yg sama. Aku merasakan kedatangan seseorang dari belakang. Tpi aku abaikan. Orang ni bukanlah orang kaya. Sderhana.
Tu sbab dia culik dn curi duit aku. Shit. Aku mengetuk pintunya. Dan aku snyum dngan llaki tak guna tu. Dia snyum jahat pla. Dia tarik tangan aku nak msuk. Aku ambil kesempatan nak tikam dia.
Hee Rin: Go to hell babi. (Mnikam llaki itu).
Lee tuk: Ape ni? Ape yg kau dah buat dekat aku?
Hee Rin: Tanya lagi? Kau ingat aku siapa? (Buka cermin mata).
Lee tuk: Kau? Hari...tu...
Hee Rin: Yer. Prmpuan yg kau culik dn yg kau curi duit tu. Hei. Nsib baik aku bagi kau masa nak hdup tau time tu. Dn kau org terakhir dalam list aku. Farewell.
Lee tuk: Tunggu! Aku dah insaf! Aku akan bayar balik duit kau!
Hee Rin: Oo insaf? Tadi bukan main kau tarik aku masuk rumah kau? Biar kau mati dalam masa yg lmbat. Pisau aku ni ada racun.
Lee tuk: Kau tak guna!!
Hee Rin: Kau yg tak guna! (Tikam Lee tuk beberapa kali).
Lucas: HEE Rin! Stop! (Memeluk HEE Rin).
Hee Rin: Lucas? (Melarikan diri dripada lucas).
Lucas: Hyung? Okay?
Lee tuk: Kejar dia. Jngan biarkan dia terlepas.
Lucas: Sya minta maaf tak dapat tolong Hyung.
Lee tuk: Takpe. Pastikan rancangan kita berjaya.
Lucas: Okay hyung.
Aku dapat dngar dengan jelas sekali apa yg mereka cakap. Aku hanya abaikn. Tapi Lucas Ada kat sini? Macam mana?
Hee Rin: Jngan datang dekat aku.
Lucas: (memeluk HEE Rin). Aku tetap akan dekati kau.
Hee Rin: Kau nmpak aku membunuh...
Lucas: Jngan risau. Aku oky. (Msih memeluk HEE Rin).
Hee Rin: Lucas. Aku seorg pmbunuh. Knpa kau msih peluk aku?
Lucas: Aku nak kau rasa selamat dalam pelukan aku.
Hee Rin: Macam mna kau tau aku ade kat sini?
Lucas: Nanti aku bagi tau k? Kita balik rumah dulu. Kita ambil pakaian kau.
Hee Rin: Aku tidur kat rumah kau ke?
Lucas: Yer. Mama dn adik nak jmpa kau.
Hee Rin: Okay... Tpi, knapa kau tak takut dengan aku?
Lucas: Sbab aku kenal kau siapa. Mari main dalam kereta.
Hee Rin: Tpi aku kejam. Aku bunuh orang.
Lucas: Itu belakang kira. Esok kita nak jalan prgi MALAYSIA. Benda tu buang jauh-jauh. Jngan fikir pasal tu lagi.
Hee Rin: Aku minta maaf....
Lucas: Jngan minta maaf dengan aku. Minta maaf dengan Tuhan.. (memegang tangan Hee Rin).
•
Skip
•[Rumah Lucas]
Mrs Wong: HEE Rin... Mari sini. Knapa ni muka pucat? Sakit ke?
Hee Rin: Tak lah aunty . Sejuk. Kat luar kan hujan.
Mrs Wong: Bsok dah nak bertolak pergi Malaysia kn? Ade duit ke?
Hee Rin: Ada, aunty tpi cukup utk makan jer lah. Knapa Aunty tnya?
Mrs Wong: Ni hah, aunty dah anggap kmu ni mcam anak aunty dah. Aunty bagi HEE Rin duit belanja.
Hee rin: (tngok duit tu). Knapa Aunty bagi pla? Hee Rin tak dapat ganti duit aunty. (Melihat wang bernilai rm1300). Bnyak sngat ni aunty.
Mrs Wong: Tak prnah pgang duit sbnyak ini kh syang? Takpe Aunty ikhlas bagi. Nanti ganti ansur-ansur. Aunty boleh tnggu. Jngn risau.
Hee Rin: Aunty Naik sngat dngan Hee Rin. (Pluk mak Lucas). Aunty? Mana Lucas dn Cheanny?
Mrs Wong: Cheanny akan balik kejap lagi dari kelas tuisyen piano dia. Lucas ada kat luar.
Hee Rin: HEE Rin nak borak kejap dngan Lucas.
Mrs Wong: Ala. Tiap masa ada dngan Lucas takkan skarang pn nak borak juga? (Ktawa). Tak lah, Aunty gurau saja. Prgi lah.
Hee Rin: Nanti kita cerita yer Aunty. Hee Rin prgi tmpat Lucas Dulu.
Aku snyum dngan Mak lucas. Actually, aku slalu datang rumah dia kalau aku nak dn aku slalu jmpa mak dia. Aku suka mak dia. Pndai gurau. Aku ke luar. Lucas ada kat gelanggang basketball.
Hee Rin: Wong Yuk Hei?
Lucas: Eii, Lee Hee Rin? Ape dia?
Hee Rin: (dduk atas lantai basketball). Kau knapa kat luar?
Lucas: Aku risau pasal kau.
Hee Rin: Knapa pla?
Lucas: (menjaringkan bola). Aku takut akan kehilangan kau.
Hee Rin: Well. Aku takkan ke mana-mana pn. Ni aku ada dngan kau.
Lucas: No. Bukan tu. Kau akan tinggalkan aku....
Hee Rin: Yer aku tau aku ade penyakit tpi aku takkan tinggalkan kau. Aku dah sayang kau mcam abang aku dah.
Lucas: Kau ade penyakit? (Pura-pura trkejut). Penyakit ape?
Hee Rin: Aku ada penyakit barah otak. (Ktawa perlahan).
Lucas: Jngan main-main lah.
Hee Rin: Dan kau pun tau. Knapa kau tak pernah bagi tau aku selama ni? (Tekan-tekan kepjalanya).
Lucas: I'm really sorry.... (Mengusap belakang HEE Rin).
Hee Rin: Aku ni pmbunuh lucas.... Aku tau kau dah tau aku ni pmbunuh....
Lucas: Tu tak pnting... Aku nak kau hdup normal macam org lain. Kau lepaskan semua tu. Jngan sentuh benda haram mcm tu lagi.
Hee Rin: Kau takkan pernah faham.... Takkan pernah faham...
Lucas: Mmang aku tak faham HEE Rin......
Hee Rin: Dah lah. Jom masuk.
Aku masuk ke dalam rumah. Agaknya eomma angkat Lucas dah msuk bilik dia. Aku tak nmpak dia kat mana-mana lagi.
Kali ni aku tak nak jmpa adik Lucas. Aku penat. Otak aku betul-betul dah penat. Aku cuba bunuh sseorg tpi Lucas halang aku.
Seriously k, aku lngsung tak trkejut lucas tau apa aku nak buat. Aku lebih suka dia tau aku ni pmbunuh spaya dia takut.
Tpi, Lucas... Dia tak pernah takut. Dia tetap bersemuka dengan aku walau apa pun yg terjadi. Dia tetap setia ada di sisiku....
(Tbc)
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...