Author POV
Lucas: Hee Rin... Kau tak penat ke?
HEE Rin: Tak. Aku okay. Ke, kau yg penat?
Lucas: Aku boleh habiskan dua botol air mineral sekarang ni. Tpi aku malas nak turun prgi beli.
HEE Rin: Aish, nah. Aku bawa kau prgi beli tdi, kau tak nak pla.
Lucas: Kau tak minum ke?
HEE Rin: Tak... Aku belikan air tu untuk kau. Mna Jihoon?
Lucas: Entahlah. Sejak kebelakangan ni dia asyik diamkan diri. Entah kenapa.
Nancy: Class stand up...
Hah, plajar baru dah smpai. Smua tngok plajar baru dengan muka teruja, HEE Rin dan Lucas tngok mcam takde apa-apa... HEE Rin mula rasa kpala dia macam ditmbuk-tmbuk. Ape kan tak, pening datang menyerang.
Ckgu Sunny: Everyone... This is the new student that I mentioned yesterday. Please introduce yourself.... (Melihat plajar baru).
Soyeon: Hello everyone... I'm Jeon Soyeon. I use to study at USA but I came back to SEOUL only because I want to meet my beloved family. And, I'll be here only for one year.
Ckgu Sunny: And for your information... She is really good in English. Perfect! She can speak many languages. SHE has the same talent like Hee Rin. They can speak 6 language right? Hee Rin. Speak.
Hee Rin: May I ask you something teacher?
Ckgu Sunny: Just ask me a question... I'll answer it.
Hee Rin: Can I go out for moments? I need to meet sir Jongkook...
Ckgu Sunny: Well. Okay. Don't be so late.
Hee Rin: Lucas will go with me. Sir Jongkook want to meet us.
Ckgu Sunny: Why it must've to be you two?
Hee Rin: I don't know... Bye teacher.
Lucas dan Hee Rin sgera meninggalkan
kelas mereka. HEE Rin dn Lucas brlari ke bilik guru Cikgu Jongkook. Ah, diorg mmang suka lari.... Mereka hmpir tiba di bilik guru tpi Lucas tiba-tiba ditolak oleh seorg senior dri sebelah tembok .Lucas: (membersihkan luka di siku). Woi!
HEE Rin: (menolong Lucas bngun). Kau knapa tolak dia?
Scoups: Siapa yg tua? Dia ke aku?
HEE Rin: Kau. Tpi knapa kau tolak dia?
Scoups: Kau nak aku ckap ke Lucas?
Lucas: Jngan. HEE Rin mari. (Mnarik lengan Hee rin).
Scoups: Kita blum selesai lagi, Lucas.
HEE Rin yg melihat siku Lucas yg msih berdarah tu agak terkesima. Knapa Lucas melarikan diri? Ape yg dia dah buat? Ape salah lucas? Knpa pula HEE Rin tak tnya kan?
Lucas: Kalau dia cari kau, kau cepat-cepat lari. Okay?
Hee Rin: Tpi knpa?
Lucas: Jngan tnya knapa.... AKU tak nak kau berada dalam bahaya kalau jmpa dngan dia.
HEE Rin: Okay. Tpi kita rawat luka kau dulu.
Lucas: (belum sempat brcakap tngan lucas ditarik). Tpi.....
HEE Rin: Aku hairan dengan dia. Knpa dia tolak kau?
Lucas: Tak payah tahu.
HEE Rin: (terhenti). Knpa pula aku tak perlu tahu?
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...