HEE Rin pov
HEE Rin: Kau kluar sekarang juga!
Seulbi trus keluar daripada badan aku dn aku rebah. Aku penat. Dia guna sepenuhnya tenaga aku untuk terus hidup.
Seulbi: Knapa kau tak cungkil mata dia?
HEE Rin: Cukup..... Aku penat!
Seulbi: Dia tak boleh tau smua ni. Dan kau hmpir bgi tau dia smuanya.... (Tengking HEE Rin).
HEE Rin: Stop it! Smua ni disebabkan kau. Kau tak boleh terima kenyataan yg kau dah mati ke?
Seulbi: Aku dah bagitau kau, aku blum mati. Badan aku blum sedar. Tu jer.
HEE Rin: And mcm mna badan kau nak bngun sekiranya roh dia berkeliaran mcam ni? Kau ni lawan ckp aku, knapa?
Seulbi: Btw HEE rin.... Knapa kau tak bunuh Jimin? (Tngok dengan mata merah).
HEE Rin: Aku takkan takut dengan kau. Aku bukan jenis org yg penakut. So, berhenti.
Seulbi: Dia anggap kau gila kn?
HEE Rin: Kalau bukan disebabkan kau, aku tak gila.
Seulbi: Aku nak jmpa Jungkook.....
HEE Rin: Kau msih sayangkan dia kn?
Seulbi: Of course....
HEE Rin: (memasukkan tangan dlm poket). Mcam mna aku boleh jmpa kau hah?
Seulbi: Sbab kita kembar.... Dan, kau baik tu sbab kita jmpa.
HEE Rin: Kau nak tau satu benda? Aku suka Jungkook.
Seulbi: (marah). Takkkk bolehhhhh! Jungkook aku punya.
HEE Rin: Kalau kau nak jmpa sngat dia, kau bawa aku jmpa badan kau dn aku tolong kau msuk dalam badan kau blik.
Seulbi: Mcam mna aku nak bawa kau prgi? Aku pn.....tak tau mna hospital yg aku diletakkan. (Gagap lagi).
HEE Rin: The worst things here is US! U know why!? (Tngok Seulbi dengan muka psiko). It is because Jimin knew it! Jimin know that u are still exist! And... He will tell Jungkook and Jungkook might don't want to come here again. That's the worst thingssss! (Marah, triak, psiko).
Seulbi: Why are u yelling at me like that!? Kkeumanhae! Shiroooooo! AKU tak nak dngarrr. (Ttup telinga).
HEE Rin: Sedar sikit k? Kau tu roh yg berkeliaran dan aku yg terpaksa tanggung smuanya. Orang tak boleh nmpak kau dn kau slamat, aku jadi gila sbab kau, orang kecam aku, orang benci aku... Kau fham?
Seulbi: Kau hina aku lagiiii. Aku bunuh kau sekarang juga baru kau tau.
HEE Rin: Silakan.... Kau takkan survive tanpa aku. Walaupun kau boleh pergi mana kau nak tanpa penat dn lelah tpi tanpa aku, kau takkan dapat cari badan kau tu..... Aku ni kakak kembar kau. Ingat tu.
Seulbi: Knapa kau berubah jadi macam ni? Kau bersikap kejam macam orang gila. Kau dah knapa?
HEE Rin: Neo ttaemunae. It is all because of u. I hope u can stop it and go away. I want to be alone.
Seulbi: Tapi....
HEE Rin: Kau faham ke tak!? Pergi sebelum aku bunuh diri.
Seulbi: Aku nak pergi mana lagi?
HEE Rin: Prgi cari badan kau, kau jmpa badan kau dulu baru kau pnggil aku. I won't be there for u. Understand?
Seulbi: Macam mana aku nak cari kalau...........
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...