35| tak sangka

26 6 0
                                    

Jungkook pov

[Keesokan harinya] - Wednesday

Today, Hee Rin prgi skolah. AKU duduk rumah, kononnya. Itulah ayat yg aku bagi kat HEE Rin. Tpi sebenarnya aku pergi jumpa Jimin. Well, dia tu pembantu tegar aku.

Jimin: Jungkook, jumpa ade ape hal?

Jungkook: Nak update story dekat kau ahr.

Jimin: Tpi sebelum tu, mcam mna dngan Seulbi?

Jungkook: Mayat dia aku biarkan kat dalam bilik seksa tu.

Jimin: What the- . Kau ni biar betul? (Muka trkejut+marah).

Jungkook: Yer. Jadi? Ape salah dia? Aku nak seksa prmpuan tak guna tu.

Jimin: Tpi , mcam mna kalau polis jumpa? Jungkook! Aku tak boleh biarkan kau buat macam ni. Baru aku tau kau buat begitu kat Seulbi.

Jungkook: Ala, polis tak jmpa lah. Bilik rahsia aku kat bawah tanah k. Takde sesiapa tau.

Jimin: Jungkook! 3 bulan! 3 bulan kau tinggalkan mayat dia dekat sana. Bau mayat tu bukan bau mcam minyak wangi lah! Bau dia bau bangkai !

Jungkook: Aku baru cek sana kmarin lah. Tinggal tulang lagi, bilik tu jer bau. Kat luar tak dapat dihidu.

Jimin: Damn it! Kau tak fikir betul-betul lah Jungkook. Nanti dia kacau kau mcam mna?

Jungkook: I'm not afraid of her. Btw kan Hyung, aku ade berita gempak ni.

Jimin: Ape? Slama 3 bulan aku tak jmpa kau, baru skarang aku jmpa kau. Ape ke benda kau nak bgi tau aku?

Jungkook: HEE Rin cantik orangnya.....

Jimin: Tu jer....? Dia ingat sesiapa ke?

Jungkook: Dia baik orangnya. Comel. Cntik. Pndai pula tu. Aku rasa dia tak ingat sesiapa lah.

Jimin: Kau jangan Jungkook. Hati-hati dengan dia tu.

Jungkook: Ala Hyung. Jngan nak risau. Sya okay.

Jimin: Jdi dia prgi mana?

Jungkook: Skolah... Eomma dia polis wehy.

Jimin: Slama ni kau tak tau ke?

Jungkook: Tak..... Oh Yer, ape English batu api? Fire stone? (Ktawa).

Jimin: Tak. I don't know.

Jungkook: Apelah Hyung ni. Otak Hyung tak boleh pakai langsung lah. Abaikan lah. Hyung, HEE Rin lawa tau.

Jimin: Lawa mcam mana?

Jungkook: Baby face, muka putih pink gebu, bibir comel, hidung mancung mata besar, bulu mata pn melentik.......

Jimin: (potong ayat Jungkook). Wehy, baru sehari k. Mcam mna kau dapat describe dia macam tu laju?

Jungkook: Aku tngok dia lama-lama semalam. Waktu kami makan, bnyak benda yg kami crita. Dia tak pendiam, dia pndia buat aku ketawa. Aku nak tngok ktawa tu waktu aku nak bunuh dia.

Jimin: Aku rasa.......

Jungkook: Jngan potong stim orang nak bercakap lah Hyung. Hyung. Btw, sya nak belanja Hyung. Hyung nak ke?

Jimin: Takpelah Jungkook. Aku pergi dulu. Nanti jmpa lagi.

Jungkook: Cepat juga Hyung nak pergi. Hyung nak buat ape?

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now