Author POV
[[Waktu pulang]]
HEE Rin yg balik bersama Lucas pada hari ni sngat trkejut dengan kedatangan JIMIN. Lucas pn terkejut. Ikut HEE Rin trkejut lah, apa lagi. Padahal, Lucas tak tau cerita sebenar. Jimin yg menunggu Hee Rin di luar pagar sekolah segera mendapatkan HEE Rin.
Jimin: HEE Rin? Aku nak minta maaf. ( Brdiri di hadapan HEE Rin dn meminta maaf smbil tunduk ke bawah).
HEE Rin: (ape bende mamat ni? Datang angau ke?). Knapa ni Park Jimin? Aku okay ape.... Lucas... Jap. (Mnarik lengan Jimin).
Jimin: Aku datang ni sbab nk minta maaf dengan kau....
HEE Rin: Jimin-shi. Smua pelajar tngok ni. Jngan lah buat macam ni depan aku. Kita bincang elok-elok....
Jimin: Aku nak kau ikut aku ke satu tempat....
Tiba-tiba ada sebuah motor yg memecut laju dn hmpir melanggar Jimin. Dngan segera HEE Rin selamatkan Jimin. Jimin melihat reaksi muka Hee rin yg selamba menariknya.
Jimin: Gomawo....
HEE Rin: Aku kena temankan Lucas ke hospital hari ni.
Jimin: Tpi ini perkara pnting.... Aku nak cakap sesuatu dengan kau.
HEE Rin: Penting sngat ke?
Jimin: Yerrrr.
HEE Rin: Aku cakap dulu dengan Lucas....
HEE Rin berjalan ke arah Lucas dn menepuk bahu kiri Lucas. Mata Lucas membesar pula. HEE Rin memberitahu yg dia tdak dapat join Lucas untuk ke hospital. Lucas hanya mampu mengangguk.
•
Skip
•HEE Rin dn Jimin menuju ke rumah entah siapa. Rumah tu trsngatlah besar. Jimin memberhentikan keretanya di hadapan pagar itu. HEE Rin melihat pagar rumah itu pun dengan kagumnya tpi dia berpura-pura tidak teruja. Bajet cool katanya.
Jimin: Park Jimin....
HEE Rin: Wow. Pagar tu boleh bercakap?
Jimin: Bukan pagar ni tpi peti suara ni.
HEE Rin: Ni rumah siapa?
Jimin: Keluarga aku.
HEE Rin: Ei, buat ape kau bawa aku ke sini?
Jimin: Ala, don't worry. My parents are on their vacation. Aku perlu juga cakap dengan kau tntang masalah aku ni.
HEE Rin: we're not going to talk inside , right?
Jimin: Tak ah. Sebelah rumah ni... Ada taman.. Taman tu ada bnyak bunga. Bnyak jenis bunga lah.
HEE Rin: Dah nama taman. Msti bnyak bunga.
Jimin: Nah. (Memberi sesuatu).
HEE Rin: Ape ni?
Jimin: Aku dah beli pakaian untuk kau time aku on the way nak ke sini.
HEE Rin: Tak payah ah. Susah susah je kau beli.
Jimin: Takpe. Aku nak minta maaf dengan kau ni. Jom lah turun...
HEE Rin yg berasa hairan dengan gaya Jimin tu hnya ikut langkah kaki si Jimin. Entah ke mana, dia ikut jer. Akhirnya mereka tiba dalam rumah tu. HEE Rin rasa sangat-sangat kagum duh, cuma dia simpan kekaguman dia tu.
Hmpir ternganga mulut dia tu tngok rumah keluarga Park Jimin. Anak ni kaya ke? Wow... Tak disangkakan. Patut lah ade kereta Lamborghini. Kereta tu mahal duhhh. HEE Rin yg msih tercegat di pintu terkejut apabila Jimin menepuk bahunya.
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...