Author pov
Dan begitulah seterusnya hidup Jungkook sehingga ke hari ni. Dia tau smua apa benda yg HEE Rin lakukan. Tapi. Sebulan JUNGKOOK hilang. Baru dua hari lepas JUNGKOOK ditemui. Itu pun, polis msih tidak tau apa berita sebenar.
Polis pn makin lembap. Lambat gerakan. Kes yg kecil pn diorg tak dapat nak selesaikan. Padahal polis dulu smuanya best dn berkaliber. Lagi projek dripada polis skrang.
Walaubagaimanapun, skarang ni HEE Rin ade kat hospital. Diorg singgah hospital untuk sekejap jer. HEE Rin cakap, yg penting dia dapat jmpa JUNGKOOK.
Lucas pn hnya mmpu menunggu HEE Rin di luar. Ini dah msuk dua hari JUNGKOOK terlantar di hospital. HEE Rin akan datang ke hospital tiap hari dn akan jaga Jungkook dari pukul 8 malam hingga keesokkan hari nya.
Dia akan ke sekolah dengan menaiki bas. Dia sanggup jaga Jungkook. Dah seminggu HEE Rin berbuat seperti itu dn selama seminggu tu juga Jungkook blum sedarkan diri.
Jungkook masih tidur dengan lena. Lama sangat dia nak tidur. HEE Rin sanggup menghabiskan masanya untuk jaga Jungkook. Dia akan belajar dalam hospital dn mmtdur kat sana juga.
HEE Rin nak tau stiap perkembangan Jungkook. Sbab HEE Rin tak prcaya para doktor kat Hospital ni. HEE Rin rela guys, rela jaga Jungkook. Dia rela tak tidur sbab nak belajar kat dalam hospital.
Jimin: Kau tak nak balik rumah ke? Nanti kau penat.
HEE Rin: Tak.
Jimin: Skarang dah pukul 10.10 malam HEE Rin....
HEE rin: Awk balik lah. Aku boleh naik bas nak ke sekolah esok.
Jimin: HEE Rin... Kau dah nak prtndingan minggu depan, jaga lah diri....
HEE Rin: No. Aku akan jaga dia.
Jimin: Well. Aku balik ni.
HEE Rin: Balik jer. Brapa kali nak cakap dengan kau ni.
Jimin: Tidur lah....
HEE Rin: Yer....
Jimin: Bye.....
Dan HEE Rin tidak membalas lambaian Jimin. Kasihan HEE Rin tak tau apa-apa. Dia dah insaf lah kawan-kawan. Dia dah lama insaf. Dia tak buat jahat dah. Jngn benci HEE Rin.
•
Skip
•[Di sekolah]
Cikgu Wonho: Knapa kau asyik mengantuk HEE Rin?
HEE Rin: Cikgu, sya minta maaf.
Lucas: Cikgu. Jngan lah marah dia.....
Cikgu Wonho: Oo. Bela girlfriend? Knapa dia kuat tidur baru-baru ni....?
Lucas: Dia sakit....
HEE Rin: (tngok lucas). Ape?
Cikgu Wonho: HEE Rin bangun, prgi cuci muka....
Soyeon: Aku temankan.....
HEE Rin: Tak perlu.... Aku oky. Aku boleh jalan sndiri.
Cikgu Wonho: HEE Rin. Biarkan Soyeon temankan.
HEE Rin: (mula berjalan). Aku cakap , aku boleh prgi sndiri, aku boleh lah.
Cikgu Wonho: Knapa tinggikan suara dngan Cikgu?
HEE Rin: Aku minta maaf cikgu. (kluar kelas).
Cikgu Wonho: Soyeon, prgi temankan dia.
Soyeon: Oky cikgu. (Mengejar HEE Rin).
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...