√25√

25 9 0
                                    

HEE Rin pov

Kyulkyung: Aku nak tngok senarai team tu...

HEE Rin: (Memberikan kepada Kyulkyung.) Tu lah team kau.

Kyulkyung: Dayoung, Eunchae, Tzuyu dn Arin. Woo, boleh tahan. Smuanya cntik.

HEE Rin: Dalam kelas kita ni, takde yg tak cantik. Smua cntik.

Kyulkyung: Aku pn cantik kan?

HEE Rin: Of course kau cntik. Tpi, gaya kau tu pun kena lah cantik mcam muka kau yg?

Kyulkyung: Hei! Ada hati nak nasihatkan orang. (Buang fail tersebut ke atas simen).

HEE Rin: (geleng kepala sambil mngutip fail itu.) Mm.

Nancy: Sabarnyer kau dengan diorg....

HEE Rin: Aku dah biasa dah....

Nancy: Kau tngok.... Rocky , Moonbin dn Vernon dah blik ke sini. Knapa erk tiba-tiba?

HEE Rin: Mm. Biarkan diorg.

Nancy: Kau minat Rocky kan?

HEE Rin: Ehem, Okay kmpulan Lucas dn Yein. Perbincangan dah tamat.... Skarang kita kena tnggu Cgu Jongkook lagi. (Pura-pura alih topik).

Rocky: Cikgu Sunny cari kau. Dia nak jmpa kau.

Nancy: Skarang ke?

Rocky: Yelah, ape lagi. Cepatlah!

Nancy: Rendahkan suara kau lah bandit!

Moonbin: Tak guna! (Cuba untuk tmbuk Nancy).

HEE Rin: (mengawal pergerakan tangan Moonbin menggunakan telekinesis dia). Tak baik pukul prmpuan.

Vernon: Well.... HEE Rin? Mana Jungkook si gila?

Rocky: Eh, jngan sakat dia wehy, dia tngah brsedihh Jungkook takde....

Moonbin: Rindu nak peluk-peluk dan ehem-ehem dengan dia kn?

Rocky: Itu keterlaluan... (Tolak kpala Moonbin). Sorry gaya dia ni...... Gi.....

HEE Rin: (brjalan meninggalkan diorg tanpa perasaan). Okay korang smua berada di posisi masing-masing.... Cgu dah smpai.

Cgu Jongkook: (brlari ke arah HEE Rin). Macam mana okay? Brapa Kali diorang lari?

HEE Rin: Lima kali.

Cgu Jongkook: Wahhhh. Lima? Bagus. Diorg ade lari ke? Knapa cgu takde nmpak peluh kamu? Mana Nancy?

HEE Rin: Diorg smua lari jga cgu. Nancy dipanggil oleh Guru kelas kitorang....

Cgu Jongkook: Kalau macam tu, kau tolong cikgu jadi pengadil. Cgu nak pilih trus siapa yg layak jadi pemain bola keranjang skolah.

HEE Rin: Sya pn nak join jga klau mcam tu.

Cgu Jongkook: Kau mmang dah pilih kau untuk pemain skolah. Klau team Lucas dn Yein kn? Sdah berada dalam posisi.  Okay! (Tiup wisel). HEE Rin jaga kawasan llaki. Cgu prmpuan.

Lucas: Jngan silap sikit pn. Tngok aku main mcm mna k?

Hee Rin: Okay Lucas...

                 Dan bermula lah permainan itu. Bukan nak ejek tpi team Yein kasihan duh, smua lemah dn lembut jdi mmang YEIN, Soyeon dan Chaeyong saja yg kuat. Yg lain tu huh, mmang Takut tngkap bola wehy. Aku hnya mmpu melihat lucas time tu. Dia dan Jinhong tak hbis-hbis nak gaduh.

                 Sepanjang permainan, kalau Jinhong dapat jer bola, dia langsung tak bagi Lucas, padahal kalau Lucas dapat bola, Lucas akan bagi Jinhong. Lucas dan Mark pn hnya mampu geleng kepala jer bila Jinhong tak reti nak bagi diorg bola. Sehinggalah..... Jinhong jatuh di langgar oleh Yein. Ui ganas Yein ni.

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now