Hee Rin p.o.v
Korang tau tak apa perasaan aku sbgai seorg prmpuan?
Aku rasa macam dikhianati oleh kawan sebilik aku sndiri.
Yoona khianati aku. Dia curi duit aku. Mcam mana aku tau?
Sbb aku kan boleh nmpak smua tu. Jadi. Aku mmang kcewa.
Dan skrang aku dn dia sedang fight. Maksud aku. Lawan cakap lah.
Yoona: Aku tak curi duit kau lah. Buktikan.
Hee Rin: Brapa duit kau tinggal?
Yoona: Rm600.
Hee Rin: Kau cakap dengan aku waktu kat Seoul, duit kau tinggal rm300. Mcm mna boleh jadi rm600?
Yoona: Sebab ......
Hee Rin: Kalau kau minta aku akan bagi, ini kau curi.
Yoona: Kau ade bukti? Dahlah pnggil aku ni kau. Aku tua 6 tahun daripada kau tau.
Hee Rin: Belum smpai sehari kau dah buat masalah dengan aku. Kau ingat aku bnyak duit, senang ke kau nak curi.....?
Yoona: Bukti? Mana bukti?
Hee Rin: Memandangkan hanya kita brdua di sini.... Aku akan bagi tau perkara sebenar....
Yoona: Ape perkara sebenar kau? Ape yg kau nak cakap?
Hee Rin: Kau curi duit aku sbb kau nak tau sngat kan yg aku ni apa dn siapa?
Yoona: Ya! Aku nak tau sngat. Dua bulan kau ada dngan kitorang. Aku curiga dengan kau. Knapa kau boleh lompat tinggi, main dngan lebih baik dn profesional dripada kami smua?
Hee Rin: Usaha.
Yoona: Dan hari tu... Phone kau hilang, mcam mana kau jumpa balik?
Hee Rin: Usaha.....
Lucas: Korang! Coach pnggil....
Hee Rin: I will say this to coach.... Aku ade bukti dia.... *Brlari*.
Aku brlari msuk gelanggang. Diorg tngok aku lain macam. Biasalah. Diorg hairan knapa aku lama dngan Yoona.
Lucas: Apa kes?
Hee Rin: Nanti lah cerita.
Coach Suga: Okay. Sini adalah tempat latihan kita. Korang nmpak team tu? Tu yg akan lawan kita esok lusa.
Luhan: Diorg? Pendek....
Kris: Kau pun pendek ....
Richy: Diam lah korang.... *Mengeluh*.
Coach Suga: Aku nak tanya.... Dah ready nak latihan?
Semua: Ready!!
Coach Suga: Kalau macam tu... Ambil posisi masing-masing... Boy vs girl. 6 vs 6. Kita main macam biasa. No push okay. Hee Rin dn Beena Center.... Kris dn Lucas Center. Dngar bunyi wisel.
*Meniup wisel*.Dan prmpuan yg mendapat bola sbb aku lompat nak ambil.
Aku pass kat Beena dan Beena pass kat Yoona dn Yoona pass kat Beena balik.
Yoona tak tngok aku. Dan....
Yg aku hairan....
Diorg tak bagi aku bola.
Yg aku sakit hati lagi.... Diorg sngaja langgar aku smpai aku jatuh tpi itu perkara kecil.
Yg pedih lagi, diorg langsung tak bagi aku bola. Diorg ni rancang ke? Bangang....
YOU ARE READING
Kill Her (JK FF)
Fanfiction"Unpredictable".... Boy's life isn't the easiest things in this life. The situation has changed. Hee Rin adalah watak utama diikuti dengan watak yg kedua iaitu Jungkook. Semua termangu-mangu, Where's Jungkook for 1 month? Dia hilang...