√ten√

52 12 0
                                    

Jimin pov

             Knapa? Dia mmpi ke? Ape dia mmpi? Baru beberapa minit dia terlena, trus mmpi? Ape ke benda.. Aku mmang nak juga sentuh dia tpi hahhhh, tak lah. Aku dah janji dengan dia, aku takkan sentuh dia.

             Aku? Aku cintakan dia? Semestinya. Aku tak berpura-pura suka dia tpi ini cumalah 'BET'. maksudnya, aku buat perjanjian dengan Yamy, tunang aku. Aku dn Yamy buat perjanjian ni sbab aku nak dapatkan tandatangan HEE Rin.

               Sebab, dialah waris kepada tanah dan rumah dia kat Busan. Dia anak kawan appa aku, tpi appa dia dah meninggal dunia dua tahun lepas. Aku sendiri tak tau apa sebab appa dia meninggal.

                Yg aku tau, dia ada eomma dia jer. Tpi, mcm mna aku nak terangkan pada HEE Rin yg aku sebenarnya hanya suka dia dalam permainan dn bukan dalam realiti. Lagipun, HEE Rin pun msih budak, msih skolah.

                Dan aku sayang Yamy. Aku nak kahwin dengan dia. Aku nak curi harta HEE Rin supaya aku dapat hidup bahagia dengan Yamy. Tpi, dah sebulan aku bersama HEE Rin, satu rancangan yg aku buat pn msih tdk terlaksana.

                 Aku jmpa Yamy kat kelab malam pn sbab aku nak bincang dengan dia tentang surat wasiat tu. Aku tak tau lah apa nak buat sekarang ni. Aku tak mbuk sebenarnya. Aku masih dalam keadaan waras cuma aku berlakon.

              Aku terus brlari ke arah bilik Hee Rin setelah aku siap mandi. Aku berhenti sekejap di hadapan biliknya. Aku ragu-ragu. Adakah patut aku nak jmpa dia? Atau... Aku biarkan dia. Mm..... Blum smpat aku pusing, HEE Rin buka pintu biliknya.

HEE Rin: Kau buat apa sini?

Jimin: Er.... Aku.kan dah ckp tdi... yg aku nak lawat kau. (Gagap-gagap).

HEE Rin: Kau tipu duhhh. Kau buat ape sini?

Jimin: Aku nak luahkan masalah aku dengan kau.

HEE Rin: Skarang?

Jimin: Yerrrr..

HEE Rin: Boleh kita cerita kat bawah?

Jimin: Dalam bilik kau lah....

HEE Rin: (negatif thinking). What the wattttt? Andwae. Tak boleh....

Jimin: Knapa pula? Ade apa-apa ke kau sorokkan daripada aku?

HEE Rin: Jngan msuk!

Jimin: (terkejut melihat kertas dn gambar). Dari mane kau dpat ni? Knapa gambar ni ade dngn kau?

HEE Rin: Aku tak sengaja bawa beg krja kau dalam bilik aku. Then..... Aku terjumpa ni. Tpi, knapa gambar ni gambar kau dn prmpuan lain!? (Marah).

Jimin: Kau tak boleh cek barang orang! Kau msti minta kebenaran dulu! (Cuba untuk tampar HEE Rin).

HEE Rin: Smpai hati kau kan! Kau tikam belakang aku!? Mmang kau nak kena kan?

Jimin: Kau yg sepatutnya rasa bersalah sbab kau memandaii jer cek barang orang. (Tolak HEE Rin hingga dia jatuh ke lantai).

HEE Rin: Fuck offffff! Aku benci kau. Dan... (Bertukar jadi psiko). Aku akan cungkil mata kau.

Jimin: Cubalah.... Aku takkan lepaskan kau.

HEE Rin: By the way Park Jimin. Thankssss.

                 Hee Rin mula berdiri dari rebahnya dn melihat aku dengan mata psikonya. Ape dia nak buat?

Jimin: Kau nak tau ke satu benda? Aku tak suka kau.

HEE Rin: Oo yeke? Knapa baru skrang kau bagi tau aku? (Mendekati Jimin secara perlahan.)

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now