√21√

30 8 0
                                    

P/s: hi guys... Sorry kalau crita Author Ni mngarut tak hbis-hbis. Sorry juga Klau korang tak fham. Btw, crita ni memang mcam ni. 😂😂

_____________________________________________

Author POV

                    Bukan Jungkook seorg yg berada di dalam bilik rahsia HEE Rin. Seulbi juga ada di sana. Walaupun Jungkook merasakan kehadiran Seulbi, Jungkook hanya biarkan. Jungkook kerap brsiulan dn smbil tu juga dia berjalan setiap tempat dalam bilik tu untuk cari 'BUKTI'.

                     SEMENTARA itu pula, HEE RIN dn TAEYONG berada di restoran Jihwaja. Restoran yg agak mahal tpi mmang best nak lepak sana dengan family dn kawan-kawan. HEE Rin dn Taeyong ni kawan baik  dah lama. HEE Rin knal Taeyong sejak HEE Rin mula kerja.

                      Kerja kat hotel ah, Kerja part time. Time tu Hotel tu milik bapa Taeyong. HEE Rin krja sana sementara menunggu keputusannya peperiksaannya.... Adakah dia akan masuk ke UNIVERSITI atau pun tidak. Taeyong banyak bantu HEE Rin ketika HEE Rin perlu.

                       HEE Rin dn Taeyong slalu kongsi masalah sama-sama.... Termasuklah kerja-kerja pmbunuhan HEE Rin. Taeyong tau smuanya. Tpi Taeyong tidak pernah meninggalkan HEE Rin walaupun Taeyong tau HEE Rin pmbunuh. Taeyong mcul lebih duluan dalam hdup HEE Rin dn barulah Jungkook muncul.

                        HEE Rin dan Taeyong msih bercerita tentang masalah diorg... Taeyong mceritakan smua masalahnya kepada Taeyong dn masalah yg Taeyong ceritakan semuanya sudah didengari oleh HEE Rin waktu di hospital tadi, cuma, HEE Rin berpura-pura tidak tau apa yg sdah berlaku.

Taeyong: Skarang kau pla yg ceritakan....

HEE Rin: Pasal Lucas......

Taeyong: Knapa pla dengan Lucas?

HEE Rin: Kau msih ingat tak llaki tua yg aku tmbak tahun lepas?

Taeyong: Hah, Ingat. Knapa?

HEE Rin: Llaki tu bapa Lucas.....

Taeyong: (mata terbeliak). What? Kau serius?

HEE Rin: (telan mee sup dia). Yer...

Taeyong: Relaxnya muka kau ni? Kalau aku tau itu bapa Lucas... Aku tak nak kau jadi kawan Lucas.

HEE Rin: Wehy. Takkan lah smpai mcam tu...

Taeyong: Kau tak takut ke Lucas tau kau yg tembak bapa dia?

HEE Rin: Tak. Buat ape nak takut....? Lagipun, tu salah aku kan? Buat ape aku nak takut dia tau pn.

Taeyong: Well. Aku tak sangka kau ni....

HEE Rin: Yer. Jngan ckap perkataan tu.

Taeyong: Perkataan ape? Kau tau ke ape aku nak cakap?

HEE Rin: Tau. Tpi jngan cakap.

Taeyong: Kau mang berani..... (Thumbs up).

Hee Rin: Takde ape nak dibanggakan... Perkara yg aku buat tu kejam....

Taeyong: Dahlah.. aku nak tanya ni.

HEE Rin: Ape?

Taeyong: Betul ke kau dah hilang ingatan?

HEE Rin: (tngok Taeyong). Entah ah.

Taeyong: Kau tak ingat apa-apa ke pasal Taehyung?

HEE Rin: Aku tak tau. Yg penting... Kalau aku jmpa dia tu, aku nak tanya smuanya....

Taeyong: Tanya smuanya? Maksudnya kau dah hilang ingatan ke?

HEE Rin: Aku tak ingat anak tu seorg. Seriously aku tak ingat. Dan....

Kill Her (JK FF)Where stories live. Discover now